לא כמו כולם

לא רוצים חתונה בנאלית? קבלו כמה מהגימיקים המיוחדים ביותר בתחום החתונות. שוברים את הכוס ואת השגרה

88 שיתופים | 132 צפיות

סופסוף הגיע הרגע שחיכית לו: ה-ה-צ-ע-ה. בין אם זה במסעדה, בארוחה ביתית או באירוע מושקע של מפיק מיוחד, הצעת הנישואין זוכה לאינספור גרסאות. אך בעוד שהצעת הנישואין יכולה להיות מאוד מפתיעה ומקורית, הרי שבכל הקשור לחתונה עצמה, מדובר בסה"כ באירוע די צפוי; קבלת פנים בסגנון בופה (אלו מכם שהולכים על סיגארים או על טורטיות), טקס הקידושין (הזוג צועד על השביל הלבן, הרב מקדש/מזמר, כוס יין, כתובה ושבירת כוס), טקס הנשיקות מתחת החופה (המעיק), הגשת המנה העיקרית (שוב בופה או הגשה), ריקודים על הרחבה בניצוחו של די.ג'יי, אולי הבלחה של איזה זמר, וקרחנה עד-לא-ידע.

אז נכון שמדובר באירוע שאורך בממוצע בין 5-6 שעות ברוטו. ונכון שכל הנדבכים של האירוע כבר הורכבו מראש על-ידי בני-הזוג, כולל אטרקציות של זיקוקים, בועות סבון ומצלמת מגנטים ניידת. אבל עדיין, בבואכם לתכנן את ה-א-י-ר-ו-ע של חייכם, מומלץ לעבור על רשימת הרעיונות המקוריים, כדי שאולי תצליחו להכניס שינוי מרענן לחתונה הסמי-מסורתית שלכם.


מתנה לאורחים: בוקר של החתן והכלה. תמונה: אתר אלבומבום

מחתונה בגי'נס ועד לחתונה הפוכה

חתונת בג'ינס: החתן, הכלה והאורחים לבושים כולם בג'ינס. ה"פשטות" לוקחת כאן חלק משמעותי, והיא בעצם זו שמעניקה את הייחודיות והמקוריות לחתונה. כדאי לציין כי גם המפות והמפיות יהיו כולם מבד ג'ינס על גווניו השונים.

חתונה יפנית: הצבעים המאפיינים את התרבות היפנית הם אדום, שחור, ורוד ולבן. בחתונה היפנית הצבעים משתלבים בתאורה, במפיות ובמפות השולחן. בנוסף ניתן להוסיף פריטי עיצוב מיוחדים, כמו אגרטלים בסגנון יפני, עצים יפנים וכדומה. גם התפריט הופך ליפני וכולל מאכלים מהמטבח היפני.

חתונה הפוכה: בעוד שכולנו רגילים לסדר מסורתי של חתונה: קבלת פנים, חופה ומשם לאוכל ולריקודים, הרי שהקונספט ההפוך, כשמו כן הוא – מסמל על סדר הפוך של האירועים; מתחילים בארוחה, ממשיכים בריקודים ובסוף מתקיימת החופה. במצב כזה האורחים נהנים מהארוחה והאנשים שקרובים לחתן והכלה נשארים לסוף, וכך החופה הופכת לאינטימית יותר.


פרוכת מיוחדת שבה ניתן לשלב פסוקים מהתורה ותמונות של בני הזוג. צילום: מאי גיי

אירוע בודהה בר: בחתונה משולבים אלמנטים של התרבות ההודית, הכוללת מגוון עשיר של צבעים, טעמים ריחות ,בדים מיוחדים ולבוש מעניין. גם עיצוב האולם מתאפיין בצבעי כתום, ורוד ואדום עם שילובי זהב וברונזה, וכולל שטיחים ססגוניים, פינות ישיבה אקזוטיות, וכמובן שהמנות המוגשות לאורחים מבוססות על טהרת האוכל ההודי (מנות מתובלות היטב).

