יופי של אבא

הוא שותף מלא בחינוך ובגידול הילדים ואוהב לצאת לטיולים בשכונה עם המשפחה. רני בנדר, דוגמן במיל' ומשנה למנכ"ל יפנאוטו בהווה, מדבר על אבהות ונותן טיפ לאבות עסוקים

88 שיתופים | 132 צפיות

בן 36, נשוי למיכל ואב לג'אז בן החמש ולקניה בן השנה. בנדר הוא בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר MBA במנהל עסקים, ובתקופת לימודיו היה דוגמן בינלאומי למותגי על, ביניהם ורסאצ'ה, ארמאני, דניאל האטשר ו-SALVATORE FERRAGAMO. מאז הוא מילא תפקידי ניהול ותקשורת שונים (סגן דובר משרד החינוך, יועץ התקשורת של סגן שר התמ"ת, ועוד). כיום בנדר משמש כמשנה למנכ"ל יפנאוטו, יבואנית רכבי סובארו, ועדיין נראה כאילו יצא ממגזין אופנה.

איך אתה שומר על המראה שלך?
"אני משתדל לצאת לריצה ככל שהזמן והגוף מאפשרים לי. אני שותה המון מים. אני לא שומר על משטר תזונה קפדני אבל משתדל לא להגזים באכילת יתר בשעות הערב ולא מוותר על ארוחת בוקר".

אתה נמצא שעות רבות בעבודה, מתי אתה מתפנה לריצות?
"מכיוון שאין לי הרבה זמן פנוי, אני משתדל להתאמן רק לאחר שהילדים נרדמים ולהשתתף בפעילויות ספורטיביות חברתיות כמו ריצת תל אביב, ספינינג עזריאלי ועוד".

"הילדים מעניקים לי כוח"

מה אתה עושה כשאתה רוצה להירגע?
"מטייל עם אשתי והילדים סמוך לבית בשכונת נווה צדק. לפעמים אנחנו הולכים לים או מטיילים בשדרות רוטשילד".

עד כמה אתה מעורב בגידול הילדים?
"אשתי ואני שותפים מלאים לגידול ולחינוך הילדים. מלבד לקחת את הילדים בכל בוקר לגן, אני יוצא יום אחד בשבוע ב-16:00 מהעבודה ומבלה עם בני הגדול".

אתה מרגיש שהשתנית בעקבות האבהות?
"הילדים מעניקים לי בבוקר אושר וכוח שממשיך לכל היום, וגם הרבה כיף ואהבה בשעות הערב. כל יום שעובר המשפחה מלוכדת יותר וגם הקשר שלי עם אישתי מתחזק".

לילדים יש שמות מיוחדים מאוד, מה מקורם?
"ג'אז הוא שם מאוד מוזיקלי ודינמי, וקניה נקרא על שם המדינה באפריקה שאישתי חיה בה קרוב ל-20 שנה. השמות מתקבלים ללא חשש וללא הרמת גבות אצל הילדים בגן, רק אצל המבוגרים הם נראים מעט שונים. ג'אז מאוד מחוזק מהשם המיוחד וזה נותן לו הרבה ביטחון עצמי".


צילום: פיני סילוק | סטיילינג: נדב אליהו | בגדים: BOSS לוונדום

חשוב לטפח את הזוגיות

על מה אתה לא מוותר מבחינת טיפוח?
"אני נמנע מחשיפה לשמש בשעות החמות של היום, אך מה שחשוב בעיניי באמת הוא מצב הרוח והאופטימיות. כשאתה מרגיש טוב עם עצמך, עם הסביבה ועם המשפחה, הדבר מקרין החוצה. חיוך אמיתי משפר כל מצב".

מהו טיפ הטיפוח שלך לאבות עסוקים?
"קל מאוד להישאב להורות ולהזניח את הזוגיות, אבל חשוב לטפח גם אותה. פעם בשבוע אשתי ואני מזמינים את סבתא טובה ויוצאים לארוחת ערב, לסרט או לטיול רגלי".