כל מה שלוהט ברשת בתחום העיצוב

Lumio גרף לא מעט פרסים בזכות העיצוב הנוח והמקורי | צילום: יח"צ
Lumio גרף לא מעט פרסים בזכות העיצוב הנוח והמקורי | צילום: יח"צ

ספר שמפיץ אור לכל עבר, חיי הלייף סטייל המושלמים של סן פרנסיסקו והאדריכל התורכי שידביק אתכם לאינסטגרם מגיעים למדור עיצוב מקוון לחודש מאי

88 שיתופים | 132 צפיות

 

בלוג – נערת סן פרנסיסקו

תחת הכותרת הרחבה "נערת סן פרנסיסקו" מסקר צוות בלוגריות מגוון ונמרץ, בניצוחה של העורכת ויקטוריה סמית, טרנדים חמים, אירועי עיצוב, מוצרים חדשים ומעצבים מעניינים. הבלוג נאמן לסגנון בוהמייני מודרני, עוסק בעיקר בעיצוב פנים אך נוגע בכל תחומי הלייף סטייל – צילום, אמנות, DIY, אופנה, אוכל, ואיך לא – המלצות על סן פרנסיסקו. התדירות הגבוהה של הפוסטים, הצילומים האסתטיים והסטיילינג המוקפד הופכים אותו לאחד הבלוגים הראויים בסביבה.
בונוס למתעמקים – בבלוג מופיעה רשימת מקורות מפורטת ומומלצת עם מאות (!) קישורים לאתרים שעשויים להדביק אתכם הרבה זמן למסך. ראו הוזהרתם!

מתוך בלוג העיצוב "נערת סן פרנסיסקו"
מתוך בלוג העיצוב "נערת סן פרנסיסקו"

אינסטגרם – הצד האחר של איסטנבול

אדריכל תורכי צעיר בשם יֵנֵר טורון מחזיק באחד מחשבונות האינסטגרם המרהיבים והמרתקים ביותר. בתמונות שהוא מצלם הוא חושף את הצד הפחות צפוי של איסטנבול, ומתמקד בחזיתות צבעוניות ובפרטים ארכיטקטוניים של המבנים החבויים בין האדריכלות הביזנטית והעות'מאנית באחת הערים המרתקות בעולם. בנייני תעשייה, בתי ספר, קניונים, או מגדלי דיור ציבורי אינם מובאים כצילום אדריכלי, אלא כאמנות אינטליגנטית, רוויה צבע והומור עם קומפוזיציות שהן לא פחות מגאוניות. כמעט בכל הצילומים טורון משלב על רקע האובייקט דמות אנושית, לעתים בגלוי ולעתים במרומז, המדגימה היטב את הפרופורציות ומוסיפה כוח ועומק לתמונה. ממתק לעיניים שאסור לפספס!

מתוך עמוד האינסטגרם cimkedi@
מתוך עמוד האינסטגרם cimkedi@
מתוך עמוד האינסטגרם cimkedi@
מתוך עמוד האינסטגרם cimkedi@

פטנט – הארה ספרותית

כשהפרויקט היפהפה הזה עלה למימון המונים בקיקסטארטר הוא גייס תוך יומיים פי עשרה מהיעד! ולא, היעד לא היה נמוך. מקס גונאוואן, יליד אינדונזיה שחי בסן פרנסיסקו, עבד 10 שנים כאדריכל לפני שהלך עם החלום שלו והשיק את Lumio – מנורה ניידת המתקפלת לתוך ספר קומפקטי בכריכת עץ קשה (מייפל או אגוז). המנורה עובדת על סוללת ליתיום נטענת המספיקה לשמונה שעות רצופות. האור המרהיב הבוקע עם פתיחת הספר מספק את אפקט ההפתעה שביקש המעצב לשלב בעבודתו, לצד עקרונות נוספים שהנחו אותו, בהם פשטות, הנאה ומשחק. כריכת הספר נפתחת ב-360 מעלות ואפשר לתלות אותו על התקרה, על הקירות או להניח על שולחן. המגנט המחובר לכריכה מאפשר חיבור של כמה יחידות, ולמעשה, המשתמש מוזמן לשחק עם המנורות, לעצב ולפסל אובייקטים מקוריים. המוצר גרף לא מעט פרסי עיצוב מכובדים ו-10,000 היחידות הראשונות משווקות בחנויות מוזיאון בעולם. בקרוב יושקו גרסאות נוספות של המנורה וייצור נוסף כבר יצא לדרך. בשלב זה האתר מאפשר למעוניינים במוצר להיכנס לרשימת המתנה.

מספק את אפקט ההפתעה | צילום: יח"צ
מספק את אפקט ההפתעה | צילום: יח"צ
הספר נפתח עד 360 מעלות | צילום: יח"צ
הספר נפתח עד 360 מעלות | צילום: יח"צ

מוצר – רוח טובה

Studio Arhoj הוא סטודיו המשלב בין תרבויות שהוקם בטוקיו על ידי אנדרס ארהוי, וכיום פועל בקופנהגן, דנמרק. אמני הסטודיו מבקשים לחקור את היחסים החזותיים בין הפשטות הסקנדינבית והתרבות היפנית המסורתית ולשמר את הידע והטכניקות של אמנויות עתיקות כמו אבניים וזיגוג. הם עושים שימוש בעץ, חומר, פורצלן, נייר וזכוכית, ומעידים על עצמם שהם מתמקדים בעיקר בצורה ובפחות בפונקציה. הרוחות הקרמיות הקטנות מבוססות על הרעיונות של דת השינטו היפנית המאמינה שלכל דבר בטבע יש נשמה. הן עשויות בעבודת יד וכל אחת מהן ייחודית לחלוטין. אם אתם רוצים להרכיב סדרה חיננית, היו בטוחים שלא תמצאו שתיים זהות. לרוחות אין תפקיד מוגדר והן יכולות לשמש כמשקולות נייר, מחזיקי טבעות או סתם כחברים דמיוניים.

שילוב בין תרבויות | צילום: יח"צ
שילוב בין תרבויות | צילום: יח"צ

חנות – הצעות הגשה

LEF living היא חנות אינטרנטית ובה אוסף משובח של מותגים דניים והולנדיים בעיקר, בהם Bloomingville, Ferm Living, HK-living, House Doctor, KEK Amsterdam, Piet Boon, Zuiver ועוד. לצד מרבית המוצרים המצולמים תוכלו למצוא "הצעות הגשה" – תמונות השראה ואווירה עם סטיילינג משובח, המשלבות את הפריטים המוצעים בחנות ומדגימות סגנונות עיצוב שונים וטרנדים עכשוויים. נוסף על הקטגוריות המתבקשות לפי סוגי מוצרים, החנות מציעה חלוקה נוספת לפי סגנונות ("רטרו צעיר"), צבעים ("עיצוב ירוק") וחומרים ("שיש"). ויש כמובן משלוחים לישראל.

LEF living | צילום: יח"צ
LEF living | צילום: יח"צ