יופי של אמא: נטלי עטיה

נטלי עטיה היא לא רק שחקנית, דוגמנית ופרזנטורית, ומנחה תוכנית בערוץ החיים הטובים. הא גם אמא לעומר ולעינם, והסרט "ליפסטיקה" בכיכובה מועמד לפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל ברלין. תפסנו אותה לשיחה

88 שיתופים | 132 צפיות

כשהיתה תלמידת כיתה ט' במגמת תיאטרון בתלמה ילין, פגשה אותה ברחוב סוכנת דוגמניות משוויץ, ומאז נטלי עטיה העבירה את החופשות מבית ספר בבירות האופנה האירופאיות. בגיל 21 היא חזרה למשחק, ובגיל 24 לקחה פסק זמן מרצון והפכה לאמא. היא הופיעה בסדרות טלוויזיה ("כסף קטלני", "זינזאנה") ובסרטים ("שלוש אמהות", "כבוד") וכיום, כשהיא בת 35 ואמא לעומר (11) ולעינם (8), היא שחקנית, דוגמנית ופרזנטורית (תנובה, נעלי לורן), מנחה תוכנית לקטנטנים בערוץ החיים הטובים, עובדת על סדרת דוקו פרי עטה, וממש החודש מועמד הסרט "ליפסטיקה" בכיכובה לפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל ברלין.

איך עברו עלייך ההריונות, ומה היה לך הכי קשה?
"ההריון של הבכור עבר בהתרגשות ובציפייה לחוות את ההתפתחות הבאה. הייתי צמודה לספר 'מה לצפות כשמצפים לתינוק', מהדורה ותיקה. קצת הקאתי בתחילת ההריון וכל מה שרציתי היה רק לישון, אך משעבר החודש השלישי הפכתי לאשת הברזל, ואף השתתפתי בתוכנית שעסקה בספורט אתגרי ללא חשש מיותר. עם בני הצעיר זה היה אחרת. רק לאחר ששמתי לב שאני ישנה חזק מהרגיל התחלתי לחשוב שאולי אני בהריון, וכך היה. לא ממש הרגשתי את החודשים שעברו, מכיוון שעסקתי בגידול בני הבכור ובנו הבכור של בעלי לשעבר, שהתגורר עימנו. לכן, כאמא לשני בנים עם הרבה מטלות בית, רק בחודש התשיעי נזכרתי שאני בעצם כבדה יותר ושאני בהריון".

כמה עלית במשקל בהריונות ואיך חזרת לעצמך?
"בהריון של הבכור עליתי 22 ק"ג ועברו כמעט שנתיים עד שחזרתי לגזרה שמצאה חן בעיניי. חלק מהקילוגרמים נשרו מעצמם, חלק ממשקולות כבדות בחדר כושר לעיצוב הגוף, וחלק מסוד החיים. בהריון עם בני הצעיר עליתי 17 ק"ג, וכבר בבית החולים נשרו ממני כעשרה קילוגרם, כך שלברית השתחלתי לג'ינס במידה 38. לא התאמצתי ולא עשיתי מאמץ גדול להוריד במשקל. לא היה לי זמן לחשוב או להיות בחדר כושר, אך כן הייתי בשיעורי תנועה כחלק מסדנת משחק ארוכה שבה השתתפתי".

איך את שומרת על המראה שלך?
"אני מתחילה דווקא עם הנפש והראש שאותם אני משחררת בפגישות קבועות אצל הפסיכולוגית שלי ובפגישת קואוצ'ינג כדרך חיים בריאה יותר. זה מקל המון ומסדר את הבלבול והתהיות בתוך המגירות. קשה לי להתמיד בכל הקשור בספורט. התנסיתי בטריאתלון, במכוניות מרוץ, בחדר כושר, בסטודיו סי – בכולם היה נפלא ובאותה תקופה אהבתי מאוד את המראה של גופי. כיום אני רוקדת אחת לשבוע בגאגא, שיטה שפיתח אוהד נהרין, המנהל האמנותי של להקת בת שבע. בגאגא אני יכולה לשלב את אהבתי לבלט מודרני עם שחרור הגוף והנפש, ובעיקר להזיע המון.

"אני משתמשת אך ורק במוצרים של דרמלוג'יקה. משתדלת לעשות פילינגים בבית ולהימרח בסרום ובקרם פנים בכל יום. ישנו רוקח שמכין עבורי סבון מיוחד משילוב צמחים לעור הפנים. ולמדתי לשתות המון מים – אין ברירה, הפנים והחוץ זוהרים בעקבות זאת. מבחינת תזונה, יש תקופות שאני מקפידה לאכול חביתה עם הלבן של הביצה בלבד, ובכלל אוכל בריא, בעיקר הרבה חלבונים. ויש תקופות שאני אוכלת את האוכל שמוגש על הצלחת יחד עם הצלחת עצמה".

מי עוזר לך עם הטיפול בעומר ובעינם כשאת משקיעה בעצמך?
"הוריי הטובים, גרושי, בייביסיטר ובן הזוג".

על מה את לא מוותרת מבחינת טיפוח?
"על פדיקור ומניקור אחת לחודש, על צביעת שורשי השיער כל שלושה שבועות, ועל פגישה שבועית עם הפסיכולוגית".

מהו טיפ הטיפוח שלך לאמהות עסוקות?
"להשתדל אחת לשבוע לבלות זמן לבד. באמת לבד, לשעה-שעתיים, ולא להתפתות להזמין חברה טובה. פשוט בילוי עם עצמך, להכניס זאת ביומן כפגישה. לקנות לך משהו קטן כי מגיע לך, לראות סרט או הצגה טובה לפתיחת הראש והנשמה, לשבת בים בלי הילדים והבעל. לשתות מים. להתחייב לעשות ספורט רק לכמה פעמים שאת באמת יכולה להתמיד בהן. ולצמצם או להעלים רגשות אשמה וכעסים כלפי עצמנו, זה הטיפ הטוב ביותר".

צילום: גיא גלעד ע. צלם: אביב פרסבורגר עיצוב שיער ואיפור: רועי חמו לסולו בגדים: שמלה – JERRY, גרבונים – אוסף פרטי ייצוג אישי נטלי עטיה: סוכנות יולי. צולם ב"פנטהאוז רהיטים"