יעל שלביה: "אני לא מושלמת, יש ימים שאני חיה עם הפגמים בשלום ויש ימים שפחות"

יעל שלביה לזר פור יו | צילום: שי ארבל
יעל שלביה לזר פור יו | צילום: שי ארבל

החלום לשחק בסרט הוליוודי לצד ג'וליה רוברטס, המשבר שחוותה בגיוס לצבא, הדבר שהכי הרשים אותה אצל קיילי ומסי והאם היא תעבור לגור עם בן הזוג באל.איי אחרי השחרור? יעל שלביה מדברת על הכל

88 שיתופים | 132 צפיות

אם תשאלו את יעל שלביה שזכתה לאחרונה בתואר הנחשק בעולמות היופי: "הפנים היפות ביותר בעולם" (על ידי TC CANDLER ארגון מבקרים עצמאי נחשב) אז האישה הכי יפה בעולם בעיניה היא בכלל לא היא אלא אימא שלה, עפרה כהן, "אם היית רואה את אימא שלי בגילי, לא היה ספק מי משתינו יפה יותר", היא מספרת. כמובן שביקשנו תמונה כדי להשוות בעצמינו ונתקלנו בסירוב. אבל אם התוצאה הסופית היא יעל שלביה אין ספק שמדובר במאגר גנים מהמשובחים, שהובילו את שלביה להשאיר אבק ליפות מקצועיות כמו חלימה עדן (מקום 7) גל גדות (מקום 21) אמה ווטסון (מקום 38) לילי קולינס (מקום 67) וסלינה גומז (מקום 80). "הבחירה בי הפתיעה אותי מאוד, עד עכשיו זה לא נתפס באמת והיה טירוף סביב זה שלא התכוננתי אליו, אבל יופי הוא בעיני המתבונן ומשתנה מאדם לאדם, ובסוף מה שקונה אותי בבן אדם ברמות, זה האופי שלו", היא מסכמת בחמידות.

את מרגישה מושלמת?
"ממש לא, יש לי את הפגמים שלי והם שלי, וזה מה שעושה אותי למי שאני. יש ימים שאני חיה איתם בשלום ויש ימים שפחות".

יש משהו שהיית משנה בחיצוניות שלך?
"אני מאד בהירה בעור. שנים זה הפריע לי וניסיתי כל הזמן להשתזף. היום אני מבינה כמה זה מתאים לי ומיוחד וכשאני רואה בנות קטנות שמנסות לשנות את עצמן אני מבינה שהיופי הוא לקבל את עצמך כמו שאתה. משהו שאני פחות אוהבת אצלי הוא אצבעות הידיים, הייתי רוצה אצבעות נשיות יותר. פעם, בצילומים בחו"ל הביאו לי דוגמנית ידיים ולקחתי את זה מאד קשה".

מה את הכי אוהבת בגוף שלך?
"את הגבות. אני לא נוגעת בהן".

>>> מה גרם לדת שלמה להתעצבן על ריאהנה?

הקריירה של נערת האולפנה לשעבר מנהריה נוסקת. בגיל 19  מאחוריה קמפיין סלולרי עם ליאו מסי, צילומים לקו האיפור של קים קרדשיאן  ולקמפיין הביוטי של קיילי ג'נר, היא עשתה קמפיינים רבים למותגי אופנה בארץ ובחו"ל, כיכבה על שער לאופיס'ל באמיריות ואשתקד גם פצחה בקריירה של שחקנית (בימים אלה היא מצטלמת לעונה השנייה של הסדרה "פלמ"ח") שתפסה אותה לדבריה חזק, ומשחק הוא בהחלט הכיוון העתידי. ברזומה המקצועי היא עוד לא עשתה וי על שער בווג ובספורט אילוסטרייטד, ויש גם חלומות על קמפיין ל"שאנל" כמשל, אבל בקצב שלה, לא ירחק היום וזה יקרה. לרשימת הקמפיינים הארוכה שלה נוסף עכשיו הקמפיין ל"זר פור יו" שלדבריה: "הוא יושב עלי בול מרוב שאני אוהבת פרחים, גם לשלוח לאהובים וגם לקבל".

יעל שלביה לזר פוריו | צילום: שי ארבל
יעל שלביה לזר פוריו | צילום: שי ארבל

שלביה צמודה  לברנדון קרוף, 34, גבר חתיך ובן למשפחת מיליארדרים החולשת על אימפריית ערוצי טלוויזיה שעובד בעסקים המשפחתיים והעובדה שיש לו סבא אדמו"ר,  מסבירה עד כמה המשפחה שלה מרוצה מהשידוך. "במדד האושר אני יכולה להגדיר את עצמי כבן אדם מאושר. אני קמה בבוקר, אומרת תודה, שמחה שאני בעשייה ומוקפת אנשים שאוהבים אותי וכמובן בריאה. זה הכי חשוב". בין השרות הצבאי שלה בחיל האוויר, לשני פייס טיים ביום לפחות עם ברנדון והצילומים ל"זר פור יו", תפסנו אותה לשיחה אינטימית.

