פרויקט תקווה

ליאל אלי: "בעיניי מראה יפה זה הכי 2002"

ליאל אלי | צילום: תמר בר שי
ליאל אלי | צילום: תמר בר שי

ליאל אלי הפסיקה להתבייש בפצעים שלה ולהסתתר. היום יש לה כ-395 אלף עוקבים באינסטגרם והיא הפנים של מותג טיפוח בינלאומי. אופטימיות קוסמית - פרויקט מיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות
איור: Shutterstock
איור: Shutterstock

"בתחילת שנות העשרים שלי לא יצאתי מפתח הבית במשך חודשיים שלמים רק כדי שלא יראו את פצעי הבגרות המאוחרים שעיטרו את הפנים שלי. בגיל שבו נערות כבר שוכחות מפצעי בגרות, אצלי הם פתאום הופיעו ובגדול. עד הצבא היה לי עור יפה וחלק לגמרי, אך כנראה הסטרס מהשירות הצבאי באבטחת מידע בחיל המודיעין השפיע עליי, והתוצאה הייתה הופעתם של פצעים ופצעונים. מה לא ניסיתי: תרופות, רפואה אלטרנטיבית ובשלב מסוים אפילו נסעתי לבודפשט, שמעתי שיש שם מרחצאות חמים עם מי קסמים ושזה יכול לעזור. שטפתי שוב ושוב את הפנים במי הקסמים האלה, אבל הקסם לא עבד. האקנה באה והלכה, אך תמיד חזרה שוב.

"הבנתי שאם אני מעלה תוכן טוב ומעניין, המראה הופך למשהו שולי. בעיניי, מראה יפה זה הכי 2002. היום הכול הוא תוכן וחיבור"

מרגע שהבנתי שאני רוצה ליצור תוכן, החלטתי להפסיק להסתתר. העליתי תצלומים בלי פילטר, שהראו היטב את הפצעים. לצד תגובות מעטות של 'למה את לא מסתירה', קיבלתי הרבה תגובות מעודדות ותגובות של הזדהות. דווקא מרגע ששחררתי והצגתי את עצמי בדיוק כמו שאני, עם האקנה והצלקות שנותרו כתוצאה מהניסיונות לפוצץ פצעים, המצב השתפר. בסוף הפכתי למשפיענית רשת עם 395 אלף עוקבים, ואחרי שהעליתי תמונות שלי עם מוצרים נגד אקנה שהביאו אצלי לשיפור, הוזמנתי להיות שגרירה של מותג הטיפוח קליניק תחת המסר 'הדרך שלי לעור בלי פילטר'.

בין העוקבים שלי כיום יש הרבה בני נוער. חשוב לי שהם ידעו מה שלמדתי, שאנחנו צריכים לאהוב את עצמנו כמו שאנחנו ושהפצעים שיש לנו על הפנים לא מגדירים אותנו. אני מעניקה להם תקווה ועוזרת להם לצאת מהמסתור, ויותר מזה – הבנתי שאם אני מעלה תוכן טוב ומעניין, המראה הופך למשהו שולי. בעיניי, מראה יפה זה הכי 2002. היום הכול הוא תוכן וחיבור. בנוסף, למדתי לשלוט בסטרס, להרגיע את עצמי ולנשום עמוק. סטרס לא מיטיב איתנו. האקנה עוד מפציעה לפעמים, וכשהיא מתפרצת אני יודעת שאנצח אותה".

ליאל אלי (24), היא יוצרת תוכן עצמאית, משפיענית רשת והפנים של מותג הטיפוח קליניק

>> ואיך מצאה טהוניה רובל תקווה השנה? לפרויקט המלא לחצו כאן