ירדן הראל: "הקורונה הפכה את החיים של כולנו להזיה"

ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬
ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬

ירדן הראל נכנסת לעולם העסקים, מפתחת תוכנית חדשה לטלוויזיה ומרגישה ש-2021 הולכת להיות השנה שלה. פגשנו אותה על סט הצילומים של "פמינה"

88 שיתופים | 132 צפיות

"הפכתי לאימא ללני וגפן, וזה הדבר הכי מרגש בעולם, זה קרה באמצעות אם פונדקאית אחרי חמש שנים של טיפולי פוריות", כך סיכמה ירדן הראל את 2020 רגע לפני שהסתיימה. "עומרי (בן זוגה עומרי שלום, דב"א) ואני יחד מאז שאני בת 14, היום אני כבר בת 36, כך שאנחנו בעצם משפחה כבר 22 שנה – אבל השנה הפכנו למשפחה בת ארבע נפשות וכמה חיכינו לרגע הזה. לצד השמחה הגדולה היה גם עצב בגלל ההיריון המפתיע שלי שבסופו של דבר לא הבשיל, ואז באה הקורונה שהפכה את החיים של כולנו להזיה. זו הייתה חתיכת שנה". עכשיו הראל מפנה מקום לעתיד, ולא מפחדת להפגין קצת אופטימיות: "את יודעת מה? אני מאמינה ששנת 2021 תהיה טובה לכולם, גם אליי".

מה למדת על החיים בשנה הזאת?
"למדתי עד כמה החיים לא צפויים, ושאנחנו צריכים להוציא את המיטב מכל סיטואציה ולנסות לראות את הטוב. אף פעם לא הייתי מי יודע מה קשוחה, אבל השנה הזאת לקחה אותי למקומות יותר רגשיים ויותר סבלניים".

ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬
ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬

מה שנת הקורונה עשתה לך מבחינה מקצועית?
"לחברים שלי בתעשיית הבידור, שהיא משותקת לגמרי, הקורונה עשתה הרבה יותר רע מאשר שהיא עשתה לי. אמנם תוכנית הטיולים שלי 'הכי בעולם' שהייתה אמורה לקחת אותי לכל מיני מקומות על פני הגלובוס נדחתה, אבל עשיתי את התוכנית 'אופים עולם' עם מיקי שמו – וללמוד מהמאסטר הגדול הזה, זה לא דבר של מה בכך. למזלי חוץ מקמפיינים, יש לי הרבה עשייה משלי והמשכתי בה – כתבתי הרבה תוכן לאתר הלייף סטייל שלי. בגלל הקורונה נתתי דגש על טיולים בארץ, מתכונים והפקות אופנה שאני צילמתי, במקביל אירחתי צלמים מתחילים ויש כמובן גם ביוטי. בעצם כל עולמות הלייף סטייל במקום אחד".

ועכשיו, כמעט שנה לתוך האימהות, את אימא כמו שדמיינת שתהיי?
"אני פחות היסטרית ופחות לחוצה ממה שחשבתי שאהיה. אם חושבת שאני די נינוחה וזורמת".

ובכל זאת, איפה את פחות נינוחה וזורמת?
"רק בשעות השינה. לקח זמן לסדר את שעות השינה שלהם, ושלנו – לקום כמה פעמים בלילה, העייפות שמצטברת, אבל צלחנו את זה. אל תשאלי אותי איך זה עכשיו, כי בפעם האחרונה שנשאלתי על זה ואמרתי שהם סופסוף ישנים לילה שלם – הם חזרו להתעורר. על הקושי של להיות הרבה סגורה בבית התגברתי בזכות הקרבה של הדירה שלנו לפארק הירקון, מה שאפשר לי לצאת להתאוורר בסביבת הבית".

ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬
ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬

את יכולה לשים את האצבע על איפה התוספת המשפחתית שינתה חיים?
"אולי בימים רגילים הייתי אומרת שאין כבר ספונטניות, אבל עם הקורונה ממילא אין ספונטניות. כשהכול ייגמר והשמיים ייפתחו אז נוציא להם דרכונים, ובמקום לטוס כזוג, נטוס כמשפחה".

נאום האימא הגאה, אפשר?
"בעיניי, ואני כמובן לא אובייקטיבית, הם הכי מדהימים בעולם. הם מתוקים ושובבים וממש לא בכיינים. לגבי מי דומה למי, הדעות חלוקות. חלק חושבים שגפן הוא לגמרי עומרי ולני היא אני, ואחרים חושבים להפך. אני חושבת שיש משנינו בשניהם, וממילא כל השנים אומרים לעומרי ולי שאנחנו דומים. באופי הם שונים. גפן שלו ורגוע, לני צחקנית ותזזיתית, כל הטמפרמנט שלהם אחר. לני זריזה ממנו, אבל בנות תמיד מקדימות בנים, לא? היא נעמדה ראשונה אבל הוא עשה זאת מהר בעקבותיה".

