כתוב בעור: לאונרדו, הצלחה ישראלית בסטנדרטים עולמיים

בתוך עשר שנים הפכה לאונרדו, חברה לקוסמטיקה מתקדמת ולמכשור קוסמטי אסתטי פורץ דרך, לשחקן משמעותי בולט בשוק הקוסמטיקה המקצועית בישראל - סיפור הצלחה וגאווה שכבר חצה את גבולות המדינה

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

הסיפור של לאונרדו – Skin Care Group הוא סיפור של תשוקה ושל הגשמת חלומות, סיפור מעורר השראה. תחילתו לפני עשור: רוני ואיריס בר, זוג נשוי והורים לילדים. היא אחות מוסמכת בהכשרתה, באמצע שנות ה־30 שלה; הוא איש שיווק רב הישגים בתחום הקוסמטי, בתחילת שנות ה־40. הם מחליטים לצלול למים העמוקים של עולם הקוסמטיקה, מוכרים את כל רכושם כולל דירה שרכשו בעמל רב ואת שתי המכוניות שלהם, ומשקיעים את כל כספם בחברה שהקימו בשם לאונרדו. בחירת השם לא הייתה מקרית – לאו הוא שם סבו של רוני ומודל השראה בשבילו לאורך שנים, וכן, גם דה וינצ'י הוסיף את שלו להשראה. "חפש את האישה", אומר רוני בר. "איריס היא זו שהאמינה ודחפה והייתה מוכנה לקחת את כל הסיכונים.

כנראה אי אפשר להתווכח עם תחושות בטן של אישה. היא ידעה שאנחנו עושים את הדבר הנכון". ידעה וצדקה. בשלב הראשון הם החליטו להוציא לשוק המקצועי מוצר אחד ולראות את התגובות. המוצר – סרניטי (Serenity), תכשיר הרגעה ומניעה של כוויות עור העלולות להתרחש כתוצאה מטיפולים קוסמטיים כגון פילינג והסרת שיער – הפך לסיפור הצלחה מיידי, וגם עשור לאחר מכן הוא אחד ממוצרי הלהיט המבוקשים של לאונרדו. בהדרגה הם צירפו אליהם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, כולל רן מאיר, מהנדס שהפך לשותף, מומחה בתחום המצאה ופיתוח של מכשירים, וכן אנשי פיתוח, כימאים, מומחים טכניים וצוותי הדרכה.

לי לוי בצילומים למותג לאונרדו קוסמטיקה. צילום דביר כחלון_P

ההצלחה הגדולה לא קרתה בן לילה. שנים של עבודה יצירתית, חשיבה מחוץ לקופסה, שאיפה בלתי נגמרת לחדשנות ובקרה קפדנית על תהליכי הייצור הביאו את לאונרדו כל הדרך להישגים גדולים בארץ ובעולם. עשור לאחר מכן, מותר להם לטפוח לעצמם על השכם ואפילו להתפוצץ מרוב נחת – לאונרדו היא סיפור הצלחה בכל קנה מידה: בישראל יש להם כאלף קוסמטיקאיות שעובדות עם המוצרים שלהם, יותר מ־30 מוצרי קוסמטיקה, והמכשור של החברה בתחום הסרת השיער, הצרת היקפים, קמטים, קמטוטים, פיגמנטציה והקפאת שומן נחשב לפורץ דרך גם בעולם. בחברה מבטיחים חוויה אחרת ושונה גם לקוסמטיקאיות המטפלות, גם בקליניקות של הרופאים, והכי חשוב: ללקוחות.

מי קהל היעד שלכם?

בני 30 ומעלה, בכל סוג עור ובכל מצב עור. יש לנו יותר מ־30 מוצרים ייעודיים שנותנים מענה גורף לכל צורכי העור המשתנים עם השנים: סרומים, פילינגים, מוצרי הבהרה, מסכות פנים וכמובן מוצרי לחות והזנה, הרגעה ושיקום, ניקוי
וטיהור העור.

חשבתם למכור את המוצרים גם כמוצרי מדף?

לא. המוצרים שלנו הם מוצרים פעילים עם יכולות מוכחות שמשפרים את מצב העור וגם מתאימים לקראת פרוצדורות רפואיות שונות ואחריהן. יש חשיבות רבה לכך שאנשי מקצוע יתאימו באופן מדויק את המוצר המתאים להשגת תוצאות אופטימליות.

קרם הרגעה
קרם הרגעה

היכן המהפכה הגדולה שלכם?

