יש לי הצעה בשבילך

בחור שהציע נישואין באמצעות משחק המחשב נינטנדו, אחד שיצר טריילר והפתיע את חברתו בקולנוע ואחר שקפץ מהגג - קבלו 4 הצעות נישואין מקוריות (מאוד!) ברשת

88 שיתופים | 132 צפיות

הצעת נישואין. נכון שבדרך כלל היא מתרחשת בצורה הכי נדושה שיש? החתן המיועד לוקח את בחירת ליבו לנופש רומנטי, ואז כשצבעי השקיעה על רקע היום משתקפים כמו יצירה אומנותית, הוא מתחיל במונולוג רומנטי שמסתיים בכריעת ברך עם השאלה האלמותית: התינשאי לי?

בת זוגו פורצת בבכי של אושר, ממלמלת בדרך את ה"כן" המיוחל, והשניים מתחבקים אל מול השקיעה. קלאסי, לא? אז זהו, שבעידן הדיגיטלי שלנו, אנשים מכל מיני סוגים בחרו בדרכים הרבה יותר מקוריות, קצת מטומטמות אבל תמיד קורעות מצחוק, להטיל את השאלה הגורלית. לפניכם קמצוץ מהצעות הנישואין המוטרפות ביותר ברשת, כפי שהוצגו באתר Mashable.

משחק ילדים

משחק התפקידים הקלאסי EarthBound של נינטנדו היה המשחק האהוב ביותר על ליז, כשהייתה ילדה.

עלילת המשחק עוסקת בגיבור המשחק, נאס, שביחד עם חבריו מחפש אחר אהובתו שנלקחה ממנו על ידי החבר'ה הרעים. אז מאט, חבר שלה, החליט לפרוץ למשחק ולשנות בו את אחד הדיאלוגים כך שיתאים להצעת נישואין מרגשת. התוצאה לפניכם.

צפו בסרטון המתאר את הצעת הנישואין בתוך משחק הנינטנדו:

חייכי, הציעו לך

ניו יורק, סנטרל פארק, האגם, להקת רחוב, שיר רומנטי. אבל גם – אייפון, אייפד, מק-בוק ומצלמות אחרות. ההצעה הבאה צולמה כולה במצלמות נסתרות של אייפונים ואייפדים. מי אמר שאי אפשר להיות טכנולוגי ורומנטי בעת ובעונה אחת?

צפו בהצעת הנישואין הטכנולוגית:

הצעה מהסרטים

שם הסרטון של ההצעה הבאה מחייב ביותר: "הצעת הנישואין הטובה ביותר אי פעם". אז אולי החבר'ה קצת הגזימו, אבל אין ספק שמדובר באחת ההצעות המקוריות. הכלה המיועדת, ג'יני, הגיעה לקולנוע עם חברים, אבל לא ידעה שהטריילר האחרון שלפני הסרט יהיה הפקה מטורפת שהחבר שלה, מאט, עשה כדי להציע לה. קרוב ל-21 מיליון איש צפו בסרטון הזה ביוטיוב.

צפו בסרטון הצעת הנישואין שהוקרן בקולנוע לפני הסרט:

נפלת חזק

המציע הבא הוא פעלולן במקצועו. לכן זה היה אך מתבקש שישלב את עבודתו בהצעת הנישואין לחברה שלו. מה שנראה בהתחלה כמו משהו מבוים או מתיחה, הסתיים בהצעה חביבה למדי.

צפו בסרטון שבו הפעלולן משתמש במקצועו בשביל להציע נישואין: