כל מה שצריך לדעת על קופסת ההפתעות: גורמה פודי בוקס

אנחנו גאים להציג את קופסת ההפתעות של מגזין גורמה: גורמה פודי בוקס

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אם אתם אוהבים לארח, לבשל, לאכול ולשתות – בבית או בחוץ – ה-Foodie Box שלנו בדיוק בשבילכם.
בכל חודש תוכלו לקבל – עם שליח מיוחד בתיאום מראש עד פתח הבית – מארז מהודר ובו מגוון מוצרים מפתיעים, של יצרנים מוכרים וחדשים, שבחרנו במיוחד עבורכם.

אז מה יש בכל קופסה?

כל פודי בוקס מכילה לפחות 7 (ובדרך כלל יותר) מוצרים ושוברים שווים הכוללים מוצרי מזון משובחים, אלכוהול איכותי, גאדג'ט שימושי למטבח, סדנת בישול או פעילות קולינרית ועוד. זהו מארז המכיל מגוון רחב של מוצרים מפתיעים, מבית יצרנים מוכרים וחדשים, וכמובן: את הגיליון הטרי של מגזין "גורמה".

אוקיי, אבל למה אתם לא מגלים לנו מה בדיוק יש בקופסה?

זו קופסת הפתעות. אנחנו לא חושפים מראש את המוצרים כי ההפתעה היא חלק מהחוויה, ואנחנו לא רוצים להרוס אותה…אנחנו מתחייבים כאמור לכך ששווי המוצרים בכל פודי בוקס יהיה לפחות 400 ש"ח (ובדרך כלל יותר…) ושיהיו במארז לפחות 7 מוצרים (וכאמור, בדרך כלל יותר).

וכמה עולה התענוג?

ניתן לרכוש מינוי חודשי ב־149 ש״ח (ללא כל התחייבות, שניתן להפסיק בכל עת) או קופסאות בודדות לניסיון ב־199 ש״ח. כאמור, שווי המוצרים בכל קופסה הוא יותר מ- 400 ש״ח. זו אחלה מתנה, לעצמך לאמא אנינה או לחבר בשלן שבא לכם לפנק…

הקופסה תגיע אליך הביתה – בתיאום מראש ובמועד הנוח לך – עם שליח מיוחד. זה כבר כלול במחיר.

ואם רכשתי קופסה, אבל התאכזבתי מהמוצרים שיש בתוכה?

אנחנו עובדים קשה כדי שזה לא יקרה, אבל אם אתם לא מרוצים מהקופסה, מכל סיבה שהיא – פשוט שלחו לנו אותה בחזרה על תכולתה, ותקבלו מיד את מלוא כספכם בחזרה – בלי סיפורים ובלי שאלות. זו התחייבות!

טוב. גם אני רוצה. איך מצטרפים?

זה פשוט. הרכישה אונליין, מכל מחשב או סמארטפון. היכנסו לחנות, מלאו את פרטיכם האישיים ואת פרטי כרטיס האשראי שלכם (הרכישה מאובטחת) ומארז ההפתעות המפנק בדרך אליכם.

[tobutton text="%22%u05DC%u05E8%u05DB%u05D9%u05E9%u05EA%20%u05E4%u05D5%u05D3%u05D9%20%u05D1%u05D5%u05E7%u05E1%22" link="%22https%3A//shop.timeout.co.il/foodiebox/%22" theme="pink" target="blank" ]