כשאמנות וקולינריה נפגשות: מלון אלמא בזכרון יעקב פורץ את גבולות האירוח

מלון אלמא. צילום: איתי סיקולסקי
מלון אלמא. צילום: איתי סיקולסקי

אמנות בינלאומית מהשורה הראשונה וחוויית נופש יוקרתית מתקיימים יחדיו באותו המקום, שגם מתאים לאירוח של ילדים • סדנאות העשרה, אוכל מעולה במסעדת שף, מתחם ספא יוקרתי ונוף מרגיע של ים – כל מה שאפשר לבקש מחופשה בסטייל, במלון מקומי

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

במרחק של כשעה נסיעה מהמרכז, על רכס הכרמל בכניסה לזכרון יעקב הקסומה, שוכן מלון אלמא. מדובר בקומפלקס יחיד מסוגו, בארץ ובעולם, אשר מייצר חוויה בלתי נשכחת, לגוף ולרוח. מקום שבו אמנות בינלאומית מהשורה הראשונה ונופש באירוח אישי ויוקרתי מתקיימים יחדיו ללא גבולות.

על גג הארץ. צילום: איתי סיקולסקי
על גג הארץ. צילום: איתי סיקולסקי

ואם שאלתם את עצמכם היכן תנפשו בקיץ הישראלי עם המשפחה, זו בוודאי התשובה – בחופשה שכולה השראה. צוות המלון מחכה לכם ולילדיכם עם מגוון סדנאות העשרה אמנותיות, רפרטואר הופעות של האמנים המובילים במוזיקה ובבידור, והכל באווירה רגועה ושלווה, ובעיקר אחרת. מלון אלמא מציב רף חדש של יוקרה, מאובזר ברמה הגבוהה ביותר ומתופעל על ידי צוות מקצועי, המקפיד על סטנדרטים של שירות אישי ויוקרתי מן המעלה הראשונה. כל החדרים במבנה המרכזי כמו נוצרו כדי לעטוף אתכם בנופם המרגיע והנעים של הים.
האמנות, על שלל סוגיה, פועמת באלמא ללא גבולות זמן או מקום, ומאפשרת אווירה פורה ומפרה למפגשים ושיתופי פעולה בין אמנים, אורחים ומבקרים.

החדרים. צילום: יח"צ
החדרים. צילום: יח"צ

שלל אפשרויות הבילוי הקולינריות באלמא מאפשרות לכם ליהנות ממגוון מקומות מפגש חברתיים, סביב אוכל מעולה במסעדת השף או על הבר, תוך שאתם נהנים ממשקה משובח. במתחם הספא היוקרתי העומד לרשותכם תוכלו ליהנות מחדרי טיפולים מעוצבים, חמאם טורקי יפהפה ובריכה פנימית מחוממת, הממוקמת בקצה ההר ומשקיפה אל הנוף. תפריט הטיפולים והעיסויים המוצע במתחם מתאים ליחידים או לזוגות ומבטיח חוויה מרגיעה לגוף ולנפש.

בואו לבריכה. צילום: איתי סיקולסקי
בואו לבריכה. צילום: איתי סיקולסקי

סמוך למתחם הספא ניתן להתרווח בבריכה החיצונית ובבריכה לילדים או להתאמן במכון הכושר, המציע מגוון מכשירים מתקדמים ואימונים עם מאמנים אישיים.
תנו למשפחה שלכם את החופש לספוג ולחוות נופש, תרבות, קולינריה וספא, בסטנדרטים הגבוהים ביותר בארץ ובעולם.

המקדימים להזמין כבר בימים הקרובים ייהנו גם מלילה שלישי מתנה, במהלך חודש יולי, במסגרת חבילת הקיץ המיוחדת למשפחות שמציע המלון.