למען הקהילה: הזוג הנישא קונה פריטים שנעשו על ידי ילדים עם צרכים מיוחדים ומחלק אותם כמתנות לאורחים, או לחילופין מניחים אותם במרכזי השולחן כפריט עיצובי.

חתונת אוסקר: בכניסה לאולם מציבים שני פסלי אוסקר ענקיים, הצבעים המקשטים את האולם הם לבן וזהב, בדרך לחופה יש שטיח אדום וההזמנות לחתונה הן בצורת סרט.

חזרה לשורשים: מוותרים על העיצוב הגרנדיוזי של החופה ומתמקדים בעיצוב פשוט ונקי עם מוטיבים מסורתיים; שימוש במוטות חופה עשויים מעץ טבעי, כשמקורבי החתן והכלה אוחזים בהם – ממש כמו בעבר.


דמויות מבצק סוכר של טל צפריר, "טלטלים"

פרוכת מיוחדת לחופה: פרוכת אישית לחופה, הנתפרת לפי הזמנה מיוחדת. מזכרת קסומה ובלתי נשכחת מיום החתונה. הפרוכת מורכבת מבדים ומתחרות לבנות, שביניהם שזורות תמונותיהם של בני הזוג. ניתן לשלב בפרוכת גם פסוקים מהתורה, אותיות קבלה או כל דבר אחר העולה על רוחם של החתן והכלה. אחרי החתונה תוכל הפרוכת לשמש ככיסוי למיטה. פרטים נוספים באתר

מתחתנים בטבע
מלבד הגימיקים במהלך האירוע, בחירתו של מקום מיוחד יכול להשיג את אפקט ה"וואו" האמיתי. מקומות נפלאים ברחבי הארץ יעשו את העבודה.
אפשרויות למקומות מיוחדים: היער המכושף (יער האלה האטלנטית ביער רמות מנשה), פנטזיה במדבר (בהרים המשקיפים על ים המלח או מצדה), מגדל דוד (בתוך חומות העיר העתיקה לצד תרועת חצוצרות סטייל ימי הביניים), מבצר אנטיפטרוס (חתונה בטבע), הגן הלאומי אכזיב של רשות הטבע והגנים הלאומיים, קרחת יער ביערות הכרמל, טחנת הקמח בציפורי, מבצר יחיעם, המצפה התת-ימי באילת ועוד. (באדיבות קרן שקד-סקל, מאתר "מתחתנים")

עוגת חתונות מהחלומות: כל אחת חולמת על עוגה מפוארת, מיוחדת ומרשימה. טל צפריר, בעלת סטודיו "טלטלים" מציעה לעצב עוגות מקוריות מבצק סוכר לפי הזמנה אישית. ליצירת קשר באתר

שי אישי לאורחים: מזכרת אישית לאורחים עם בוק תמונות אישי בעיצובם של הזוג, הכולל את תמונותיהם של החתן-כלה והוריהם. ליצירת קשר באתר

לרקוד כל הדרך לחופה: בני הזוג לוקחים שיעורי ריקוד, לומדים את הצעדים של ריקוד הפסדובלה, הטנגו, הסלסה או כל סגנון ריקוד אחר, ומפתיעים את הקהל בריקודים סוערים על הרחבה. את הכוריאוגרפיה מתאימים לטעמו של הזוג ושל הקהל. בנוסף, הזוג יכול להפתיע בריקוד משלהם שאותו הכינו יחד עם המדריך. לחילופין, גם החברים של הזוג יכולים להפתיע אותם במופע קצר, כעין מתנה לאירוע עצמו (מובטחות תוצאות מרגשות). אפשרות נוספת היא להגיע בריקוד לחופה: לומדים צעדי ריקוד המתאימים לשיר הכניסה לחופה. פרטים נוספים בבית הספר לריקודים סלוניים – ארתור מאריי. לאתר