מה עומד מאחורי שמות הילדים?
"כשחשבתי על שם לבת אהבתי את הצליל של לני וזה גם קיצור של לי נתן י'. כשחשבתי על שם לבן, ישבתי עם כמה חברות ונזרקו שמות, וכל פעם מישהי הייתה נגד. כשהגענו לגפן הייתה תמימות דעים, אז הצעתי לעומרי והוא אהב מאוד".

ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬
ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬

איך חלוקת התפקידים אצלכם בבית? שיוויונית?
"לגמרי. מדי ערב עומרי ואני בונים את הלו"ז של היום למחרת או של השבוע לפי העיסוקים של כל אחד מאיתנו. אנחנו מחלקים בינינו את הלילות, ובשעות היום שנינו עושים הכול".

קשה לך להיפרד מהם?
"האמת שזה צובט, אבל אני יודעת שעומרי איתם והוא שולח לי צילומים. למזלי אני אוהבת את העבודה שלי, אז היא מטעינה אותי כך שאני חוזרת הביתה שמחה ומלאה באנרגיה".

לא הסתרת את הטיפולים שעברת, ולעומת אימהות אחרות, את גם לא מסתירה את הילדים.
"עומרי ואני היינו כמה שנים בטיפולים לפני שהחלטתי לפתוח את זה. הרעיון של האינסטגרם בכללי, מכוון לחיים יותר שיתופיים ואמיתיים, ופחות להצגת אידיליה מושלמת. בואי, לאף אחד לא הכול מושלם. יש לי 360 אלף עוקבים ואני בוחרת מה לחשוף בגבולות שלי, ואני גם מרגישה שבעצם החשיפה של מה שעברתי אני מחזקת זוגות אחרים שמתמודדים עם דברים דומים. אני מקבלת לא מעט הודעות מזוגות שנמצאים במצב שעומרי ואני היינו בו, ואני שמחה לייעץ, לעזור ולהכווין".

אתם שומרים על קשר עם הפונדקאית?
"כן. הקשר נשמר. היא אישה מדהימה".

ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬
ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬

מביזנס לביזנס

ירדן הראל היא אישה יפה ומלאת קסם, היא כנה ונטולת פוזה, מדברת הכי בגובה העיניים. העשייה שלה מאוד מגוונת: היא מנחת טלוויזיה, דוגמנית, אשת תוכן, צלמת, בשנים האחרונות היא ממקמת את עצמה ככוהנת הלייף סטייל של הדור החדש, ולאחרונה הפכה גם ליזמית ואשת עסקים. נוסף על כל אלה היא משמשת פרזנטורית של חברות "זר פור יו", "סימילאק", "פנדורה" וכעת גם של המותג "פמינה" להלבשה תחתונה. הראל החליפה בתפקיד את רוסלנה רודינה, ואנחנו נפגשות על סט צילומי הקמפיין החדש, בו היא מופיעה לצידה של הדוגמנית והשורדת בר זומר. "ירדן היא אישה חזקה ועצמאית, אימא במשרה מלאה ואשת קריירה המהווה מודל נשי של חוזק והצלחה", נימקו בפמינה את הבחירה בהראל.

"כיף גדול לחזור לסט הצילומים אחרי הרבה זמן בבית, לסדר שיער ולהתאפר", אומרת הראל. "מעבר לזה אני מאוד אוהבת הלבשה תחתונה ונוח לי להצטלם איתה. יש לי אוסף מכובד בבית, ואני אוהבת לגוון גם מבחינה סגנונית וגם מבחינת הצבעים, אני אוהבת סקסי ורומנטי וגם קז'ואל וספורטיבי".

ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬
ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬

נכנסת לאחרונה לעולם העסקים. ספרי לנו על זה.
"עסקים זה תחום שמעניין אותי לחלוטין. אני שותפה בפרויקט פופ-אפ שנקרא 'סטיישן'. הקונספט הוא של חנויות מתחלפות בכל התחומים, כולל אופנה, ובדגש על מותגים ישראלים. יש גם מותגים מחו"ל ויש תחומים נוספים כמו ביוטי, אוכל וילדים. כרגע יש לנו חמש חנויות מתחלפות בתל אביב, ובקרוב ייפתחו חנויות גם בצפון ובדרום. והשאיפה היא ללכת על הקונספט הזה גם בעולם. מבחינתי השמיים הם הגבול".

למשחק את לא מתגעגעת?
"אני מתמקדת היום בהנחייה. אני נהנית מאוד מהעשייה הטלוויזיונית בתחום הלייף סטייל ואני רוצה להמשיך ולהתפתח בעולמות האלה. אני מפתחת רעיון בתחום הלייף סטייל לטלוויזיה, ואני מאמינה שעוד ישמעו עליו, אבל מוקדם עדיין להרחיב. חוץ מזה, אני לא שוללת דבר. הרבה זמן לא עשיתי אודישן למשחק אבל אם יגיע תפקיד שארגיש שהוא מתאים לי – אשקול".

ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬
ירדן הראל על הסט של פמינה | צילום: גיל חיון‬