אסתר רדא: "הבכי מגיע לבד ואני פשוט לא עוצרת אותו"

אסתר רדא | צילום: דפי הגאי
אסתר רדא | צילום: דפי הגאי

הספר ששינה לה את החיים, האובססיה שלה לשיער וגם למה היא לא קונה הרבה בגדים. אסתר רדא מוציאה סינגל חדש ומשתפת אותנו במקורות ההשראה שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

אסתר רדא, מוזיקאית ושחקנית, מוציאה בימים האלה סינגל חדש "אתה ואני" ומשיקה אותו בהופעה חגיגית בזאפה ת"א ב 3.9 (אורח מיוחד :רדבנד), בימים אלה מקליטה חומרים חדשים ומצטלמת לעונה החדשה של 'פרפר נחמד' (כאן 11)

 

הספר ששינה לי את החיים
"'4 ההסכמות של דון מיגל רואיס' – ספר שקיבלתי לפני כעשור מהמאמן הרוחני שלי. מתוך מגוון ספרי הניו אייג׳ שקראתי, זה מבחינתי הספר הכי טוב והוא מלווה אותי עד היום. ספר יחסית קצר ותמציתי, העקרון המרכזי בו הוא שהבסיס להתנהגות ולמערכות היחסים שלנו עם עצמנו ועם הסביבה הוא בהסכמות שלנו עם עצמנו, והספר מציע 4 הסכמות שעזרו לי לשנות תפיסות שהיו לי ועוזרות לי להתנהל בעולם כמו שאני מייחלת. לכו לקרוא".

סדרת ה- FEEL GOOD שלי
"חייבת להודות שאני לא באמת רואה טלוויזיה, זה קורה לעיתים רחוקות אחרי המלצות של חברים שאומרים שאני חייבת לראות, ולכן אין לי ארסנל גדול לבחור ממנו, יכולה לומר שהסדרה שאני רואה עכשיו אחרי המלצות חוזרות ונשנות היא ״מנאייכ״ סדרת ישראלית של כאן 11 (שאני מאוהבת בדיגיטל שלהם) פשוט כתובה ומשוחקת נפלא".

סדרת ה-Feel Bad שלי (כשבא לי להתפרק ולבכות מול המסך)
"כשבא לי להתפרק אני מעדיפה להיות מחוברת לעצמי ופחות למסך, בכללי אני לא מרגישה שאני צריכה לעשות משהו בכדי לבכות, הבכי מגיע לבד ואני פשוט לא עוצרת אותו ונותנת לזה לקרות".

הגילטי פלז'ר שלי
"וולט. אני אוהבת לבשל, באמת באמת, ואני עושה את זה הרבה, אבל מאז שהוולט נכנס לחיי אני קצת מכורה למגוון, למהירות, לשירות. אני מנסה הרבה מסעדות ונופלת הרבה פעמים, ועדיין משהו באפליקציה הזו מושך אותי חזרה כל פעם".

השיר שלי
"שאלה קשה שאין לה תשובה אחת כמובן, זה תלוי בכל כך הרבה פרמטרים, אז פשוט אמליץ על השיר החדש שלי 'אתה ואני' – שיר אהבה עם גרוב קיצי".

שיר הסקס שלי
"אין כזה וגם אם היה לא הייתי מגלה".

הדרינק שלי
"יין לבן יבש וקר ש״אוטו יין״ המושלמים מגישים לי או לפחות ממליצים עליו".

הספוט שלי
"בית הקפה השכונתי, קפה ״אדא״ בשוק הפשפשים ביפו, פשוט קפה טעים וטוב".

הסטייל שלי
"אני לא קונה הרבה ואני לא אוהבת שהארון שלי מפוצץ עד כדי כך שאני כבר לא רואה מה באמת יש, קונה מעט ומדויק בעיקר ממעצבות.ים ישראליות.ים".

האובססיה שלי
"שיער- אני אוהבת לשנות אותו בלי הרף, לצבוע, לקצר, תוספות שיער, חלק, מתולתל, קרחת, צמות, אפרו, זה משתנה כל הזמן, וגורם לשינוי חיצוני שקשה לאנשים לזהות (שזה לכשעצמו נחמד לפעמים) יש מעצבת שיער מדהימה שקוראים לה הלן, ורק מה שהיא עושה לעצמה כל חודש גורם לי לקנא ולבקש גם".