ליידיז פירסט

פסטיבל ליידיז פירסט: ההופעות החיות שאסור לפספס באזור המרכז

ירדנה ארזי | צילום: איתן טל
ירדנה ארזי | צילום: איתן טל

ריקי גל, ג'יין בורדו, דניאלה ספקטור, ירדנה ארזי ועוד מוזיקאיות אדירות מגיעות למרכז לפסטיבל הלוהט ליידיז פירסט. כל הפרטים וההופעות הכי שוות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

לכבוד יום האישה הבינלאומי, המצויין ב-8 במרץ, פסטיבל "ליידיז פירסט" של קבוצת זאפה חוזר זו השנה השנייה בשיתוף מגזין "את" ומותג הקוסמטיקה היוקרתי Estee Lauder, בסימן יצירה והעצמה נשית. פסטיבל החוגג עם המוזיקאיות הכי מדהימות בארץ שמגיעות להופעות חיות בגוש דן והסביבה. תתכוננו לנעול את הנעליים הכי נוחות שלכן כי אתן עומדות להתרוצץ מהופעה להופעה.

מרב סמן טוב מארחת את ריקי גל

כבר שנים ששמה של מרב סמן טוב הולך לפניה בתעשיית המוזיקה בארץ, בתור מי שכתבה והלחינה להיטים רבים לה ("אם תבוא", "איסתנא"), ולאחרים, כולל "מלך" של מירי מסיקה. המופע הוא חגיגה של יצירה אישית, נשית ובלתי מתפשרת, המשלב בתוכו מזרח ומערב, שירים אישיים לצד המנונים, כאשר כל אלה עטופים בהפקה מוזיקלית מושקעת ומדוייקת.

גיל פלדמן – קלידים והפקה מוזיקלית,  גיא אנטו – גיטרות, יובל טלמור – בס ושירה, יניב קרמר – כלי הקשה ושירה, תומר לוי- תופים.

יום ב', 4.3.19, זאפה הרצליה
פתיחת דלתות: 20:00, מחיר: מוקדמת 95 ש"ח, בערב המופע 115 ש"ח
לרכישה

מרב סמן טוב | צילום: ניסים יצחק
מרב סמן טוב | צילום: ניסים יצחק

 

>> שאר המופעים המשתתפים בפסטיבל Ladies Fisrt

רבקה זהר במופע חדש "איזה אושר"
רבקה זהר יוצאת במופע חדש ומיוחד הכולל את כל תחנות חייה, מנקודות השפל ועד האושר הגדול, מהעבר ועד ההווה, מימי ההתמכרות והמאבק ועד היציאה מאפלה לאור גדול.

זהו מופע עשיר, מרגש, סוחף ונוגע אשר מדגיש את יכולותיה הווקאליות שרק הולכות ומשתבחות עם השנים ומשלב בתוכו את הקלאסיקות של זהר – שירים מכל הקריירה לצד קאברים מפתיעים ושירים חדשים שכתבה יחד עם לירון לב, שותפה ליצירה בשנים האחרונות.
הפעם את השירים מבצעת זהר לבדה ואילו העיבודים וההפקה המוסיקלית הופקדו בידיו של לב. המופע מלווה בוידאו ארט מושקע אשר הופך את חווית המופע לשלמה ומדויקת. בין השירים שיבוצעו במופע: "הדרך אל הכפר", "זמר שלוש התשובות", "על כפיו יביא", "לא כמו אתמול", "תיקון כללי", "מה אברך", ועוד.

על הבמה: הפקה מוזיקלית – לירון לב, גיטרות – שם חממי, קלידים – חיים וייס, צ׳לו – יועד ניר, כלי נשיפה – גל דהן, אנימציה – יונתן גיסלר

יום ג', 5.3.19, זאפה כרם ברקן
פתיחת דלתות: 20:00, מחיר: 105 ש"ח 
לרכישה

יום ו', 29.3.19, זאפה הרצליה
פתיחת דלתות: 20:00, מחיר: 105 ש"ח 
לרכישה

רבקה זהר | צילום: משה נחמוביץ
רבקה זהר | צילום: משה נחמוביץ

 

אתי אנקרי מארחת את עלמה זהר מופע חגיגי לרגל יום האישה
אתי אנקרי במופע נשים מיוחד לרגל יום האישה, מלווה בהרכב מעולה ומבצעת ממיטב שיריה. במופע שירים שעברו דרך ארוכה אי שם מהאלבומים הראשונים "רואה לך בעיניים ","קראת לי אסתר" ועד לאלבום השורשים "יא אמנא" התוניסאי שיצא לפני כשנה, כולל כמובן האלבום הקלאסי "משירי ר' יהודה הלוי" ועוד.
בהופעה תתארח עלמה זהר היחידה והמיוחדת. השתיים יבצעו זו משיריה של זו ביחד ולחוד בחיבור מוזיקלי ואישי מפתיע ומרגש.

יום ג', 5.3.19, ברלה להבות חביבה
שעת המופע: 21:30, מחיר: 120 ש"ח
לרכישה

אתי אנקרי מארחת את עלמה זהר | צילום: יח"צ
אתי אנקרי מארחת את עלמה זהר | צילום: יח"צ

 

דניאלה ספקטור מארחת את עלמה זהר, במופע להקה חדש!
מפגש קרוב ואינטימי על הבמה עם דניאלה ספקטור, כשלצידה להקה מהחלומות עם גבע אלון על החשמלית, ג׳נגו על הבס ואסף רייז בתופים, יחד הם מביאים את השירים של ספקטור למקום חדש, מלא עוצמה ויפה.
בהופעה יבוצעו כל השירים המוכרים לצד הצצה לשירים חדשים מהאלבום שבדרך: "תרקדי את זה", "Cut it out", וגם שיריה המוכרים "כל הדברים היפים באמת". "לישון בלעדיי", "לווייתן", "הכוכב הזה מת" ועוד.

