כל מה שרציתם לדעת על סירי הבישול לחורף

חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ארקוסטיל בישראל, קידמה פיתוח של סדרות סירים חדשות בעלות פונקציות שימוש ייחודיות ואולטימטיביות לעונת התבשילים.

88 שיתופים | 132 צפיות

החורף שהתחיל לא מכבר הוא התקופה האידיאלית להסיר את האבק מהסירים ולפתוח את עונת התבשילים המהבילים ששומרים עלינו מחוממים גם מבפנים. הפתרונות השונים אותם מציעה רשת Arcosteel Kitchen, הם המפתח האידיאלי לצלוח את עונת החורף בצורה הטעימה והחמה ביותר.
סדרות הסירים השונות של הרשת, מאפשרות לא רק לסירי היציקה והחרס פיזור חום אופטימאלי. באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשניות ניתן לבצע עם כל סדרות הסירים של Arcosteel תהליכי בישול ארוך והגשה בצורה ביתית ונינוחה.

חברת מילניום מרקטינג, יבואנית המותג ארקוסטיל בישראל, קידמה פיתוח של סדרות סירים חדשות בעלות פונקציות שימוש ייחודיות ואולטימטיביות לעונת התבשילים. לדוגמא: סדרת סירים ומחבתות הארד אנודייז, תהליך ההופך את הכלים לעמידים יותר וחזקים יותר פי כמה מפלדת אל חלד ובמקביל תורם לפיזור החום האחיד בכלי בזמן הבישול. בשילוב עם 3 שכבות של ציפוי נון סטיק פנימי ההופכות את הכלי לעמיד עוד יותר ניתן להתקין ארוחה חורפית טעימה וקלה לניקוי.

סירי חרס וטרקוטה
כלי החרס משמרים את הויטמינים והערכים התזונתיים של המזון ומאפשרים בישול בריא וקל. ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן ניתן למצוא סירי חרס כחלק מסדרת ה- Bio שמתאימים לבישול בריא, ארוך ובעל טעמים מיוחדים. בסדרה קיימים סירים ייעודיים לאפיית ראשי שום ותפוחי אדמה וכן סירי טרקוטה מהודרים לבישולי קדירה.

בישול ארוך מצליח להפוך גם את המרכיבים המשעממים ביותר לנזידי חורף מרגשים. כמיטב המסורת סירי יציקת ברזל המיועדים לבישול ארוך אוגרים חום לאורך זמן ודואגים לפיזורו האחיד. סדרת הסירים המעוצבים BACART La Connoisseur, יכולה לשמש לבישול על כיריים, תנור ואפילו הגשה לשולחן והוא מלווה בידיות ארגונומיות לאחיזה נוחה. מוצרי הסדרה מגיעים עם שני סוגי ידיות להחלפה, האחת עשויה נירוסטה לשימוש בתנור ואילו השנייה עשויה בקליט מבודדת חום לשימוש נוח על הכיריים. מכסה הסיר בעל מבנה הבליטות מבטיח שמירה על עסיסיות בזכות ניקוז האדים וטפטופם חזרה אל המזון המתבשל. תכונות הכלי מובילות לשיפור בביצועים ככל שעולה בו השימוש בשל חלחול של שומן טבעי אל נקבוביות הסיר ויצירתה של שכבה מונעת הידבקות.

סירים בעלי ציפוי M4 – חזק כמו שיש
סדרת סירים ומחבתות בעלת ציפוי M4 – ציפוי חדשני בטכנולוגיית ייצור מתקדמת, חזק ביותר ובעל עמידות גבוהה בפני שריטות ושחיקה ויכולות נון סטיק ייחודיות (המונעות הידבקות המזון לכלי). הציפוי מורכב משלוש שכבות + שכבה נוספת ציפוי M4 נון סטיק ומאפשר שימוש מופחת בשמן לבישול בריא יותר. המבנה הייחודי של הכלים בסדרה, המורכבים מיציקת אלומיניום, מפזר את החום באופן שווה, לתוצאות בישול איכותיות וחיסכון באנרגיה. בנוסף, כלי הבישול מאובזרים במכסי זכוכית מחוסמת עם פתח לשחרור אדים ומתאימים לכל סוגי הכיריים (כולל אינדוקציה) ולבישול בתנור.
את כל הסירים ניתן להשיג ברשת חנויות Arcosteel Kitchen