תוכן שיווקי

להתעורר משנת יופי: מה קורה לעור הפנים שלך בלילה?

העור שלך עובד בשבילך. צילום: יח"צ
העור שלך עובד בשבילך. צילום: יח"צ

אנחנו כבר יודעות לשנן את כל הסיבות הנכונות לישון טוב בלילה ואיך הן משפיעות על תפקוד הגוף שלנו. שינה טובה לא רק הופכת אותנו לחדות ואנרגטיות יותר – אלא גורמת לנו להיראות מעולה. שנת יופי? בהחלט כן

88 שיתופים | 132 צפיות

להאיר את העור

עור פנים עייף נוטה להיראות יבש, פגוע ואדמומי. זה נכון שבמציאות הכאוטית שלנו היכולת לצלוח שש שעות שינה רצופות נחשבת לפריבילגיה למפונקות בלבד, בעיקר מאז שהפכנו לקרייריסטיות חרוצות, אימהות עסוקות, ובעצם די עברנו לנהל את העולם ולהראות שזה הכי בא לנו בנונשלנט. עם זאת, בזמן שאת מנסה לתפוס מנוחה ולצבור כוחות ליום חדש – עור הפנים שלך דווקא נכנס למצב שיקום. אחרי שספג לאורך היום לכלוך, שאריות איפור, קרינה ומזיקים מהסביבה – הוא מתחדש, צובר אנרגיה ומתחיל לעבוד בשבילך. הרגלי טיפוח נכונים ושימוש במוצרים שמותאמים לתהליך הלילי בהחלט יכולים להעניק לו דחיפה של כוח בשביל השעות בהן הוא הכי זקוק לו. סדרת Advanced Night Repair מבית ESTĒE LAUDER פותחה על מנת שתוכלי להפיק את המרב משנת היופי שלך.

צריך לנקות פעמיים

לשטוף פנים בבוקר זה בהחלט חשוב, אך בדיוק כמו המקלחת הארוכה לפני השינה – גם עור הפנים זקוק לניקוי יסודי רגע לפני שאת משכיבה אותו לישון. ניקיון עמוק עם באלם הלחות מסדרת הלילה, שמתמוסס והופך לשמן במגע עם מים, מטהר את העור, מסיר ממנו שאריות איפור ולכלוך ושומר עליו בריא וחיוני. פיניש עם מי הפנים מהסדרה יעשיר אותו, יכין אותו לקלוט את הסרום טוב יותר ויבטיח שתתעוררי עם מראה קורן וחיוני.

הסרום שאת באמת צריכה. צילום: יח"צ
הסרום שאת באמת צריכה. צילום: יח"צ

לא לשכוח להתמרח

במהלך הלילה עור הפנים נוטה לחוש "רעב", מה שאומר שאת חייבת להשביע אותו. החשיפה הממושכת לאורך היום לגורמים המזהמים גורמת לו לאבד נוזלים וחומרים, שנחוצים לו בשביל להתאפס בצורה אפקטיבית יותר. חמש טיפות מסרום התיקון הראשון בעולם ומוצר הדגל מבית ESTĒE LAUDER ימקסמו את תהליך ההתחדשות הטבעי של העור במהלך הלילה. הוא כולל חומצה היאלורונית, שנועלת את הלחות ומפחיתה סימני התבגרות, מסייע בתיקון נזקי הסביבה הנראים לעין ומפחית סימנים של חוסר שינה. שימוש קבוע בסרום שמזין את העור הוא המפתח לשמירה על מראה רענן, מוצק וגמיש יותר. והכי חשוב: מאפשר לו לעבור את תהליך ההתחדשות הלילי בהצלחה. אבל ההתמרחות לא נגמרת כאן, קרם העיינים המשקם והמתקן מסדרת Advanced Night Repair מבית ESTĒE LAUDER בשילוב קרם לחות הוא המפתח לשמור על העור בריא, מועשר בלחות וזוהר להפליא כך שתיראי בכל בוקר כאילו הרגע התעוררת משנת יופי.

טקס שינה

אם לילדים מגיעה שעת סיפור, לך מגיע טקס קטן שיעניק לשינה את הכבוד הראוי לה. אנחנו ממליצות להפוך את שגרת הטיפוח הלילית לחלק מהטקס הקבוע שלך, כמו שאת לא תוותרי על צחצוח השיניים, אל תשכחי את עור הפנים. אבל הטקס שלך לא נגמר רק בטיפוח, מומלץ להקפיד על שינה של שש עד שמונה שעות ולמרות הפיתוי רצוי להתרחק מהמסכים כשעתיים־שלוש לפני הכניסה למיטה. האור הכחול והמלאכותי שנפלט מהמכשירים עשוי להטעות את עור הפנים ולאותת לו שעדיין יום בחוץ. דבר שיאט את תהליך ההתחדשות התאים במהלך השינה (וגם ממש יקשה עליכן להירדם).

את סדרת Advanced Night Repair ניתן לרכוש ברשתות השיווק הנבחרות ובחנות הדגל מבית ESTĒE LAUDER בקניון איילון ובאתר.