יעל בר זוהר חושפת לראשונה תמונות מההיריון

גיא זוארץ ויעל בר זוהר | צילום: אור גפן
גיא זוארץ ויעל בר זוהר | צילום: אור גפן

חמש שנים אחרי שילדה את בתה השלישית, יעל בר זוהר מאחלת לה מזל טוב באינסטגרם עם תמונות סודיות מהאלבום המשפחתי

88 שיתופים | 132 צפיות

חמש שנים עברו מאז הביאו לעולם יעל בר זוהר ובעלה גיא זוארץ את בתם השלישית, ליה. כעת היא חוגגת יום הולדת, והאימא הגאה לא יכלה לוותר על פוסט מרגש באינסטוש. אין מה לעשות, זה הסטנדרט היום.

אבל לא בגלל זה אנחנו כאן. במסגרת החגיגות היא שיתפה עם עוקביה שתי תמונות מההיריון ואחת מיד אחרי הלידה, אותן לא חשפה מעולם. למה מגיע לנו כל הטוב הזה?

View this post on Instagram

תמיד חלמתי שתהיה לי בת. מי לא רוצה?… והיה לי ברור שהיא תגיע.. אמנם הגיעו לפניה שני האחים שלה.. אבל לפני שבוע ו5 שנים בדיוק- נולדה ליוש.  התינוקת שכל כך חיכינו לה.  אז עוד שבוע- ליה בת 5. חמסה עליה. ו.. הימים הם ימי קורונה. אנחנו בבית שלנו . סבא וסבתא לא יכולים להגיע… החברים והחברות מהגן- לא יכולים להגיע.. החברים שלנו .. בקיצור, הבנתם ת׳ רעיון. רציתי לשתף ולבקש מכם רעיונות – איך חוגגים יומולדת בימי קורונה . שתיזכר כיומולדת שמחה ואמיתית ושלא נגיד בדיעבד – ״טוב, היתה אז קורונה לא יכולנו לעשות כלום״ אשמח לרעיונות יצירתיים שלכם. ומשתפת אתכם על הדרך בתמונות מההריון ההוא.. שכפי שידוע נשים בהריון בדר״כ לא מצליחות לראות כמה זה דבר מדהים. אז עכשיו.. באיחור של 5 שנים .. ובגעגוע אני מצליחה לראות את זה ואפילו מצליחה לשתף אתכם בתמונות מהאלבום הפרטי שלנו שמעולם לא חשפתי. שיהיו לכולנו רק בריאות ושמחות ולכל ההריוניות – שיהיה הריון קל ובשעה טובה. אמן! @guyzu_aretz

A post shared by Yael Bar Zohar Zu-Aretz (@yaelbarzohar) on

"תמיד חלמתי שתהיה לי בת", כתבה בר זוהר, "מי לא רוצה? והיה לי ברור שהיא תגיע. אמנם הגיעו לפניה שני האחים שלה, אבל לפני שבוע ו-5 שנים בדיוק נולדה ליוש. התינוקת שכל כך חיכינו לה. אז עוד שבוע ליה בת 5, חמסה עליה, והימים הם ימי קורונה. אנחנו בבית שלנו. סבא וסבתא לא יכולים להגיע. החברים והחברות מהגן – לא יכולים להגיע".

יחד עם המילים היפות היא כמובן מנצלת את הפלטפורמה לדוג רעיונות יצירתיים מעוקביה באינסטוש:

"רציתי לשתף ולבקש מכם רעיונות – איך חוגגים יומולדת בימי קורונה. שתיזכר כיומולדת שמחה ואמיתית ושלא נגיד בדיעבד –
'טוב, היתה אז קורונה לא יכולנו לעשות כלום'. אשמח לרעיונות יצירתיים שלכם. ומשתפת אתכם על הדרך בתמונות מההיריון ההוא, שכפי שידוע נשים בהיריון בדרך כלל לא מצליחות לראות כמה זה דבר מדהים. אז עכשיו, באיחור של 5 שנים ובגעגוע, אני מצליחה לראות את זה ואפילו מצליחה לשתף אתכם בתמונות מהאלבום הפרטי שלנו שמעולם לא חשפתי.
שיהיו לכולנו רק בריאות ושמחות ולכל ההריוניות – שיהיה הריון קל ובשעה טובה".

פייר, אנחנו קצת מקנאות בליה עכשיו. 

יעל בר זוהר | צילום מסך מאינסטגרם
יעל בר זוהר | צילום מסך מאינסטגרם
יעל בר זוהר | צילום מסך מאינסטגרם
יעל בר זוהר | צילום מסך מאינסטגרם