אז איך חגגת את ולנטיין?
"האמת? לא חגגתי. ברנדון נמצא בארצות הברית והשמיים סגורים והחלטנו יחד שנחגוג כשהוא יגיע. ברנדון יודע כמה אני אוהבת פרחים, זו החולשה שלי וזה הרוגע שלי. במיוחד כשזה מגיע מבן אדם אוהב והוא תמיד מפתיע אותי עם זרים, ושלח ורדים לבנים, שזה הכי רומנטי.  בבית הורי, אבא שלי היה מביא בשישי צבעונים וחרציות".

שנה לקורונה, איך את מסכמת את השנה הזאת?
"שנה ששינתה לכולנו את החיים. אני בן אדם אוהב ומחבק ופתאום אני לא יכולה לחבק את אימא שלי ואת הסבתא והשמיים סגורים והייתי בחמישה בידודים ותקופה ארוכה לבד, ופתאום חלק מהשגרה זה להיות בפיג'מה בבית ולצפות בטלוויזיה. וזה בסדר. אלמלא הקורונה הייתי יותר בחו"ל ועובדת. אבל הכול לטובה. פתאום יש זמן להקשיב, ללמוד, לעזור גם מרחוק, אני יכולה לבכות על המרחק מברנדון שנכפה עלינו אבל לא כל דבר הוא בשליטה שלנו, אבל בסופו של דבר זהו מבחן אמיתי לזוגיות שלנו וכשיש אמון – יש הכול,  וכשנעבור אותו, אני יודעת שנצא מזה כל כך מחוזקים ואוהבים. אי אפשר לסכם את השנה בלי הגיוס שלי לצה"ל, לחיל האוויר. שזה דבר משמעותי".

היה לך רגע משבר השנה?
"הגיוס לצה"ל לבד. מצד אחד כל כך התרגשתי ומצד שני, המשפחה הגרעינית שלי לא יכולה הייתה להיות איתי וברנדון לא היה בארץ. הרגשתי מאד לבד ביום הזה ולקחתי את זה קשה".

יש לך טיפ להתמודד עם משבר?
"אני טובה בלהתמודד אבל השנה למדתי שלפעמים ברגע של קושי, כל מה שאתה צריך הוא מישהו לצידך וצריך לדעת לבקש עזרה ולשתף".

מתי בכית בפעם האחרונה?
"בשבת האחרונה. אחרי חודשים חזרתי לצפון להיות עם המשפחה שלי, אחרי חודשים שלא הייתי שם ועשינו שבת כל המשפחה יחד. כשראיתי את אימא שלי, בכיתי מרוב התרגשות".

מה השינוי הכי גדול שחל בך מאז היית נערת אולפנה?
"השינוי הגדול הוא הראייה שלי לעולם.  בעבר לא ידעתי מה קורה בחוץ. והיום זכיתי ברוך ה' להיחשף לכל כך הרבה תחומים שונים בארץ ובעולם והכרתי אנשים שונים וגם למדתי על עצמי, בעזרת הרבה אמונה ועבודה קשה לאן אני מסוגלת להגיע".

איך נראה יום ממוצע בחייך?
"בבוקר אני חייבת 20 דקות לעצמי להירגע. ואז אני רושמת לעצמי את המטלות של היום. כשיש לי זמן, אני עושה יוגה. ואז יוצאת לצבא וגם התחלתי צילומים ל'פלמ"ח', אני משתדלת בשעות הפנאי בערב לעשות ספורט וכשאפשר, לפגוש חברים ומשפחה".

היכן הפרסום שינה אותך?
"במובן שאני לא כבר בן אדם פרטי ואני משמשת אולי דוגמא לצעירות, וזה מחייב להתנהג בהתאם".

הדבר הכי נורא שאמרו עליך?
"שאני טיפשה. זה גם אחד הדברים שהבנתי שמתלווים לפרסום, הביקורת והקלות של אנשים על המקלדת בלי להכיר בכלל".

מיהן החברות הטובות שלך?
"אימא שלי ושתי חברות תאומות מנהריה. אני יכולה לספר להן הכול".

את מרגישה שיש קנאה כלפייך?
"כן. אבל זה מזמן לא מעסיק אותי"

בואי נדבר על חלומות המשחק שלך. הוליווד זה יעד?
"כן. וזה יקרה".

יש לך סוכנות שם?
"
אני יכולה להגיד שאנחנו עובדים על משהו גדול".

 אם יגידו לך לעלות 10 ק"ג לצורך תפקיד בסרט, תסכימי?
"משחק משמעותו הוא להתמסר לדמות ואם הדמות תחייב אותי להיות מלאה יותר אני אעשה את זה".

ואם התפקיד יחייב עירום?
"לא יודעת. שאלה קשה".

מול מי היית רוצה לשחק?
"
בלי לחשוב בכלל: ג'וליה רוברטס".

יש לך מחשבות על לימודים גבוהים?
"כן. זה יקרה יום אחד. עכשיו אני בצה"ל ומתמקדת בדוגמנות ומשחק אבל בעתיד אני בטוחה שאלמד משהו".

