ירדן הראל חושפת את החבר החדש

גופיית קשירה פלמינגו בעיצוב ירדן הראל. 199 ש״ח
גופיית קשירה פלמינגו בעיצוב ירדן הראל. 199 ש״ח

ירדן הראל והחבר החדש רומנטים במדבר. פייר? התרגשנו

88 שיתופים | 132 צפיות

ירדן הראל היא דוגמנית האינסטגרם הכי בולטת בפיד. כבר כמה שנים שהשם שלה הוא מילה נרדפת לאינסטגרמיזציה המואצת ששולטת בחיינו, כלומר הצגת פיד מלא בתמונות מושלמות, תמיד לבושה בקפידה, תמיד מצטלמת במקומות הכי יפים, תמיד אופטימית, חיובית ומרימה.

על הרקע הזה, הפרידה שלה מעומרי שלום, בן זוגה למשך שנים ואבי שני ילדיה התאומים תפסה את הפיד הישראלי לא מוכן. נזכיר שהשניים עברו מסלול יסוריים קשה בדרך להורות, ילדיהם הגיעו בהליך פונדקאי,זמן קצר לפני שהתאומים נולדו הראל גילתה שהיא בהריון מתקדם, אלא שלמרבה העצב, ההיריון הזה הסתיים בהפלה כואבת.

לפני כשנה גילינו ששלום והראל מפרידים כוחות, ואחרי שהתרגלנו לידיעה המרעישה (הם היו ביחד מאז גיל ההתבגרות והיו נשואים עשור זה לזו) וגם קראנו שלל ראיונות עם בני הזוג על הפרידה, שמחנו לגלות לאחרונה שהראל נמצאת בזוגיות חדשה עם מתן כהן, צלם וידאו וסטילס, אותו הכירה בעבודה על פרויקטים משותפים, זמן קצר אחרי הפרידה משלום.

הבוקר הידיעה הזו קיבלה משנה תוקף כשהראל העלתה לראשונה תמונה מקסימה שלהם ביחד, מתחבקים בצימר בערבה ונראים מאוהבים ושלווים. לצד התמונה הראל לא הוסיפה טקסט, רק אימוג'י אחד קטן ומשמעותי של לב בודד. נאחל שזה יהיה הלך הרוח השלט מעכשיו: רק אהבה ושלווה, ולחיי הרבה שעות של חיבוקים בצימרים מבודדים.


ירדן הראל | צילום מסך מתוך אינסטגרם: yardenha@