ירדן הראל: "אי אפשר לדעת אפילו מה יהיה מחר"

ירדן הראל | צילום: ערן לוי ל-zer4u
ירדן הראל | צילום: ערן לוי ל-zer4u

הדבר שמפחיד אותה יותר מכל הוא כשהיא חושבת על הילדים שלה ועל הקורונה, המפגש המפתיע עם סקרלט ג'והנסון, הסטייה הקולינרית והלקח הבלתי נשכח שלמדה מהדייט הראשון שלה. ירדן הראל משתפת

88 שיתופים | 132 צפיות

תעודת זהות בבקשה.
"אני אישה ישראלית, נשואה לעומרי –  השנה חגגנו 20 שנות זוגיות! אימא לגפן ולני, אשת תקשורת ואשת עסקים".

מאיפה את במקור?
"נולדתי בנהריה ושם ביליתי את רוב הילדות – אהבתי מאוד לגדול בנהריה. כשעליתי לכיתה ב' עברנו כל המשפחה לגור שנה בבלגיה ולאחר מכן שנה במיאמי ואז חזרנו. זוכרת את המגורים בחו"ל לטובה אבל בעיקר רציתי לחזור לארץ ולחברות שלי מהכיתה. לתל אביב עברתי עם תום השירות הצבאי, האחיות שלי כבר גרו במרכז ועשו לי חשק לעבור לעיר הגדולה. נרשמתי ללימודים באוניברסיטת תל אביב ודי מהר עומרי הצטרף אליי לדירה. מאז אנחנו כאן".

איפה אנחנו תופסות אותך?
"בסלון בבית. גפן ולני עושים שנ"צ, ובדיוק סיימתי לכתוב מדור חדש לאתר הלייף סטייל שלי. זמן מעולה לענות על השאלון".

מה הדבר הכי יפה שאמרו לך לאחרונה?
"לא בדיוק משהו שמישהו אמר לי, אבל אתמול עשיתי חיקוי של מישהו ועומרי פשוט התפוצץ מצחוק. זה לא קורה לעתים קרובות שאני מצחיקה אותו עד דמעות, אף שבעיני עצמי אני מצחיקה מאוד, ככה שהסיטואציה ריגשה אותי".

מה הדבר שהכי מטריד אותך כרגע?
"אותי ואת כל העולם – הקורונה, או ליתר דיוק חוסר הוודאות לגבי העתיד ולגבי ההווה, אי אפשר לדעת אפילו מה יהיה מחר. יש תחושת מועקה ובלבול באוויר, אנשים מאבדים את העבודה ואת האופטימיות, ומה שהכי קשה הוא שלא יודעים מתי יהיה לזה סוף. אני לא יכולה שלא לתהות אם העולם שהילדים שלנו יגדלו לתוכו יהיה שונה ממה שהכרנו עד כה".

מה הקללה האהובה עלייך?
"פאק. אני משתמשת זה בדרך כלל כשמשהו נופל לי, נהרס או מתפקשש. כשקורה משהו רציני יותר דווקא נעלמות לי המילים".

מתי בכית בפעם האחרונה?
"לפני כמה ימים שודר בטלוויזיה הסרט 'ארמגדון'. ראיתי את הסרט הזה כבר מלא פעמים אבל אני תמיד בוכה בו, ובאופן כללי אני בכיינית בסרטים וסדרות. הפעם הראשונה שראיתי את 'ארמגדון' הייתה בדייט בקולנוע כשהייתי בחטיבת הביניים וכל הדייט לא הפסקתי לבכות. הוא נבהל ולמדתי את הלקח – בדייט הראשון עם עומרי הלכנו לקומדיה רומנטית".

למה את מתגעגעת?
"להתחבק. מבלי לחשוב פעמיים, בלי חששות ובלי מסכות. חיבוק כמו פעם".

