ירדן ויזל: "יש לי שיער בכל מקום, אבל על הראש זו ברכה"

ירדן ויזל | צילום: שי פרנקו
ירדן ויזל | צילום: שי פרנקו

היא לא מתקרבת לשמש אבל מצאה אחלה קרם משזף, יש לה אישיו עם השיער אז היא עובדת על קו תכשירים משלה ואצל מי היא הזריקה בשקעי העיניים? ירדן ויזל מגלה את סודות הטיפוח שלה, בהיריון ובכלל

88 שיתופים | 132 צפיות

ירדן ויזל, מנחה ואושיית רשת עם 340 אלף עוקבים, מובילה את קמפיין ההלבשה התחתונה של סלוגי יחד עם אן זיוי. בת 29, נשואה ובהיריון ראשון

>> אן זיוי מגלה את סוד הטיפוח שמאחורי הגבות המטורפות שלה

שגרת טיפוח 

"תמיד שמתי דגש על טיפוח, אבל עם הגיל המודעות עוד יותר עולה. יש לי סוג עור רגיל נוטה לשמנוני. אני מתחילה את הבוקר עם סרום של פולה ואחריו מורחת לחות עם קרם ההגנה שלה. עכשיו בהיריון, אני מקפידה על מריחת ג'ל נגד סימני מתיחה. מכיוון שאני לא מתקרבת לשמש אבל אוהבת את המראה השזוף, אחת לשבוע אני מורחת על הגוף קרם משזף של סן טרופה".

מקדם הגנה בטכנולוגיית פנינים של פולה בליק. 180 ש"ח | צילום: יח"צ
מקדם הגנה בטכנולוגיית פנינים של פולה בליק. 180 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"כבר שבע שנים אני מטפלת בעור שלי אצל פולה בליק דיין. טיפול הפנים שלי הוא תלוי השינויים ההורמונליים כמובן. לרוב אני מגיעה אליה לפני ימי צילום וכשבא לי להתפנק, ולפעמים אני קופצת לקפה ועל הדרך היא שמה לי מסכת פנים. הטיפולים באופן כללי הם משולבי מכשור שנועדו גם להחדרת לחויות". 

אנטי אייג'ינג

"אני בעד לעשות כל דבר שיעזור לך לשפר את ההרגשה ואת הווייב. עשיתי בעבר הזרקה בשקעי העיניים אצל ד"ר שירן ברי וזה נראה מצוין. מעבר לזה, אני לא צריכה בגילי עוד הזרקות אבל בבוא היום אני לא שוללת, על פי המצב". 

>> נמשי ברוקולי: טרנד האיפור שמשגע את הטיקטוק

איפור

"אני מאוד אוהבת איפור, אבל כשאני בבית או עושה ספורט אני לא מתאפרת, אלא כשאני יוצאת לפגישות ולאירועים. מוצר החובה שלי והמוצר שהכי חשוב בעיני בתיק האיפור הוא קונסילר לטשטוש כהויות, לאדמומיות בעור. אני לא שמה מייקאפ והקונסילר המועדף עליי הוא הקונסילר של לנקום מסדרת איידול אולטרה וור. מעליו אני שמה ברונזר, או סומק מהפלטה של 'עפרה' בוורודים-חומים. יש לי סרום פנים של סן טרופה למראה שזוף שמשדרג את המראה ועוד שדרוג אני עושה עם מנקד הנמשים ברביז של בר זומר. עשיתי הלחמת ריסים ויחד עם מסקרת היפנוז של לנקום נוצר מראה ריסים מושלם. אני לא שמה שפתונים או גלוסים, רק תוחם של קיקו שמגדיר את השפתיים באופן טבעי. פולה רוקחת לי מוצר נפלא נגד נגד יובש בשפתיים". 

