לאכול מהטבע: משק ברזילי

גן עדן לצמחונים וטבעונים- מסעדת "משק ברזילי" | צלם: דניאל לילה
גן עדן לצמחונים וטבעונים- מסעדת "משק ברזילי" | צלם: דניאל לילה

בכניסה לאחד האזורים הקסומים של תל אביב- נווה צדק, נמצא גן עדן לצמחונים וטבעונים. יצאנו למשק הכי אורבני בתל אביב וחזרנו עם מנות מפתיעות

88 שיתופים | 132 צפיות

אחת המסעדות הכי טעימות בנווה צדק משיקה תפריט חורף חדש וזו סיבה מצויינת להגיע לשם לביקור חוזר- מסעדת "משק ברזילי"- מסעדה טבעונית- צמחונית- אורגנית. התפריט המוצע בה יצליח להרשים גם את הקרניבורים המושבעים ביותר, במגוון המנות המיוחדות שהוא כולל.

הצמחייה שסובבת את המסעדה מוסיפה עוד נדבך לטבעיות המורגשת במקום. יחד עם האוכל המעולה, השירות האדיב והמוזיקה הנפלאה, הישיבה ב"משק ברזילי" היא הנאה מובטחת.

פתחנו את הארוחה בשלוש מנות – ענני כרובית בממרח גזר וטימין (32 ש"ח)- מנה מעולה שמצטיינת בשילוב טעמים נפלא, טופו כבוש עם קונפי שום ועגבניות(42 ש"ח) וסלט מונבטים(38 ש"ח) מצויין עם עדשים מונבטות, רימונים, שקדים ועלים קצוצים.


סלט מונבטים- עדשים מונבטות רימונים שקדים ועלים קצוצים. צילום: דניאל לילה

ניסינו גם את המשקה החדש GRANADA שמורכב מרום, רימונים, תפוחים, אגבה וליים (35 ש"ח- יקר מידי לטעמינו) – חמצמץ ביותר.

העיקריות כללו שתי מנות- טריו ממולאים (68 ש"ח) – בצל, פלפל ופרח קישוא על קרם סלק ואגוזי לוז. הממולאים היו עשויים בדיוק במידה הנכונה וקרם הסלק הוא תוספת מפתיעה ונפלאה למנה המצוינת הזו. לאחר מכן הגיע נודלס שחור אסייתי- אטריות השחורות בחלב קוקוס עם טופו צלוי וסלט-מנה נפלאה על כל מרכיביה.

קינחנו בשילוש הקדוש: שלוש שכבות של קרם קשיו, שוקולד ובננה- הקינוח הספיק לשני סועדים והיווה סוף נפלא לארוחה מצויינת. מומלץ בחום.

הכי אהבנו: ענני כרובית והאטריות השחורות

פחות אהבנו: משקה GRANADA

שורה תחתונה: וואו. מי צריך בשר

כתובת: אחד העם 6, נווה צדק, ת"א

שעות הפתיחה:

יום ראשון – 08:00-16:00
ימים שני – שבת 08:00 – 23:00

טלפון: 03-5166329

כשר: לא

לאתר – http://www.meshekbarzilay.co.il/