לחיות ירוק: טיפים ומוצרי גינון ששווה להכיר

אביזרי הגינון החמים של החודש
אביזרי הגינון החמים של החודש

עציצי טרקוטה עם טוויסט מגניב, ספר לגידול צמחייה ביתית בסביבה עירונית ומארז פרחים סתווי שיוסיף חן לכל מרפסת או גינה

88 שיתופים | 132 צפיות

 

 

ספר: לחיות עם הצמחים

הספר Urban Jungle: Living and Styling with Plants עוד לא יצא וכבר מעורר עניין ברשת. איגור יוסיפוביץ וגודית' דה־גראף הם שני המנחים המרכזיים בבלוג הססגוני URBAN JUNGLE, ששווה ביקור לא פחות. יחד עם בלוגרים אחרים מתחום העיצוב והגינון הם אספו רעיונות וטיפים מדליקים ומסוגננים לגינון בשיטת עשה זאת בעצמך. אם אתם גננים מתחילים ואם מומחי דישון מושבעים, אין ספק שתקבלו השראה מהמדריך האורבני לחיים משותפים עם צמחים. הספר עתיד להתפרסם ב־30 בנובמבר אך אפשר להזמינו כבר מעכשיו במחיר 28 דולר. מהרו, לפני שתיכנסו לרשימת ההמתנה. זמין ב־amazon.

Urban Jungle: Living and Styling with Plants
Urban Jungle: Living and Styling with Plants

צמח החודש: סתיו ברחובות

כדי לקבל בשמחה את בואו של הנחליאלי הנמרץ שהתחיל להפתיע בביקוריו, הנה הצעה למארז סתווי, למרפסת או לגינה, עם כל הצמחים הנכונים לעונה. משמאל לימין: לקטו לכם גפנית מחומשת וקוראופסיס מהגוני שיפציעו החודש בצבעי השלכת, הוסיפו להם בזיליקום מג׳יק מאונטן ואת לפופית הבטטה לתוספת ירק או קשטו עם פרחים מיובשים כמו תגית, פירות לגרסטמיה ואמיתה לתחושה של פריחה. אין צורך בטיפול מיוחד, רק לא לשכוח להשקות. משתלת שושנ'ס, שלמה 13, מתחם נוגה, תל אביב, 7048448־074.

מארז סתווי של משתלת שושנ'ס
מארז סתווי של משתלת שושנ'ס

 

מוצר: קומונה בגינה

חנות העיצוב הניו־יורקית West elm חברה לסטודיו קומונה ההוליסטי מלוס אנג'לס ליצירת קו אקסקלוסיבי של עציצי טרקוטה קלאסיים שקיבלו טוויסט שובב למראה הנוקשה והארכאי שלהם. בעיצוב מינימליסטי ובעזרת משחק קליל עם ידיות מוקשתות וקימורי גוף העציץ, אנו נזכרים שוב כמה משמעות יש לפרטים הקטנים. המחיר: 39־99 דולר. ניתן לרכישה באתר westelm.

עציצי הטרקוטה של West elm וסטודיו קומונה
עציצי הטרקוטה של West elm וסטודיו קומונה