מסקרת היפנוז, לנקום, 179 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
מסקרת היפנוז, לנקום, 179 ש"ח | צילום: מוטי פישביין

>> מסקרה שחורה – אאוט: תכירו את הצבע החדש של הקיץ

קונסילר טיינט אידול אולטרה וור של לנקום. מחיר 189 ש"ח | צילום: יח"צ
קונסילר טיינט אידול אולטרה וור של לנקום. מחיר 189 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"יש לי אישיו עם שיער, הוא הדבר הכי חשוב לי בעולם. אני פרסייה, אז יש לי שיער בכל מקום ובעבר עשיתי הסרת שיער, אבל על הראש זו ברכה. השיער שלי חלק, למרות גילי הצעיר יש לו מעט שיבה, ולמותג אנזי של אן זיוי יש מוצר שצובע שערות לבנות. אני משתמשת לעיצוב השיער בחימר שלה, שהוא מוצר מושלם שלא נדבק ואני יכולה לעשות איתו כל תסרוקת – וכשאני מפזרת הוא נראה עדיין מדהים. אני עובדת כבר יותר משנה על ליין שיער משלי, שיקרא דוניז ויענה על כל מה שצריך: שמפו, סרום, מסכה, ויש עוד מוצרים בפיתוח. כל הזמן אני חושבת קדימה, אני משתמשת בסמפלים שלי מהמעבדה ואחת לשבוע אני שמה מסכה". 

אנזי חימר לשיער. 129 ש"ח | צילום: יח"צ
אנזי חימר לשיער. 129 ש"ח | צילום: יח"צ

>> מצאנו שמן שמחולל ניסים בשיער, כאילו יצאת מהמספרה

בושם 

"אני אוהבת ריחות פרשיים, לא חזקים מדי וגם לא מתוקים. אחרי שנים שהשתמשתי בליברה של איב סאן לורן עברתי לאחרונה לצ'אנס של שאנל". 

Chance Eau Tendre של שאנל, מחיר 710 ש"ח ל-100 מ"ל | צילום יח"צ
Chance Eau Tendre של שאנל, מחיר 710 ש"ח ל-100 מ"ל | צילום יח"צ

מני פדי

"אין אצלי אופציה להיות עם ציפורניים שהן לא מתוקתקות, את חגיגת ה-300 אלף עוקבים שלי עשיתי באמצעות המספר הזה על הציפורניים. אני הולכת בקביעות כל שלושה שבועות לליאת פרץ, שהיא אמנית אמיתית ועושה לק ג'ל. הצבעוניות שלי בנאלית: פרנץ' ניודים במראה קלאסי גם ברגליים". 

גבות

"אני מסדרת גבות אצל מור ביטון, שלימדה אותי שצריך לסרק את הגבות כל יום וגם אחרי מקלחת. עשיתי אצלה מיקרובליידינג, וכיום אחת לחודש אני מגיעה לסידור".

כושר

"בשבילי כושר הוא דרך חיים וחלק בלתי נפרד מחיי. שלוש פעמים בשבוע אני עושה פילאטיס אצל 'הילה פילאטיס', פעם בשבוע 'יוגה אצל לין' ופעם בשבוע עושה הליכה במקומות שונים" .

תזונה

"אני מאמינה שתזונה נכונה משפיעה באופן ישיר על האושר שלנו, ושיש השפעה ישירה בין הבריאות הגופנית והנפשית לבין האוכל שאנחנו מכניסים לגוף. למזלי אני אוהבת מאוד אוכל בריא, למרות שלפעמים אני יכולה לאכול בורקס או פיצה, אבל ביום יום שלי אני אוכלת דגים, קינואה וטופו. הבוקר שלי מתחיל עם שקדים, אגוזים ותמר. בארוחות הצהריים אני משתדלת תמיד לשלב חלבון. בערב אני אוכלת ארוחה קלה ומשתדלת לאכול לחם כוסמין. עכשיו בהיריון המודעות שלי לאכול בריא גדלה, אין לי שום קרייבינג למאכלים מסוימים, אבל התחלתי לאכול פרוזן יוגורט". 

טיפ לחיים

"גם ברגעים פחות שמחים שלנו בחיים, למדתי שהכל מדויק והכל לטובה. אני מאמינה שכל הקשיים והתקופות הלא טובות בונות ומחזקות אותנו ולא הייתי מחליפה שום קושי שעברתי. לפני שהריתי עברתי טיפולי פוריות. באותו זמן זה היה נראה לי כמו סוף העולם, אבל בדיעבד זה חיזק אותי ואז הגיעה הבשורה הטובה – ואני מאחלת לכל מי שעוברת טיפולים, שתיקלט במהרה. החלום הכי גדול שלי עכשיו הוא להיות אימא ואני בדרך להגשים אותו. מההיבט המקצועי אני רוצה להמשיך לעבוד בתחום ההנחייה ולהמשיך להשפיע ברשתות החברתיות".