לא מוותרת אף לילה

מהו הסוד לעור הפנים של הדוגמנית שירלי בוגנים, איך היא מטפחת את עצמה ועל מה היא לא מוותרת בלילה? קבלו הצצה לתיק האיפור שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

שירלי בוגנים (37) היא דוגמנית בינלאומית הנמצאת על קו ישראל-ניו-יורק. ברזומה העשיר שלה נמצאים קמפיינים עולמיים של "לוריאל", "בננה רפבליק" ו"אספריט", ובזירה המקומית נמצאים קמפיינים של "ורד הגליל", "קסטרו", "פמינה", "סופר פארם", ובימים אלה היא הפרזנטורית של "לאפייט". ב-2006 גם זכינו לראות אותה מפזזת בפוטוגניות בקאסט של "רוקדים עם כוכבים".

שלושה פריטים שתמיד איתי בתיק: ארנק, ספר תהילים ודאודורנט.

שגרת טיפוח יומית (בבוקר): בבוקר אני מנקה את הפנים טוב, ולאחר מכן שמה קרם פנים וקרם עיניים.

מלאכת הסרת האיפור (מחפפת / לא מוותרת לעולם): מנסה לא להעמיס על העור, אך אם אני מתאפרת אני תמיד, אבל תמיד – גם בסוף היום, מסירה את האיפור כולו, שוטפת טוב טוב את הפנים ושמה קרם לילה, שהמרקם שלו יותר סמיך עם יותר מינרלים וויטמין E.

תיק האיפור שלי כולל: אני לא מתאפרת בדרך כלל אלא רק לאירועים, ולכן יש לי דברים מאוד בסיסיים: פודרה של מאק, סומק של מאק או של מאדינה מילאנו, מסקרה של מייבלין ניו-יורק וגלוס שכל פעם משתנה.

מוצר איפור הכי יקר שקניתי: אין לי מוצר איפור יקר, אבל בעבר הייתי משתמשת בקרם עיניים של לפרירי.

בושם אהוב: ארמני מניה, וגם קניתי לא מזמן את הבושם של ג'וסי קוטור שאני מאוד אוהבת.

שפתיים (טבעיות-ורדרדות או אדומות-חושניות): שפתיים טבעיות כי אני אוהבת את הצבע הטבעי שיש לי, וורדרדות בקיץ למראה פרש.

מייק-אפ (לא יוצאת מהבית בלי / רק בשעות הערב): לא משתמשת במייק אפ אלא רק לפעמים בפודרת אבן של מאק.

מסקרה (טבעית-שקופה / מודגשת ומעבה ריסים): אני משתמשת במסקרה עדינה ולא שמה יותר מדי כי זה לא נראה טוב, אלא אם אני בצילומים וחשוב להדגיש את העיניים.

איפור חורף או קיץ (ומדוע): איפור בחורף צריך להיות עדין מאוד ובצבעים חמים יותר מאלה של איפור הקיץ. בקיץ אני מעדיפה לא להתאפר בכלל, כי כשמשתזפים מעט מקבלים לחיים ורדרדות וצבע אחיד ויפה באופן טבעי.

טיפ איפור טוב שקיבלתי: להדגיש מעט את הלחיים בסומק עדין, לשים מעט מסקרה כדי לתת אור לעיניים ולהשתמש בגלוס בצבע עדין כדי לתת חיים לשפתיים.

ליצירת קשר עם נטע בדוא"ל