כל ההזויים נופלים על אל

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

המפגש של אל ודור הוא בדיוק הדייט שבו את מבקשת מחברה שתזייף פציעה כדי להציל אותך, אצל מריאנה וסרגיי התגלו צרות בגן עדן ואפשר להבין את ההתפרצות של דנה אבל זה לא הופך את זה ללגיטימי

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי פרק פרידות דרמטי, אנחנו פותחות את שביזות יום א' עם פרק התחלות טראומטי במיוחד. לפני שאתחיל במניפסט ההגנה השבועי על אל אדידה, אבהיר שאין לי קשר אישי אליה ואם כבר – הלוואי והיה לי אחד כזה. שנית, נדמה שככל שהתוכנית מתקדמת, נרקמת מן ציפייה חברתית ממנה לקבל בצעדי פה דה בורה כל זרג שחושב שהיא שווה משהו רק כי היא בת שלושים וארבע והביציות שלה לא נעשות טריות יותר.

לכל הריקאפים של אהבה חדשה

ונכון שלא עשיתי סטטיסטיקה מדויקת, אבל לא מעט מהנפיחות המילולות שמופנות לכיוונה, נפלטות ממקלדות של נשים שצופות בדיוק כמוני פעמיים בשבוע ברווקים מבוגרים מהן שמתבזים, משפילים ונוטשים את המלון בגלל שטויות. הרי לאוסף הפאלוסים המשובחים שלוהקו לתוכנית מותר לדייק רצונות וצרכים גם אם האשכים שלהם מתקרבים לאזור הברכיים יותר מבעבר וגם אם הוא סתם חרא של בן אדם.

ונכון, אני אולי שונאת המון דברים במקום לחדד את האישיות שלי, אבל נשיות רעילה ואבדן הסולידריות בינינו היא ממש בטופ המחלות שגורמות לארוחת הערב שלי לעשות סיבוב פרסה. תתקדמו, תשננו את לוח המנטרה הלעוס שקניתן ממקס סטוק ותליתן על המקרר ואל תתפשרו על האושר שלכן. או לפחות אל תוציאו את העצבים שלכן על מישהי שלא עושה את זה.

הפעם הגישה הזו נחתה על שלושת הרווקות שנאלצו לספק למאיה תירוצים, נימוקים וחרטות על למה השידוך לא עבד ואיך הן שוב הגיעו לספה. זה הרגיש כאילו הן עומדות למשפט צבאי וצריכות להסביר למה נפלה להן הכומתה ברכבת או שיתקעו להן שבת. לכולנו ברור שהפרידות האלו היו בלתי נמנעות. כדי להפוך את החוויה הזו למורטת עצבים אף יותר, הרווקות מתבשרות שהפעם הן לא יכולות לבחור את הרווק שלהן כי המומחים עשו את זה במקומן. ובעוד שדנה ושני זורמות על המהלך, אל עוברת התמוטטות עצבים. ותאמינו לי, ככל שהתקדם הפרק נדמה שהיו לה את כל הסיבות הנכונות.

שני ודויד

אני לא יודעת מה שני עברה בחיים שלה, אבל אין לי ספק שהיכולת שלה להדוף קאדרים של החיים עצמם בראש מורם זה משהו שהיא עוד תעשה עליו הרצאות ותרוויח ממנו בוכטות של כסף. בינתיים היא מסתפקת בדויד, הגאולה שלה בתוכנית והגרסה הגברית שלה במציאות. הוא קרוב לאלוהים במידה מדויקת, סופר כריזמטי והכי חשוב – יותר מבוגר ממנה.

סליחה על הקלישאה, אבל ממש היה אפשר לשמוע את הקליק. ככה בדיוק אמורה להיראות כימיה נטולת מאמץ. את לא צריכה להכריח אותו להניח תפילין והוא לא צריך להכריח את עצמו לרצות זוגיות. בלי תהליכים ובלי דמעות על הספה. פשוט חיבור כל כך נכון וטבעי שגרם לשני להאמין שהאיראנים תוקפים את תל אביב בלי עדות לאזעקות או טילים. אם זה הזיווג שהמומחים מצליחים לייצר, אני רק זורקת פה רעיון ומזכירה שדני פרידלנדר פרש מחתונמי.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

דנה ותומר

נכון כולכן הייתן בטוחות שדנה הולכת לקבל את דור השחום עם הקלישאות על נטפליקס? ברור, לכולנו יש דפוסים רעים ואז אנחנו הולכות לריאליטי כדי להיפטר מהן. במקום זה היא מקבלת את תומר T.L לוינסקי הלבנבן. מצויד ברולקס, טוקסידו צמוד מדי, מזוודה עם ראשי תיבות ומאמץ כביר מצדי לא לחשוב על קובי K.S סוויסה. תגידו לי שהוא לא מחביא בכיסים מכונות לגילוח ביצים. אווירת הפורנו והמוזיקה הדוחה ששודכה לסצנה הזו לגמרי העלתה את רמת הקרינג', אבל נדמה שכל מה שגורם לי לרצות לעבור צד  – ממש מחרמן את דנה שמכינה רוטב מוקרם שהיא כבר מתה למרוח עליו.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

אל ודור

הייאוש של אל כבר ממש מכמיר לב ולי זה מאוד ברור למה אין לה כוח לעבור עוד סבב של מפח נפש. היא לא מתה על הרעיון שהמומחים ישדכו לה מישהו ואחרי אוסף השבורים שעברו בדירה שלה כבר לגמרי אפשר להבין למה האמון שלה בהם שרף את עצמו במיקרוגל.

