בתיכון, אבל לפניך: כוכבי הרשת שמרוויחים יותר מאיתנו

עומרי מזרחי, קים אור אזולאי ואנג'ל ברנס | צילום: אינסטגרם omry_mizrachi, kimorazulay ,angelbaranes
עומרי מזרחי, קים אור אזולאי ואנג'ל ברנס | צילום: אינסטגרם omry_mizrachi, kimorazulay ,angelbaranes

עם מאות אלפי עוקבים, חוזים עם המותגים החזקים בארץ ובלי לעבור את גיל 18: אלה הנערים והנערות שפיצחו את השיטה והופכים את הלייקים באינסטוש לכסף. הרבה כסף. מה ההורים שלהם חושבים על זה ומה יעשו אם מחר אינסטגרם יקרוס?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

אלין כהן

גיל: 17
מדד הלייקים: 532K באינסטגרם
עוד לפני גיל 16 נבחרה אלין כהן ל"לבלוגרית השנה" בתחרות פרסי האופנה של "את" לשנת 2017. מאז היא הפכה למפעל של נערה אחת, עם מותג רשת סופר פופולרי, חברת איפור של עצמה וצבא מעריצות אדוקות. בילינו איתה שבוע וגילינו איך עובדה המכונה.

השיטה נחשפת: סיור מאחורי הקלעים עם נסיכות הרשת של ישראל  

 

אנה זק

גיל: 17
מדד הלייקים: 1.2M באינסטגרם
זק התפרסמה בגיל 13, שלוש שנים בלבד אחרי שעלתה עם משפחתה מסוצ'י שברוסיה. מאז היא הפכה לפרזנטורית של TWENTYFOURSEVEN וסמסונג, הוציאה קולקציית בשמים עם חברת ספרינג, השיקה קריירה כזמרת ואף הוציאה סינגל מצליח עם הראפר האמריקאי פאט ג'ו. היא אף חתמה על חוזה אישי עם הסוכן (ומי שאחראי על הספייס גירלס) סיימון פולר, מה שאומר שבקרוב נראה הרבה יותר סלפים מאל.איי.
אם סוגרים את האינסטגרם מחר, מה את עושה?
"אני ממש אתבאס. מעבר לזה שזאת הקריירה שלי, זה באמת החיים שלי. אני אוהבת לשתף בסדר יום, לשמוע דעות של המעריצים ונהנית מכל הודעת אהבה שאני מקבלת".

View this post on Instagram

Soon ???? @itmodels__

A post shared by ✾ ANNA ZAK ✾ (@annazak12) on

קים אור אזואלי

גיל: 17
מדד הלייקים: 322K באינסטגרם
אזולאי מתחזקת בלוג אופנה תחת שם המותג Kwildream, בו היא מוכרת את קולקציית כובעי הלבד שעיצבה. בעקבות שיתוף פעולה עם חברת האיפור MAC, התארחה השנה בשבוע האופנה בפריז. שנה קודם לכן, כשסיקרה את שבוע האופנה במילאנו עבור מגזין הנוער ראש 1, כיכבה תמונה שלה נועלת מגפיים בעיצוב קנדל וקיילי ג'נר בחשבון האינסטגרם של האחיות הכי שוות בהוליווד. אזולאי השתתפה בקמפיינים למילקי, מנה חמה, סופר פארם ובסדרות כמו  "המתבגרים", "יש לה את זה", "ככה זה", "אילת" ועוד.

 >> קים אור אזולאי עונה לביקורת: "מי שחושב שאני פרובוקטיבית לא מבין את הדור שלנו"

טיילור מלכוב

גיל: 16
מדד הלייקים: 373K באינסטגרם
את הקריירה שלה חולקת מלכוב עם כוכב הרשת בן זיני, חייל משוחרר בן 22 שהחל את דרכו בפרסום סרטונים מצחיקים בעת שירותו הקרבי. שיתוף הפעולה בין השניים עורר לא מעט הרמות גבה בגלל הפרש הגילאים ביניהם, ובהמשך גרר אף ביקורת קשה יותר כשהתברר שהשניים בזוגיות אבל מלכוב לא מתרגשת: "כל עוד יש לי את האישור של ההורים והם בסדר עם זה, אז לא אכפת לי".
אחרי שנדחתה על ידי סוכנויות הדוגמנות בגיל 12, עברה להצטלם באינסטגרם ומשם הגיעה הפריצה הגדולה. בקרוב תככב בקמפיין לסמסונג ותשיק ליין מוצרי טיפוח.
ספרי על רגע קשה או רגע שפל שחווית באינסטגרם?
"עברתי התעללות מאוד קשה ברשת. הפיצו סרטונים מיניים ותמונות חושפניות של בחורה בלונדינית בטענה שזאת אני. העלו את זה לאתרי פורנו, חטפתי קללות ודיברו אלי נורא".

טיילור מלכוב | צילום: מתוך האינסטגרם @malkovtaylor
טיילור מלכוב | צילום: מתוך האינסטגרם @malkovtaylor

 

 

אנג'ל ברנס

גיל: 17
מדד הלייקים: 248K באינסטגרם
ערוץ היוטיוב הפופולרי שלה הוביל אותה לאודישן מוצלח לסדרת הילדים "סוואגרז". באותו ערוץ חלקה בין היתר את סיפורו של אביה שישב בכלא על העלמת מס ואימה שגידלה אותה כמעט ללא אמצעים. היום שניהם משתתפים פעילים בסרטונים שלה. היא בכלל לא תכננה להיות כוכבת רשת, אבל בינתיים זה הולך לה לא רע בכלל ועד היום שיתפה פעולה עם מותגים כמו פיקס, MAC וסמאשבוקס ובקרוב תככב גם בקמפיין גדול לבנק לאומי.
אם סוגרים את האינסטגרם מחר, מה את עושה?
"ממשיכה לעבוד קשה עד שאני אקבל תפקיד בטלוויזיה. אני אוהבת את האינסטגרם ומכורה אליו אבל לא ייפול העולם אם הוא ייסגר".

https://www.instagram.com/p/BqFZiS6Hkls/

עומרי מזרחי

גיל: 18
מדד הלייקים: 90.2K באינסטגרם
מזרחי הוא הביוטי בוי היחיד בישראל. הוא שימש כסושיאל־פרזנטור עבור אדידס, קלווין קליין והקולקציה המשותפת של H&M וקנזו. מותג האיפורMAC שלח את מזרחי לשבוע האופנה במילאנו, שם התחכך עם קיארה פראני, ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר ומריסה דה מיצ'י – העורכת הראשית של המגזין האיטלקי TuStyle שאף בחרה בו כאחד מששת הביוטי בויז הבולטים בעולם. בנוסף, מזרחי מעביר את משנתו כיוטיובר מצליח ב־InstaSchool של דנה זרמון.
מה הדור של ההורים שלך לא מבין על תופעת כוכבי הרשת?
"הם לא מבינים איך מישהו שלא עשה משהו נורא גדול, כמו להיות זמר, שחקן או כוכב ריאליטי, מקבל קמפיינים ועובד בתעשייה".

View this post on Instagram

My best makeup artist @ophir_shahar_makeup

A post shared by OM (@omry_mizrachi) on