ברבורה פראית: לוסי איוב בשמלה שיקית ובועטת מתמיד

לוסי איוב | צילום: צילום מסך מאינסטגרם lucy_ayoub@
לוסי איוב | צילום: צילום מסך מאינסטגרם lucy_ayoub@

מנחת "רוקדים עם כוכבים" לוסי איוב עוצרת נשימה בשמלה שמצליחה להיות עדינה ופראית באותה נשימה - ובעיקר, בועטת ושיקית גם בהיריון מתקדם

88 שיתופים | 132 צפיות

מנחת "רוקדים עם כוכבים" מפציצה שבוע אחר שבוע בלוקים עוצרי נשימה, אבל הפעם לוסי איוב נתנה הצגה של ממש.

>> מלחמת צבע: רונה לי שמעון ולירון ויצמן הורסות בוורוד

בפרק של "רוקדים עם כוכבים" ששודר אמש (3 ביולי) בקשת 12, איוב נראתה כמו ברבורה אמיתית – אבל עם טוויסט אדג'י לאללה ומלא תחכום בפרטים הקטנים, שמיד משכו לנו את תשומת הלב. איוב לבשה שמלה יפהפייה של בית האופנה מרגוט, ומעבר לצבע הלבן הקסום שגרם לה להיראות כמו כלה ביום חתונתה, הקולר של השמלה הקפיץ את כל הלוק. השמלה היא שמלת סטרפלס המורכבת ממעין טופ עם חיתוך קאט אאוט המתחבר באופן אלגנטי לשסע העמוק של השמלה, אבל השרשרת – הו השרשרת.

לוסי איוב | צילום: צילום מסך מאינסטגרם lucy_ayoub
לוסי איוב | צילום: צילום מסך מאינסטגרם lucy_ayoub

סביב צווארה הענוג של איוב התלפף לו מעין נחש כסוף שהתחבר לחלק העליון של השמלה, כשראשו הקטן מציץ לו בנקודת החיבור לבד. זוהי למעשה שרשרת כסופה ומיוחדת של תכשיטי קסוטו, ואם השרשרת האלגנטית אך נשכנית לא מספיקה, איוב ענדה צמידים כסופים ונחשיים תואמים. אנחנו לחלוטין נגנבנו מהלוק הפראי הזה. – ותודה לסטייליסטית לסיון חימי שהרכיבה כזה לוק מפואר. אהבנו גם את האיפור העדין אך מלא נוכחות מאת תהילה גוטליב ואת מראה השיער הרטוב והמשוח לאחור, מעשה ידיה של מעצבת השיער עינת סברלו.