ישראל נוסח בוורלי הילס

לינור אברג'יל מקדמת את סרטה הדוקומנטארי בפסטיבל האופנה של בוורלי הילס וזוכה לתשואות הקהל. בתפקיד מנחת האירוע: נועה תשבי

88 שיתופים | 132 צפיות

אירוע אופנה חדש ונוצץ הושק לראשונה ביום שבת (6.11.10) בעיר המלאכים – "BEVERLY HILLS FASHION FESTIVAL". במסגרת הפסטיבל, נערכו תצוגות אופנה של נבחרת מעצבים בינלאומית, כאשר כל ההכנסות הועברו לארגוני צדקה או למטרה חברתית.

קבלו קטע מתוך תצוגת האופנה של המעצבת Teresa Rosati:


גם כאן, הזווית הישראלית לא נעדרה מהעין האמריקאית: נועה תשבי הבינלאומית, הנחתה את האירוע, חברת "אבוט רייפ המאירי" אמונה על יוזמת והפקת האירוע, ושתיים מתוך תצוגות האופנה בפסטיבל הוקדשו למען מטרות ישראליות.


נועה תשבי הבינלאומית, מנחת האירוע. צילום באדיבות Beverly hills fashion fastival

לינור אברג'יל מרגשת

במסגרת תצוגת האופנה של ה. לורנזו, הוצג טריילר לסרטה החדש של לינור אברג'יל (הצדיקה), העוסק בתופעת האונס בעולם ובחששן של נשים רבות לדווח על התקיפה. הקטע עורר תשואות מהקהל, שעמד דקות ארוכות על רגליו ומחא לה כפיים נרגשות. במסגרת ביקורה של אברג'יל באל.איי, הרצתה בפני תלמידים בבי"ס תיכון ונפגשה עם כוכבות מקומיות, ששיתפו אותה בסיפורן האישי, שמעולם לא נחשף בתקשורת בעולם, ביניהן ג'ואן קולינס (אלכסיס מ'שושלת') ,פראן דרשר (מהסדרה' נני') ואחרות.

בית האופנה ה.לורנזו תומך בפרויקט הדוקומנטארי הבינלאומי של אברג'יל, ובחר להעביר את הכנסותיו מהתצוגה לבית חולים בדרום אפריקה, אליו התחברה לינור במהלך ביקורה בדרום אפריקה השנה.

גם מעצב העל אלי טהרי, החביב במיוחד על כוכבות כמו אנג'לינה ג'ולי וקלי קלרקסון, הקדיש את הכנסותיו מתצוגת האופנה לטובת קרן משותפת, שהקים עם הגב' לאה פרץ, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, שתממן מלגות לימוד לסטודנטים חסרי יכולת כלכלית. כידוע, טהרי (הישראלי במקור) הגיע לניו יורק בשנות השבעים עם 100$ בכיסו, וכיום חולש על מעצמת אופנה המגלגלת מחזור שנתי של כחצי מיליארד דולר.

בניגוד לאירועי שבוע-האופנה בבירות ניו-יורק, פריז ומילאנו, בהם מתאפשרת הכניסה רק לאנשי תעשיית התקשורת והאופנה הבינלאומית, הפעם, הקהל הרחב הוזמן לרכוש כרטיסים לפסטיבל האופנה.