להתחיל שנה חדשה עם מוצרי הטיפוח של JOYA

החגים בשיאם, שנה חדשה החלה וזהו זמן מצוין להתרענן ולהתחבר לדברים שיעניקו לך את הדרייב כדי להמשיך הלאה בכל הכוח, הכי יפה שאפשר

88 שיתופים | 132 צפיות

 

טפחי את עצמך ואת מי שאת

רק את יודעת מי את, מה את צריכה ומה את אוהבת. סדרת ONLY YOU מציעה לך ליין מוצרים עם אופי צעיר ואיכותי, שיסייעו לך להדליק מחדש את האש שבוערת בך ולהיראות נפלא, חיונית ולא מתפשרת.

ניחוח של אישה שקשה להתעלם ממנה

ONLY YOU מבית Joya Collection מפנקת אותך בסדרת מוצרים שמשתלבת באופן מושלם עם האישה התוססת שאת: שמני בשמים במבחר ניחוחות ובעיצוב רומנטי עם תמצית שקדים מעולה, קרם גוף נעים וריחני למגע לשימוש יומיומי, מבשם גוף, דאודורנט וקרם רב תכליתי לעור רך כמשי.

לכן המוצרים של ONLY YOU הם לא רק ברמה הכי גבוהה שיש, אלא גם מגוונים ומתאימים לסגנונות שונים. אם את הטיפוס החולמני והשקט, תוכלי לבחור במבשם גוף בניחוח רומנטי או בריח ורדים שיתאימו לאופי שלך. אם הסטייל שלך תוסס ותכליתי, ריח פרשי או סקסי במיוחד ימשוך אלייך את כל תשומת הלב. מה שנותר לך – רק לבחור!

ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ | 03-5505757 | פייסבוק | אינסטגרם | אתר

קרם רב שימושי ONLY YOU

מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה קומפלקס שמנים טבעיים וויטמינים, תמצית שמן זית, חמאת שיאה, שמן אבוקדו, אלוורה ושעוות דבורים טבעית. ריכוז גבוה של שמנים חיוניים, ויטמינים ורכיבי סיליקון מזינים את העור, מרככים ומחליקים אותו ומספקים לו שכבת הגנה נוספת. הקרם בעל מרקם עשיר הנספג במהירות ומזין את העור בלחות עשירה ואינטנסיבית, מסייע במניעת תופעת יובש בעור ומותיר אותו עם ניחוח נפלא לאורך זמן.

שמן בושם ONLY YOU

לנשים צעירות שאוהבות לשבור מוסכמות ומבינות שגם הש­­­­­­מיים הם לא גבול בשבילן. שמן בושם במבחר ריחות צעירים, רעננים וקלילים שיגרמו לך להיות מרכז העניינים בכל מקום בו תהיי. הריחות המדהימים ילוו אותך בכל שעות היום ויתנו את הטאצ' הסופי לסטייל המושלם שלך. שמן בושם ONLY YOU מכיל תמצית שמן שקדים מתוקים, עשיר בויטמיןE , שמן מקדמיה העשיר באומגה 6 ואומגה 3, נוגדי חימצון ושמנים ארומטים הנספגים במהירות בגוף, מעניקים הזנה ולחות לעור ומעניקים לו מגע משי ורכות עם ניחוח משכר לאורך זמן. שמן בושם מגיע בניחוחות רומנטיק, סקסי, רוז ובניחוח פרש.

 

 

קרם גוף ONLY YOU

עם נוסחה ייחודית, מזין את העור בלחות עשירה השומרת על רמת לחות גבוהה למשך שעות ארוכות. הקרם מסייע בשמירה על חיוניות, גמישות ורכות העור ומתאים לשימוש בכל גיל ובכל מזג אוויר.

המרקם הקליל נמרח בקלות, נספג במהירות, תורם לעור רך ואלסטי ומותיר את עורך מבושם בניחוח עדין ורענן לאורך זמן.  הקרם מגיע בניחוחות רומנטיק, סקסי, רוז ובניחוח פרש.

 

 

 

 

25_P

 

15_P 19_P

 

 

 

 

 

 

קרם פילינג לכף הרגל ONLY YOU

עשיר בפורמולה מבוססת קומפלקס שמנים טבעיים, וויטמינים ורכיבים טבעיים בריכוז גבוה, תמצית שמן אובליפיחה, גרעיני אפרסק, ויטמין E ופרו-ויטמין B5. גרגרי הפילינג מבצעים ניקוי עמוק, מסייעים בהסרת שכבת התאים המתים בעור כף הרגל ומזינים את העור בלחות עשירה תוך הענקת שכבת הגנה נוספת, רכות ותחושה חלקה ונעימה. הקרם בעל מרקם עשיר הנספג במהירות, מזין את העור בלחות אינטנסיבית, מסייע במניעת יובש בעור כף הרגל ומותיר אותו עם ניחוח נפלא לאורך זמן.
21_P joya-collection-logo_P

הכתבה בשיתוף JOYA Collection