לאן נעלמה אנה זק?

אנה זק | צילום: דור שרון ל-ArtBook, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. שמלת טול: Daizy shely,שמלה לבנה: zara
אנה זק | צילום: דור שרון ל-ArtBook, סטיילינג: אלין זידקוב ל-ArtBook. שמלת טול: Daizy shely,שמלה לבנה: zara

כולנו שמנו לב שבשבועות האחרונים אנה זק, אחת הכוכבות הגדולות בישראל, נעלמה. מה עומד מאחורי ההיעלמות המסתורית? כעת היא חושפת פרטים ראשונים

88 שיתופים | 132 צפיות

בשבועות האחרונים כוכבת הרשת אנה זק, נעלמה מעט מהראדר, אתרי רכילות דיווחו כי מדובר במצב רפואי בו היא נמצאת, מה שעורר לא מעט סקרנות בקרב מעריציה. במהלך תקופת ההיעלמות, בה התמודדה עם מצב רפואי מסתורי שמנע ממנה לעבוד, היא השיקה גם דמות וירטואלית שאמורה להחליף אותה עד שתוכל לחזור. מהלך שקיבל לא מעט ביקורת סביב הדמות שלטענת הגולשים מעודדת רזון. כעת היא נותנת קצת אור על מה שעבר עליה בחודשים האחרונים וכותבת: "היי כולם, אני שוב כאן, התקופה הזאת באמת הרגישה לי כמו נצח ואני שמחה להגיד שזה כבר מאחוריי. לפני יותר מחודשיים תקף אותי וירוס פתאומי שפגע ביכולת שלי להמשיך ולתפקד כרגיל, שאב ממני את כל הכוחות שלי וזרק אותי לרגעים לא פשוטים של מחשבות. אז לקחתי לי רגע כדי להתאושש ולהתחזק. חשוב לי שתדעו שעדיין קצת קשה לי עם זה ואני עוד לא מוצאת את המילים המדויקות. אני מודה שלא קל לי לדבר על זה, אבל אני מבטיחה לכם שתדעו הכל כשאהיה קצת יותר מוכנה ושלמה.
מה שבאמת חשוב זה שחסרתם לי מאוד, התגעגעתי אליכם מדי ואתם חלק ענק ממני ובחיי. אני רוצה להודות לכם שכיבדתם את הפרטיות שלי, שהתעניינתם ודאגתם בלי הפסקה ושהבנתם שאני חייבת את הרגע הזה לעצמי כי באמת לא ידעתי איך הוא יסתיים.
אני שולחת לכם חיבוק ענק, בדיוק כזה כמו שאתם חיבקתם אותי. תודה על האהבה האינסופית ששלחתם לי, אין לי ספק שהרבה בזכותכם". מאחלות לאנה רפואה שלמה ובריאות איתנה ומקוות לראות אותה חוזרת לעצמה ואלינו בקרוב.

מהסוכן של זק, עמרי יערי, נמסר: "זה מאחוריה והיא בריאה ועובדת על דברים חדשים סוף סוף"