יופי של אמא

רוית אסף, מלכת היופי של ישראל לשנת 92', היא היום המנכ"ל והבעלים של רשת בתי ספר לאיפור, ואמא לשלושה ילדים. תפסנו אותה לשיחה וגם קיבלנו ממנה טיפ לטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

היא היתה מלכת היופי של ישראל לשנת 92' (כשהיתה עדיין חיילת), באמתחתה גם תואר בינלאומי כמיס פוטוגניק העולמית, קילומטרז'ים בתצוגות אופנה בארץ ובחו"ל והשתתפות בקמפיינים מובילים של גדעון אוברזון, גוטקס, דן קסידי, הגרה, ד"ר עור ועוד. כיום רוית אסף היא בת 36, נשואה לעו"ד יובל ישראלי ואמא לליאם (10), יהלי (שנתיים) וליה (שבעה חודשים). היא בעלת תואר ראשון בניהול, כלכלה ושמאות מקרקעין, משמשת כמנכ"ל וכבעלים של רשת בתי הספר לאיפור מקצועי RAVIT ASAF ובעלת קו מוצרי איפור מקצועי.

איך עברו עלייך ההריונות, ומה היה לך הכי קשה?
"ההריון האחרון שלי היה קשה ושונה לחלוטין משני ההריונות הקודמים, שבמהלכם עבדתי עד לרגע הלידה. כבר בחודש הרביעי חשתי ברע ולא יכולתי לתפקד. הבשורה לא איחרה לבוא, והרופא ציווה עליי להיות בשמירת הריון עד ללידה. הרגשתי שהשמיים נופלים לי על הראש. איך בעיצומה של השקת סניף חדש, כשצפויים לי עוד כמה חודשים של עבודה מאסיבית לחיזוק המערך השיווקי שלו, אני מרותקת למיטה? הייתי מבועתת, בעיקר כי אני אדם שחי בטורבו. זו היתה תקופה קשה מאוד, אבל העיקר שהלידה עברה בשלום ונולדה לי ילדה מקסימה שבשבילה היה שווה לעבור את הכל".

כמה עלית במשקל בהריונות ואיך חזרת לעצמך?
"עליתי 12 ק"ג בהריון, והאמת היא שמהר מאוד חזרתי לעצמי. מייד לאחר הלידה נשאבתי למרוץ האינטנסיבי של העבודה לצד שני ילדים נוספים בבית ותינוקת חדשה. המציאות היומיות שלי מתנהלת בקצב מסחרר, ואין ספק שקצב החיים הדינמי שלי סייע לי להשיל את הקילוגרמים המיותרים במהירות".

איך את שומרת על המראה שלך?
"אני מקפידה על תזונה בריאה ונכונה, אני לא מרבה לאכול בשר ומשתדלת להזין את עצמי בתחליפים מתאימים. אני מרבה לאכול קטניות ומוצרי סויה. שעת הכושר שלי היא בזמן הפסקת הצהריים בשלושת הימים שבהם אני נמצאת בסניף בתל אביב, בדיזנגוף סנטר. אני שוחה בבריכה הנמצאת שם ונהנית מכל רגע. זוהי חלופה מצוינת עבורי לביקור קבוע בחדר כושר. אם אני מפספסת שחייה, אני דואגת לצעוד בערב כ-50 דקות אחרי שהילדים ישנים. מבחינת טיפוח עור הפנים, בורכתי בגנטיקה טובה ולכן אני מגיעה לקוסמטיקאית אחת לארבעה חודשים לניקוי יסודי של העור".

מי עוזר לך עם הטיפול בילדים?
"אני משתדלת להיות בבית בשעות הערב, אך בימים שבהם יש לי מחויבויות אחרות, אמי וחמותי עוזרות לי עם הטיפול בילדים. שתיהן מתגוררות לידי ונהנות מזמן איכות עם הנכדים".

על מה את לא מוותרת מבחינת טיפוח?
"בשל העיסוק בתחום האיפור המקצועי, התפקיד מחייב אותי להיות מאופרת ומוקפדת יותר מאי פעם. הטיפוח הכי חשוב נעשה בשעות הלילה לקראת השינה. חשוב לי ללכת לישון כשעור פניי רענן ונקי מכל שעות היום ורווי בקרם הזנה".

מהו טיפ הטיפוח שלך לאמהות עסוקות?
"הקפידי על שגרת טיפוח בסיסית. אחת לשבוע בצעי פילינג לעור הפנים ולאחר מכן מסכת יופי בהתאם לסוג העור שלך".