בתחום הסרת השיער פיתחנו מכשיר בשם הייפר פולס (Hyper Pulse) עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם בתחום הסרת השיער וגם טיפולי הפנים. החידוש הגדול: הוא מקצר את תהליך הסרת השיער ב־75 אחוז. טיפול רגיל שאורכו שעה וחצי, אך כאן הטיפול נמשך פחות מ־20 דקות. הוא מתבצע באלחוש בהקפאה מקומית ומאפשר טיפול רציף, מהיר מאוד וללא כאבים. כל המטופלים גמרו עליו את ההלל. למכשיר פונקציות עבודה נוספות התלויות בשינוי הספקטרום בידית הטיפולים וניתן לטפל באמצעותו גם בבעיות כגון אקנה, הצערת העור, פיגמנטציה ואפילו פטרת הציפורניים. המכשיר קיבל את כל האישורים ונמכר בהצלחה במערב אירופה, במזרח אירופה ובדרום אמריקה, ועל פי התגובות מהתערוכות בעולם – זו רק ההתחלה.

גישה הוליסטית לטיפול בגוף. לאונרדו קוסמטיקה
גישה הוליסטית לטיפול בגוף. לאונרדו קוסמטיקה

ומה לגבי הגוף?

לאונרדו מני־קל היא מערכת משולבת מהמתקדמות בעולם להקפאה סלקטיבית של תאי שומן גוף משולבת גלי רדיו עם יחידת אלחוש ובקרת שליטה. היא מכסה שטח עבודה גדול ומבטיחה הצרת היקפים ברורה.

מה סוד ההצלחה שלכם?

מוצרים פורצי דרך, היכולת לשלב בין טכנולוגיה וחדשנות בתחום מוצרי הקוסמטיקה ויצירת פתרונות עם יכולות מוכחות, יעילות ומהירות בתחום המכשור.

איך אתם מצליחים לשמור על רמת מחירים שווה לכל נפש?

מדובר כמובן במסות הגדולות של המכירות שלנו, שעוזרות לנו להוריד מחירים ובאמונה שלנו ששימוש בחומרי קוסמטיקה טובים אינם כבר מותרות, אלא צורך אמיתי. מעבר לאלה אנחנו לא חושבים רק עסקים, באנו עם חזון: לעשות טוב לנשים באשר הן. אנחנו מאמינים בהעצמת נשים. גם בשרשרת הניהול שלנו יש רוב נשי, ואנו גאים ביכולתנו לאפשר לנשים רבות לעבוד ולהתפרנס בכבוד ומלווים כל אחת ואחת בדרך להצלחה.

"מדובר בעידן חדש של אסתטיקה ובריאות, ובעצם של סגנון חיים", אומרים הבעלים רוני ואיריס בר

הלהיטים של לאונרדו- סדרת הטוויסטר (TWISTER)

טוויסטר לפנים

ג'ל חדשני ומחוזק למיצוק ומתיחת תווי הפנים. ברכיבים שלו: פפטיד 5, חומר פטנטי בריכוז גבוה החודר לעומק הרקמה שנועד לטשטוש קמטים וקמטוטים ולשיפור האלסטיות של העור.

_0004_1823_P

טוויסטר לעיניים

פורמולה חדשנית המעניקה לחות לאזור העיניים מכילה נוסף לפפטיד החדשני ולאנטי אוקסידנטים גם חמאת שיאה, תמצית אלוורה, שמן חוחובה ושמן גרניום. תועלתה בטיפול ומניעת קמטים וקמטוטים, מיצוק בצקתיות ונפיחות, הזרמת דם לאזור העיניים ויצירת אפקט מתיחה ומיצוק.

_0002_eye twister_P

טוויסטר לגוף (Twister Body)

ג'ל מועשר לטיפול במרקם עור הגוף, למיצוקו ולחיטובו. מכיל פפטידים, פרו ויטמין, לבנדר, רוזמרין וגליצרין. תורם לגמישות העור ומעניק לו לחות לאורך זמן. משפר את קצב התחדשות המטבוליזם של תאי העור, מסייע בהצרת היקפים, הפחת צלוליט וסימני מתיחה.

סרום חומצה היאלורונית
(Hyaluronic Acid)

תכשיר אנטי אייג'ינג מעולה ומרוכז, המעניק לחות, גמישות וחוזק לעור. מכיל חומצה היאלורונית מרוכזת, ויטמין ,B5 תמציות תה ירוק, אלוורה, ויטמין E, קמומיל ואוריאה המשתלבים בצורה סינרגטית.

_0003_acid serumסרום חומצה היאלרונית_P

Misty Blue Glider
(לטיפול בקליניקות בלבד)

פיתוח ייחודי של החברה, מוצר להיט המחליף את ג'ל האולטרסאונד הדביק. מגיע בתרסיס, מקצר מאוד את הליך הסרת השיער, מגן על העור ונספג בנעימות. מכיל תמציות אלוורה, צמחי מרפא, גליצרין ותמיסת מאריס מים המלח.

Eye Lift

מכשיר ביתי מהפכני (טיפול יומי של שלוש דקות) בשימוש פשוט וקל. להעלמת קמטוטים ושקיות מתחת לעיניים ולהבהרה. עובד על תדר חשמלי נמוך. הפעולה עוצרת את תהליך הזדקנות הרקמה באזור העיניים. מביא לתוצאות מיידיות.

leonardo-tech.com |  Leonardo – Skin Care Systems |  leonardo_skin_care