כמה, כמה חם: סייל הקיץ בליה לונדון יקרר אתכן

SASSY של FREYA, הקיץ הזה יהיה חם. צילום: יח"צ
SASSY של FREYA, הקיץ הזה יהיה חם. צילום: יח"צ

הקיץ הזה הולך להיות הקיץ שלכן. רשת ליה לונדון יוצאת בסייל מטורף לכבוד הקיץ ומפנקת במגוון דגמים ב-50% הנחה. מה מחכה לכן שם? בדקנו

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי

הקיץ כבר כאן והוא לא הולך לשום מקום, וכבכל שנה אנחנו ככל הנראה נמצא את עצמנו לובשות את המינימום ההכרחי: שמלות דקיקות, גופיות עם כתפיות דקות שלא יעיקו על הכתפיים או טישרטים מבדים נושמים שלא נרגיש בקיומן. בתוך המינימליזם הזה יש תפקיד חשוב במיוחד לחזיה: האופן בו היא תומכת בחזה ומרימה אותו הוא קריטי יותר מתמיד ואין מקום לטעויות. למה כן יש מקום? לסייל מטורף ברשת ליה לונדון שיקרר לכן את הקיץ.

החל ב-1 ביולי ולתקופה של כחודש בלבד חנויות רשת ליה לונדון מציעות מגוון דגמים ב-50% הנחה! מחירים שעושים חשק לשדרג את מלתחת ההלבשה התחתונה ולהכינה כמו שצריך לחודשים הכי חמים בשנה. גם הקיץ הזה, כמו בכל עונות השנה בליה לונדון, מאופיין בהתאמה מדויקת לנשים מכל הסוגים וכל הגדלים. קולקציית הקיץ טולרנטית לקימורים, מותאמת לצרכי הגופניים השונים של כל אישה ולוקחת בחשבון את הפרטים הקטנים: תיפורים במקומות הנכונים, קאפים מדויקים והכי חשוב – היא פשוט מחמיאה ונוחה.

REBEL של FREYA. צילום: יח"צ
REBEL של FREYA. צילום: יח"צ

בין הדגמים שבמבצע תוכלו למצוא שפע של סגנונות וגזרות: דגם איזבלה של המותג Fantasy ירים וימרכז את החזה ללא צורך בפוש-אפ, דגם אנג'לה של המותג מעוטר בתחרה שקופה (למי מכן שאוהבות קיק סקסי מתחת לחולצת כפתורים שקופה), ודגם מריאנה מעניק מקסימום תמיכה לחזה שופע. עוד במבצע תוכלו למצוא את דגם SASSY של המותג Freya בגזרת חצי קאפ למראה חזה מורם ועגול.

ANGELINA של FANTASIE. צילום: יח"צ
ANGELINA של FANTASIE. צילום: יח"צ
EMERALD של FANTASIE. צילום: יח"צ
EMERALD של FANTASIE. צילום: יח"צ

ולמי כל החגיגה הזו מיועדת? בליה לונדון החגיגה הזו הכי לכולן. כל המידות, כל הגילאים וכל הצורות – החל בהיקף D65 ועד 85GG! כל אחד מכן תמצא את עצמה בתוך שפע האפשרויות ותמצא את לוק הקיץ שהכי מתאים לה.

175-200 ש"ח לחזיות המשתתפות במבצע

50-75 ש"ח לתחתונים המשתתפים במבצע

*על פריטים משתתפים במבצע. ללא כפל מבצעים. התמונות להמחשה בלבד. מלאי משתנה בין הסניפים. ט.ל.ח | www.leialondon.com