יש לך מה ללבוש

איך לשדר את המסר הנכון? לבוש נכון כמתכון להצלחה

88 שיתופים | 132 צפיות

הירשמו לניוזלטרים של ifeel, וכל הכתבות הכי חמות בדרך אליכם

כולם יודעים שהופעה חיצונית יכולה להקסים, להפנט ואף לגרום להטעיה. הלבוש שאנחנו בוחרים לאמץ מדי יום, טומן בחובו המון משמעויות, חלקן בלתי מודעות. לעתים די במבט חפוז על האדם העומד מולנו, כדי להשליך ממראהו החיצוני על סגנון החיים שלו, הסטטוס הסוציו-אקונומי שלו ואפילו חלק מתכונות אישיותו.

כדי ליצור התאמה בין החיצוניות לפנימיות, חשוב להיות מודעים למשמעות הבגד ומידת התאמתו לאופי. את מתחברת יותר ללוק עדין-קלאסי? סביר להניח שאת ליידי מטבעך ולא צריכה להתאמץ. אם יום אחד תרצי להשתעשע ולהפוך לדמות שאינך, התאימי את כולך לדמות. אנשים מסתכלים.

אקססוריז מדויקים הם פרט נוסף שחשוב לשים אליו לב. ביכולתם של אביזרים מתאימים לשפר ולהשלים את המראה שעיצבת לעצמך. בחרי אקססוריז שמתאימים אחד לשני ומדברים באותה שפה עם הלוק הכללי. חשוב להקפיד על כל הפרטים – הלק, שורשי השיער ואפילו לעיסת מסטיק באופן שנוגד את הדמות שלך. בחרי בפריט מרכזי אחד או שניים, שהרי כל המוסיף גורע.

בחרנו להציג שלוש מערכות לבוש בסיסיות, המותאמות לסיטואציות שונות בחלקים שונים של היום:

בוקר: ריאיון עבודה

כדי שתוכלי לאפשר למעסיק הפוטנציאלי להכיר אותך בזמן הקצוב העומד לרשותו, דאגי להציג את כישורייך וליצור רושם ראשוני חיובי כדי להגדיל את סיכוייך לקבל את המשרה.

  • התאימי את הלבוש לסוג העבודה ואופי הארגון.
  • זהו ראיון עבודה ולא תצוגת אופנה וזה לא המקום להשוויץ בשמלה היפה שקנית. שמרי על מראה מוקפד אך נינוח.
  • חצאית היא בהחלט אופציה, אך רק במידה שהיא בגובה הברך ומטה.
  • השיער שלך צריך להיות נקי ואסוף בצורה מסודרת.
  • אם בחרת בתכשיטים, הם צריכים להיות מינימליסטיים – שעון, שרשרת עדינה ועגילים קטנים ולא בולטים.
  • בחרי נעליים עם עקב שטוח או נמוך. עקבים גבוהים משדרים חוסר נינוחות וחוסר דינאמיות.
  • הציפורניים שלך צריכות להיות מטופחות ונקיות אם בא לך למרוח לק, בחרי בגוון עדין.
  • רעננות – התאפרי בעדינות, שימי בושם רענן ולא משתלט, ודאגי לריח פה פרשי.

אופציה מס' 1
שמלה מכופתרת באורך ברך משדרת סטייל. הנעליים והאקססוריז עדינים ולא דומיננטיים, והתוצאה היא מראה נינוח וקליל. לא התאמצת יותר מדי אך גם שלא זלזלת.



שמלה (ANNA K), נעלי בובה (GAP), תיק (REPLAY), שרשרת (ה.שטרן) משקפי שמש (שאנל).

שמלה (ANNA K), נעלי בובה (GAP), תיק (REPLAY), שרשרת (ה.שטרן) משקפי שמש (שאנל).

אופציה מס' 2 – לתפקיד ניהולי
לחליפת העסקים יש מקום של כבוד בראיון למשרה ניהולית. אפשר לעשות גם מיקס אנד מאץ' בין כל ז'קט ומכנס מחויט ולקבל מראה מקצועית בהתאם לתכתיבי האופנה.



חליפה (מאוזנר), נעליים (אן קליין), תיק (REPLAY), שעון (אימפרס), צמיד (ה.שטרן) משקפי ראייה (שאנל).

חליפה (מאוזנר), נעליים (אן קליין), תיק (REPLAY), שעון (אימפרס), צמיד (ה.שטרן) משקפי ראייה (שאנל).

לאנץ' עסקי

בעוד שראיון עבודה מחייב קוד לבוש מסוים מאד, פגישת צהריים עסקית מאפשרת מרחב פעולה הרבה יותר גדול. זה הזמן להשתעשע עם פריטי לבוש, שנעים על הסקאלה שבין מחויט לקז'ואל. הלבוש צריך להיות יומיומי ומאופק, כך שיהלום את אופי הפגישה. הצבעים המובילים: אפור, תכלת, שחור, לבן וחום. אפשר גם לבחור צבע עז אחד במינון נכון או אקססורי דומיננטי מרכזי.

אופציה מס' 1



שמלת ג'ינס סטרפלס (GAP, צילום: טל טרי), ז'קט רוכסנים כחול (ליליגרייס. צילום: אודי דגן), מגפון חום (B. Unique, צילום: שלומי ברנטל), נעל חומה (bingo), תיק עור חום (MAL), צעיף מנומר (ליליגרייס), שעון שחור עם נחושת (ICE Watch), שרשרת וינטאג' (קרן וולף), משקפי ראייה בשילוב מסגרת ג'ינס וחום מנומר (שאנל).

אופציה מס' 2



לוק שחור דרמטי מנצח – מכנסיים צמודים וטוניקה מעל, כפפות עור שחורות-ארוכות ומגפונים אפורים. תיק שחור מבד בטקסטורת מעוינים וצעיף סביב הצוואר שמוסיף נגיעה לבנה (G STAR).

יציאה לילית לפאב

רגע לפני שאת מתחילה להתגנדר ולהוציא את כל השמלות מהארון, חשבי איזה מסר את רוצה לשדר הערב? האם את מעדיפה לוק סקסי-שובב? או אולי קלאסי-אלגנטי? כך או כך, בחרי בבגדים שנראים עלייך הכי טוב, ובאלה שאת מרגישה בהם בטוחה בעצמך.

אופציה מס' 1



שמלת מיני כחולה עם ז'קט שחור וגרביון כחול (קילה), נעליים בגזרת פיפ-טאו שחורות (סטיב מאדן), תיק ערב אפרפר (קילה), תיק קלאץ' כחול קרוקו (פורלה), צמיד אבנים כסוף (סווטש), כפפות (פורלה), צעיף (גולברי).

אופציה מס' 2



דוגמנית ימין: שמלה שחורה קטנה בגזרת מיני בשילוב עליונית מוכספת, גרביון מרושת ותיק שחור גדול. דוגמנית שמאל: מכנס שחור, גופייה שחורה בשילוב טקסטורה באזור החזה, עליונית-סריג שחור מעל וקלאץ' שחור קטנטן (בוניטה). שני מראות שמשדרים סקסיות מאופקת ומתאימים לבילוי בבר אפלולי.

הכתבות שירתקו אתכם אל מסך המחשב עכשיו ב-Twitter ובפייסבוק