מה השריטה שלך?
"לא משנה לאיזה מקום אגיע, הדבר הראשון שתמיד יעלה לי לראש זה איפה הזווית והפריים הכי טובים לצילום. התחלתי לצלם בגיל 15 – לקחתי את המצלמה של אבא שלי וצילמתי בערך את כל הבנות בבית ספר. שנה אחר כך כבר עבדתי כצלמת באירועים, פיתחתי תמונות והכנתי אלבומי חתונה, ככה שזה משהו שחרוט בי די עמוק וסוג של שריטה. וגם במבה עם חומוס".

מה העצה הכי טובה שקיבלת בחיים?
"אימא שלי אמרה לי שברגע שאהפוך לאימא בעצמי לכולם יהיו עצות בשבילי, ושכולם יהיו בטוחים שהעצה שלהם היא הדרך הנכונה. העצה של אימא שלי היא להקשיב, אבל ליישם רק מה שמתאים לי ומרגיש לי נכון בתחושת הבטן".

על מה את הכי אוהבת להוציא את הכסף שלך?
"על חופשות וטיולים. אני אוהבת לבקר במקומות יפים, להכיר אנשים חדשים וליהנות מאוכל טעים ומיוחד. כמעט בכל מקום אני גם אוהבת לקנות פריטים למזכרת. ובכלל, מהטיולים נשארים זיכרונות וחוויות לכל החיים. אני מנחה את התוכנית 'הכי בעולם' ודרכה הגעתי ללא מעט מדינות בשנתיים האחרונות. עכשיו כמובן אנחנו בפאוזה, ואני קצת מתגעגעת למחשבה של להתעורר במקום שאף פעם לא הייתי בו ולחוות אותו לראשונה. כל כך מוזר לחשוב על זה שהעולם בעוצר".

מי בעינייך האדם הכי סקסי על הפלנטה?
"אולי אני קצת משוחדת, אבל עומרי הוא ללא ספק הכי סקסי שקיים, ואחריו ראיין גוסלינג. נתקלתי פעם בסקרלט ג'והנסון בחנות בגדים בניו יורק והיא סקסית במציאות בדיוק כמו בסרטים, אי אפשר להסיר ממנה את המבט".

מה הדבר שאת הכי מחכה לו כרגע?
"מיזם חדש שאני שותפה לו ואוטוטו קורה. אני ממש מתרגשת ומחכה כבר לשתף בכל הפרטים".

מה היית רוצה לשנות בעצמך?
"הייתי רוצה להפסיק לנתח סיטואציות יתר על המידה ויותר לזרום עם הרגע".

על מה יש לך רגשות אשם?
"על כך שלא משנה כמה טוב אתכנן את הזמן שלי, עדיין יהיו דברים שלא אספיק לעשות ואנשים אהובים שלא אספיק לפגוש".

ירדן הראל | צילום: ערן לוי ל-zer4u
ירדן הראל | צילום: ערן לוי ל-zer4u

מה מפחיד אותך?
"ג'וקים".

מה חסר לך בחיים?
"סדר. הלוואי שזו תכונה שתדבוק בי כבר. מאז ומעולם אני מבולגנת, ואף שיש שיפור כלשהו עדיין הדרך ארוכה".

מה הרגע שהכי השפיע על הקריירה שלך?
"הקריירה שלי הלכה ונבנתה עם השנים, צעד אחר צעד, ג'וב שהוביל לעוד אחד או תפקיד קטן שקיבלתי והשקעתי באיך להגדיל אותו. אם אני צריכה לבחור רגע אחד, אז אני חושבת שהתוכנית 'הצינור' עם גיא לרר פתחה לי דלתות בהמשך להנחייה של 'חדשות הבידור' ו'רוקדים עם כוכבים'".

ירדן הראל, 35, נשואה+שניים, מנחת טלוויזיה, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל Yardenharel.com. בימים אלה הראל היא הפרזנטורית של חברת ZER4U ושל סימילאק ושגרירת מותג התכשיטים פנדורה. לצד אלה היא מגישה את התוכנית "אופים עולם" לצד מיקי שמו (בערוץ האוכל הישראלי של HOT וברשת 13).