יעל שלביה לזר פוריו | צילום: שי ארבל
יעל שלביה לזר פוריו | צילום: שי ארבל

אחרי השחרור תעברי לגור עם ברנדון אצלו בלוס אנג'לס?
"אנחנו מדברים על זה כל הזמן. אחרי השחרור מצה"ל אני אהיה יותר בחו"ל מאשר בארץ כי זה די ברור לי שכדי לבנות קריירה בינלאומית, צריך לגור שם תקופה ארוכה ואני מאד מתרגשת לקראת זה".

ממה שחווית את אוהבת את החיים שם?

"האמת שמאוד. יש לי שם שקט ואני מרגישה שאני מג.שימה את עצמי אבל אבל בכל מקרה, אני אבוא כל כמה חודשים לארץ אני חייבת לנשום את האוויר של ישראל ולחזור הביתה"

חושבים על חתונה? וסליחה על הפולניות.
"
מאד טוב לנו יחד ואני שומעת את זה הרבה אבל אני עוד לא במקום של לדעת מה יהיה בעתיד".

מה את הכי אוהבת בו?
"את הצניעות ואת זה שהוא בן אדם של טוב והוא יודע להקשיב ולהכיל ושהוא באמת החבר הכי טוב שלי".

האם הרקע הדומה שלכם, עזר בבניית הקשר?
"לגמרי. שנינו מגיעים מהדת אבל חיים כביכול חיים חילוניים ועדיין לשנינו יש את השבת. וגם ברצון לעבוד ולהצליח אנחנו מאד דומים".

איך הקשר שלך עם משפחתו?
"ההורים שלו נפלאים. יש לנו שיחות מדהימות  אנחנו בקשר טוב מאד ואני מתגעגעת אליהם".

את חיה עם גבר עשיר מאד וגם לך לא חסר. כסף נותן לך בטחון.
"כסף הוא לא מטרה מבחינתי, מגיל 12 אני עובדת ותמיד האמנתי בלהתקדם בחיים".

את עוזרת להורים?
"אני עוזרת להן כמו כל בת שעוזרת להורים שלה".

על מה הבזבוזים הגדולים שלך?
"אני לא בזבזנית גדולה, רוב ההוצאות שלי הן על אוכל, על שיעורי אנגלית ומשחק. אני מעדיפה להשקיע את הכסף שלי במשהו שיקדם אותי הלאה".

ההוצאה הכי גדולה שהרשת לעצמך?
"לפני שנה הייתי בצילומים וראיתי טבעת יפה היא עלתה הרבה אבל הרשיתי לעצמי להתפנק וקניתי אותה".

ההחמצה הגדולה בקריירה?
"לפני הקורונה נסגר לי קמפיין ביוטי בינלאומי גדול, כרטיס הטיסה כבר חיכה לי ובגלל הקורונה הכול בוטל".

וההישג הגדול?
"כל קמפיין הוא הישג, גם לרנואר וגם לספרינג, אבל להיות על שער של מגזין באמירויות זה בהחלט הישג גדול".

>>> נחשפו פרטים חדשים על העונה השנייה של ברידג'רטון

איזה כשרון אין לך והיית רוצה?
"לשיר. בצילומים ל"פלמ"ח" הייתה אמורה להיות לי סצנה שבה אני שרה, אבל הורידו אותה, כי אין לי את זה".

היכן את רואה את עצמך בגיל 25, 30?
"אם היית שואלת אותי לפני שלוש שנים, הייתי עונה לך מורה ותראי איפה אני היום, זה נראה לי רחוק, אבל הרצון שלי מבחינה מקצועית הוא להמשיך בעולם הדוגמנות והמשחק ומבחינה אישית, בעזרת ה' נשואה והחלום הוא להיות אימא צעירה".

את אחת מחמישה. חולמת על משפחה גדולה?
"כן. אין משהו יותר כיף מלגדול עם אחים, לא תמיד יש לנו שליטה על זה ואי אפשר לדעת מה יהיה אבל כן, אני חולמת על הרבה ילדים".

יש לך התמכרות טלוויזיונית מביכה?
"לא חושבת שזה מביך, אבל השנה בבידודים הייתי במרתון לא נגמר עם 'שקרניות קטנות'"

פגשת הרבה ידוענים בעולם, מה הכי הרשים אותך במפגשים האלה?
"הכי מוכרים שפגשתי הם מסי וקיילי ג'נר והופתעתי מהעדינות ומהצניעות שלהם. כשתה רואה אותם בתקשורת, זה נראה לגמרי אחרת, והמסקנה היא שכולנו בסופו של דבר בני אדם".

מה הגילטי פלז'ר שלך?
"זה קורה בשבת. אני מניחה את הסלולרי בצד, כולל האינסטגרם, לא מחפשת לספר משהו לעולם ופותחת את הבוקר עם משהו מתוק. אין מושלם מזה. ממליצה".

>>> מגי אזרזר: :היום כשאני נוגעת במשהו אני יודעת שזה מבחירה"