בדלת מחכה לה דור, שרק נראה חמוד כמו אביב אלוש אבל בפועל הוא באמת הבחור הכי מוזר שנכנס למלון הדירות הזה עד היום. הייתי תמימה כשחשבתי שעידן מסורי זה הכי נורא שאישה יכולה לקבל. הוא מטיח בה כמויות של חוסר ביטחון שאמורים לפתור עם פסיכולוג ולא עם בת זוג ויורה עליה מטח של שאלות שלגמרי יכול היה לשכנע את שני שיש מצב שהאיראנים מפציצים. באמת, איזו אינטרקציה לא נעימה עם אדם שאת מכירה פחות משעה וכבר מת לדעת האם תתגיירי בשבילו, אם את נמשכת אליו ואם הוא חתיך בעיניך. בחיים עצמם זה בדיוק הדייט שאת מבקשת מחברה להתקשר ולזייף פציעה כדי להציל אותך ואפילו לא אכפת לך שזה שקוף. די נו, עכשיו רשמית אפשר להגיד שכל ההזויים עליה.

בארוחת הערב הוא כבר ממש חוטף סיבוב שנראה כמו כל נורות האזהרה בעולם. העובדה שהוא לא מכיר אף אחד מכניסה אותו למוד אגרסיבי אפילו יותר. הוא משוכנע שאל אמורה להתרכז רק בו ולהרעיף עליו אהבה. מדובר לא רק באדם חסר ביטחון, אלא גם בקנאי חסר תקנה עם חיבה מסוכנת לשליטה. השילוש הקדוש שאף פעם לא נגמר טוב. בקיצור, דור לא צריך זוגיות, הוא צריך לפתח ביטחון עצמי. וגם להפסיק להלחיץ. אם תשאל מישהי כל רבע שעה אם היא נמשכת אליך, זה כידוע, לא מאוד מושך.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

מריאנה וסרגיי

מי שחושבת שאין צרות בגן עדן הייתה צריכה להיות זבוב על הקיר בזמן המפגש של סרגיי עם האח הגדול של מריאנה  – שהוא גם דמות מסרט של דובר קוסאשווילי בוודאות. עוד בטרם נשפך היין הזול, פבל האח כבר היה נחוש לדעת לאיזה בייס הם הגיעו ולדקור את סרגיי באיבר הרלוונטי בהתאם. כשהוא התחיל לדבר על רום כבר הייתי בטוחה שזה ייגמר במכות ובואו, זה יהיה ממש בזבוז של פרצוף יפה כמו של סרגיי.

"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך, רשת 13

הסעודה האחרונה

קרינג' טוב תמיד מוגש ליד שניצלים, תפוחי אדמה אפויים ומבחני אמינות שמוציאים את דנה מהכלים והארוחה הראשונה של הקאסט החדש נגמרת בקינוח בצורת תיבת פנדורה. משחק החברה התמים הזה שכולל בתוכו שאלות אנונימיות מטעם יושבי השולחן, הוציא מדור התקף קנאה מסוכן. מה עוד? שני גאונה וכותבת לעצמה שאלה מפרגנת, אל מקבלת שאלה שקלירלי דור כתב וגם את התשובה שלה הוא מצליח לחוות כמתקפה נגדו, סרגיי ומריאנה כרגיל מאוד חמודים ודנה, הו דנה שוב צריכה להוכיח שהיא אמיתית כי לא התעייפנו מזה בכלל.

מצד אחד אני מבינה את העצבים שלה. מצד שני מופע הצרחות הזה בארוחת הערב אמנם מענג לצופה חובבת טראש אמריקאי כמוני, אבל לא ממש הולם סיטואציה חברתית של אנשים בוגרים. בעיקר כשיושב בשולחן אדם שאמור להתעניין בך כבת זוג פוטנציאלית. אני באמת מאמינה שדנה אותנטית ושזו לא הצגה. אבל התגובה שלה לגמרי מוכיחה שיש מצב שעל ראש הגנבת בוערות התוספות שיער. מזל שדור היה שם כדי לוודא שתמיד יהיה מישהו יותר מביך ממנה.

אסור להשוות: חתונה ממבט ראשון VS אהבה חדשה