כל הנוצץ נוצץ

נסטיה ליסנסקי מתעלפת מהלוק הגרנדיוזי של אנה דלו רוסו ומפנטזת על הלוק הביזארי של אלכסנדר וונג. דוח אינסטגרם מלא פאייטים

88 שיתופים | 132 צפיות

#מעוררת השראה

כל הנוצץ נוצץ -נסטיה ליסנסקי

רוב הסיכויים שהשם אנה דלו רוסו @anna_dello_russo אינו זר לכם. ועדיין, אי אפשר לא לעצור ולהתפעל מהסטייל האקסטראווגנטי של עורכת ״ווג יפן״ בת ה־52. דלו רוסו שמקפידה על לוקים תיאטרליים, מפציעה דרך קבע עם תלבושות צבעוניות וענקיות (בתמונה המרכזית עם מעיל של יוז'י יממוטו) ויודעת גם להוציא את השמרנות מבתי האופנה הגדולים (גרנדיוזיות מבית שאנל בתמונה השמאלית למטה). היא מצליחה להיות נוכחת בכל אירוע אופנה בעולם ולהעלות 15 תמונות של 15 לוקים שונים בכל יום לאינסטגרם.

כל הנוצץ נוצץ -נסטיה ליסנסקי

כל הנוצץ נוצץ -נסטיה ליסנסקי

#גם אני רוצה

Fall 2012 Ready to Wear Knitted Mesh Turtleneck, photographed by @IndustrieMag #FromTheArchive

A photo posted by ALEXANDER WANG (@alexanderwangny) on

 

גם אני רוצה חולצת רשת של אלכסנדר וונג @alexanderwangny כמו שלבשה ביונסה בסיבוב ההופעות שלה. גם כי וונג הוא אחד המעצבים המשפיעים והמוערכים ביותר, גם כי זו דרך מצוינת להפוך "באד פייס דיי" להצהרה אופנתית וגם כי כל מה שיש לה גם אני רוצה. אז לארוז לי את זה בכל הצבעים. ואת ג'יי זי.

 

תיק דובדבנים של @undercover_lab של המעצב היפני ג׳ון טקהשי. עם אקססורי כזה, אפילו לא צריך לרדת מהפיג׳מה בשביל להיתפס כפאשן אייקון.

UNDERCOVER READY TO WEAR SPRING SUMMER 2015 PARIS ”Pretty Hate Bird” #undercover #pfw #15SS

A photo posted by undercover_lab (@undercover_lab) on

 

מגפיים מתוך הקולקציה המשותפת והפורה של ענקית הספורט @nike וריקארדו טישי @riccardotischi17, המעצב הראשי לבית האופנה ג'יבנשי. כי שיתופי פעולה זה הכי סטייל.

כל הנוצץ נוצץ -נסטיה ליסנסקי

 

#אימהות בסטייל

הילדים שלכם יכולים להיות האקססורי הכי לוהט בארון

unnamed-(19)-P

unnamed-(8)-P

unnamed-(18)-P

 

בעוד אני ואימהות חובבות אופנה כמוני מתעדות בגאווה את בחירות האופנה של ילדינו במצלמת הטלפון שלנו (ובוא נודה, אלה לא ממש בחירות שלהם), ג'ני וויליאמס, אמנית מברוקלין, מצאה את הדרך היצירתית ביותר לשלב בין אהבתה לאופנה, לילדים ולאמנות שלה. בחשבון האינסטגרם הקונספטואלי @what_my_daughter_wore וויליאמס מאיירת בחירות אופנה סטוריאליסטיות של ילדיה וחבריהם, ומספקת הצצה אותנטית ומתוקה לבחירות סטייל מקסים בהגשה מקורית ומרגשת. למתקדמים: הספר שלה, המאגד את כל האיורים, עתיד לצאת לאור בתחילת דצמבר, מתנה מושלמת לפאשניסטות צעירות.

 

#טי שירט

אתם כבר מכירים את הפטיש שלי לחיפוש אחר חולצת הטי המושלמת. מותג האופנה הצרפתי Eleven Paris @elevenparisofficial מציג אופנת רחוב קולית ונון שלנטית עם פריטים מעוטרים באייקונים בני זמננו: מניקי מינאז' והומר סימפסון, ועד קייט מוס ו־וויז קאליפה בדימויים מהקמפיין שצולם על ידי טרי ריצ'רדסון. פריט אהוב עליי במיוחד הוא טי שירט של ביונסה וג'יי זי במסכות סקי ברוח הטור האחרון שלהם "און דה ראן". הייתי אומרת ש"גם אני רוצה" אבל כבר רכשתי.

כל הנוצץ נוצץ -נסטיה ליסנסקי

 

#תאונת אופנה

כממלאת מקום של ג'ואן ריברס ז"ל, אני מבקשת להכניס למעצר את דוגמנית העל המוערכת יתר על המידה קארה דלווין @caradelevigne. בלי למצמץ דלווין הגיעה למסיבה של קארין רוטפילד בפריז ארוזה בטוטאל לוק של בית האופנה הצרפתי בלמיין והפריכה את האמירה שלאישה יפה הכל יפה. האאוטפיט המגוחך הקנה לה מראה של מרים משקולות במשקל נוצה בקרקס רוסי מתחילת המאה ה־20. קארה, את לא ממשיכה איתנו לשלב הבאה.

כל הנוצץ נוצץ -נסטיה ליסנסקי

 

#תופעה

המותג האוסטרלי שילמד אתכם שמור איז מור

this is @discountuniverse

A photo posted by DI$COUNT UNIVER$E (@discountuniverse) on

 

בהשראת המוזה שלנו אנה דלו רוסו, ומתוך השקפת עולם שאופנה מאפשרת להשתולל וכמה שיותר גדול ומנצנץ, המותג האוסטרלי @discountuniverse מסכים איתי שמור איז מור ומראה לנו מאיפה מנצנץ הפאייט. המותג המגניב שפרץ לחיינו השנה מציג פריטים סופר צבעוניים ובלתי נשכחים, עמוסי שכבות של פאייטים, איורים חצופים ועוד קצת פאייטים, חלקם על גבול תחפושות וולגריות, וחלקם פשוט מצוינים. מיילי סיירוס הפכה תומכת נלהבת ומקפידה להיראות עם אאוטפיטים מנקרי עיניים והקפיצה את המותג לגבהים צבעוניים חדשים.

כל הנוצץ נוצץ -נסטיה ליסנסקי

כל הנוצץ נוצץ -נסטיה ליסנסקי