לא בת 16: קייט ווינסלט נראית טוב ולא מתנצלת על זה

קייט ווינלסט. צילום: GettyImages
קייט ווינלסט. צילום: GettyImages

קייט ווינסלט לא מתביישת לגלות שעבור עור פנים קורן בשנות ה־40 לחייך צריך לעבוד. השקת מוצרי הטיפוח החדשים של Lancôme, הם הזדמנות מצוינת לתפוס אותה לראיון

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

זוכת האוסקר ואייקון הקולנוע קייט ווינסלט כבר בת 42. כן, עבר זמן מאז שהסרט "טיטאניק" סחף את הלבבות של כולנו, אך היא גדלה להיות אישה יפהפייה, רבת אופי, חזקה ועדיין סקסית וגאה מאוד במניין שנותיה. "הפעם האחרונה ששיקרתי לגבי הגיל שלי היה כשהייתי בת שלוש", היא מספרת. ווינסלט, המשמשת כבר עשור כשגרירה של ענקית הקוסמטיקה היוקרתית לנקום, מודה בריאיון שכדי לשמור על עור יפה ובריא היא צריכה להתאמץ.

לא בת 16. קייט ווינסלט. צילום: יח"צ
לא בת 16. קייט ווינסלט. צילום: יח"צ

"הפנים שלי הם כלי שמשמש אותי במקצוע. אני חייבת לקבל אותם, להתגאות בהם, ואני שמחה על האישה שהפכתי להיות היום. להיות יפה בשנות ה־40 לחייך היא תוצאה של ניסיון והרגלים טובים. ב"לנקום", לשמחתי, לא מוכרים תקווה בבקבוק. המוצרים באמת עובדים, עוזרים לעור להיראות נפלא, ומסייעים לטפל בטווח רחב של הזדקנות עור באמצעות מרכיבים רבי עוצמה המתאימים לאורח החיים המשתנה".

[tmwdfpad]באחרונה ווינסלט חברה לפנלופה קרוז וללופיטה ניוגנו, שחקניות מוערכות ומעוטרות גם הן, על סט הצילומים ולא לכבוד סרט חדש, אלא לכבוד קמפיין של לנקום המציג לעולם את מוצר הדגל: Advanced Génifique סרום פעיל למראה עור צעיר, ומוצר חדש מסדרת Renergie – Rénergie Multi Lift Ultra Full Spectrum, תחליב אנטי־אייג'ינג עם מקדם הגנה למיצוק זוהר וטיפול בכתמים כהים.

שני התכשירים המהפכניים הללו, פרי מחקרים של שנים, מבוססים על דעתן של למעלה מ־4,000 נשים על מושג הנעורים. מהמחקר עלה כי לא חשוב מאין את ומה גילך, הנעורים הם שאיפה אוניברסלית והם נתפסים בצורה דומה בידי נשים בכל העולם. כולן רוצות מראה עור חלק, זוהר, בעל גוון אחיד, קווי מתאר מוצרים וללא קמטים. "בעיניי Advanced Génifique הוא המקביל בתחום הקוסמטיקה לשמלה השחורה הקטנה בעולם האופנה. הבקבוק השחור הקטן הזה הוא סרום פעיל המעוצב עם טפטפת חדשנית ופועל על כל סוגי העור. הוא מחמיא לכל כך הרבה נשים ובאמת מעניק לעור מראה בהיר ויפהפה", מספרת ווינסלט. "גרמתי לכל מי שאני מכירה להשתמש בו, הוא פשוט עובד".

אין זה סוד שהמותג לנקום ניצב כבר שנים רבות בחוד החנית בכל הקשור לחקר הקוסמטיקה והאנטי־אייג'ינג. מולטי טסקינג, מצבי לחץ, מתח נפשי ושינויי אקלים הם כולם גורמים למה שמכנים בלנקום "הזדקנות מודרנית". הגורמים הללו נמדדים באמצעות שני פרמטרים, התפיסה הוויזואלית והתפיסה התחושתית של העור. התפיסה הוויזואלית כוללת את הסימנים הנראים לעין – קמטוטים, קמטים עמוקים, זוהר, בהירות ואחידות הגוון שלו, בשעה שהתפיסה התחושתית כוללת את מרקם העור, גמישותו, מיצוקו, היובש והמתיחות שלו. המחקרים הרבים שנעשו בלנקום מציעים פתרונות לכל אלה, ומצאו כי לאחר שמונה שבועות מתחילת השימוש בתכשיר Advanced Génifique חל שיפור ממשי בהם, מה שמבטיח עור חלק, רך וקורן.

הסרום החדש מבית לנקום. צילום: יח"צ
הסרום החדש מבית לנקום. צילום: יח"צ

התכשיר הנוסף שלנקום גאה להכריז עליו, Rénergie Multi Lift Ultra Full Spectrum, תחליב אנטי אייג'ינג, המסייע לטפל בטווח שלם של הזדקנות העור: אובדן תחושת מיצוק העור, מראה הקמטים וכתמים כהים. התחליב בעל מקדם הגנה SPF25 ומכיל פורמולה חדשנית המבוססת על תמצית פשתן, מסייעת בטיפול בסימנים הכלליים של הזדקנות העור ופועלת בצורה ממוקדת להפחתת כתמים. "זה מוצר שפשוט עושה את העבודה. אני משלבת את המוצרים האלה עם אורח חיים בריא כי אושר אישי ובריאות נראים על העור. לנקום הפכה לחלק מהחיים שלי בעשור האחרון וזה פשוט תענוג", היא מוסיפה. "אני מדברת בשם עצמי ובשם האישה שהפכתי להיות, אם זה ייגמר מחר ארגיש שנפלה בחלקי זכות גדולה".

כל מה שאת צריכה לדעת על סרום

בשנת 2009 השיקה Lancôme את הסרום ג'ניפיק, תמצית פעילה למראה עור צעיר, המבוסס על מדע הגנום ותורת החלבונים. ההצלחה העולמית הייתה מידית. הוא הפך לאחד המוצרים הנמכרים ביותר בעולם של החברה  וזכה ביותר מ-130 פרסים בינלאומיים. הסרום הפעיל של אדוונס ג'ניפיק שהצטרף למשפחת ג'נפיק האגדית ,  הפך גם הוא לאייקון בתחום הסרומים.  מה הפך אותם  להיות מוצר חובה  ראשון בשגרת הטיפוח של כל אישה בכל גיל ולכל סוג עור?

למה סרום?

הסרום הוא התמצית שבתמצית- הוא מכיל רכיבים פעילים ביותר (95%) לעומת מוצרים אחרים והוא מעצים את יעילות המרכיבים שבקרם הפנים.

לאיזו מטרה?

ניתן למצוא היום סרום לכל מטרה: לעור חסר לחות, לעור עם רפיון, בעל כתמים ולגוון עור שאינו אחיד.

מתי למרוח?

מומלץ למרוח אותו פעמיים ביום: בוקר וערב על עור פנים נקי ומיד אחריו את קרם הפנים. אם בכל זאת החלטתן להסתפק במריחה של פעם ביום- עדיף לעשות זאת בבוקר כדי ליהנות מהשיפור במרקם העור  ומשדרוג תוצאות האיפור.

כמה לשים?

הכמות הנדרשת בכל הנחה היא קטנה מאד. לחיצה אחת לפנים ואחת לצוואר

רוצות מראה עור פנים קורן מידית?

ערבבו טיפת סרום המיועד לשיפור מראה העור, עם מעט מייק אפ.