יום ו', 8.3.18, זאפה הרצליה
פתיחת דלתות: 12:45, מחיר: 105 ש"ח
לרכישה

דניאלה ספקטור | צילום: זוהר ראלט
דניאלה ספקטור | צילום: זוהר ראלט

 

ריקי גל במופע "אינטימית"

ריקי גל מגיעה לבמה עם מופע שמציג את הסיפורים מאחורי השירים, על העבודה עם יוצרים גדולים, על ילדות והתבגרות, זכרונות ותחנות מכוננות בחייה של אחת הזמרות המרגשות ביותר במוזיקה הישראלית. המופע ישלב קלאסיקות ולהיטים מכל התקופות ויסכם שנות קריירה מפוארות: "היי שקטה", תפילות הילדים", "אמא", "אוהבת אותך יותר", "ילד אסור" ועוד רבים.

ניהול אמנותי: לואי להב. על הבמה: אופיר קנר – פסנתר וקלידים, אילן אביב – בס, יאיר מיכאל – גיטרה, ברק קרם – תופים.

יום ו', 8.3.19, זאפה הרצליה
פתיחת דלתות: 20:00, מחיר: 145 ש"ח
לרכישה

ריקי גל | צילום: בן כהן
ריקי גל | צילום: בן כהן

 

ג'יין בורדו
בשנים האחרונות הפכה ג'ין ברודו לאחת מהלהקות הכי אהובות בארץ, ולא קשה להבין למה. גוון הפולק-קאנטרי שלהם כבש את הקהל, והם אף זכו באלבום זהב ובתואר השיר המושמע ביותר בגלגלצ לשנת 2015 עם "איך אפשר שלא", נתון חסר תקדים להרכב צעיר ועצמאי.
בקיץ 2017 שיחררה הלהקה את אלבומה השני "מה שחשוב", איתו היא מגיעה עתה לבמות עם שירים כמו "רוצה לבכות", "בכללו" וכן שיר הנושא "מה שחשוב".
עם הפשטות של שירי הקאנטרי, הרמוניות קוליות וליריקה מציאותית עטופה בהומור וחן – פשוט אי אפשר שלא להתאהב.

דורון טלמון – מילים, שירה וכלי הקשה, מתי גלעד – קונטרבאס וקולות, רמי אוסרווסר – גיטרה אקוסטית, חשמלית וקולות, יואב ארבל – תופים וקולות.

יום ג', 26.3.19, זאפה כרם ברקן
פתיחת דלתות: 20:00, מחיר: 105 ש"ח 
לרכישה

ג'יין בורדו | צילום: חן תמרי
ג'יין בורדו | צילום: חן תמרי

"היוונייה" – לימור עובד
לימור עובד, בוגרת בית צבי ושחקנית בתיאטרון הקאמרי, במופע שכולו חגיגת שירים ולהיטים יווניים וישראליים שכולם מכירים ואוהבים. עובד גילתה את המוזיקה היוונית לפני מספר שנים ומאז מחוברת לז'אנר ומבצעת את שיריו באהבה גדולה ובכישרון גדול.

בין השירים: "זינגואלה", "כמו שיכור", "אך בלילה", "מחרוזת ישראלית – שכשנבוא", "נערה ממש אוצר", "הכל בגלל האהבה", "מיליסימו", "עיניך החומות", "פיגה פיגה", "בום פם", "טלי טלי", "פני מלאך", "בכפיים" ועוד. מסיבה יוונית של ממש!

יום ו', 29.3.19, זאפה הרצליה
פתיחת דלתות: 12:45, מחיר: 95 ש"ח 
לרכישה

היווניה | צילום: אלון לויין
היווניה | צילום: אלון לויין

 

ירדנה ארזי: נוגעת בעשבי הזמן
ירדנה ארזי, מהזמרות האהובות בישראל, חוזרת לשירים הגדולים שמלווים אותה לאורך השנים ולסיפורים שמאחוריהם. מהימים בלהקת הנח"ל, דרך "שוקולד מנטה מסטיק" ועד להיטי קריירת הסולו שהפכו לפסקול של כולנו, והכל בעיבודים חדשים של אורי זך.

בשלוש השנים האחרונות הופיעה ארזי יחד עם להקת הגבעטרון במופע משותף שהוצג למעלה מ-150 פעמים בפני כ-200 אלף צופים באולמות הגדולים בישראל. "המופע החדש נולד למעשה לבקשת הקהל" מספרת ארזי. "אחרי כל כך הרבה שנים בהן הופעתי בעיקר עם הגבעטרון, ראיתי הזדמנות לגעת מחדש בשירים שמלווים אותי כמעט 50 שנה, להעניק להם צבעים וטעמים עדכניים ולהגיש אותם באהבה לקהל".

עיבודים וניהול מוסיקלי – אורי זך, אורי וינשטוק – קלידים, אקורדיון, לוקי גבאי – תופים, מוטי לייבל – גיטרות, אתי אברמוביץ' – חליל, גיטרה ושירה, נעם שחם – בס, צביקה אלייב – כלי נשיפה, כלי הקשה ושירה.

יום ה', 4.4.19, זאפה כרם ברקן
פתיחת דלתות: 20:00, מחיר: 144 ש"ח 
לרכישה

ירדנה ארזי | צילום: איתן טל
ירדנה ארזי | צילום: איתן טל