במוצ"ש (25.11) כולנו צועדות למען האחיות שלנו

יום המאבק באלימות נגד נשים | צילום: עמותת עלם לנוער בסיכון
יום המאבק באלימות נגד נשים | צילום: עמותת עלם לנוער בסיכון

שבת, 25 בנובמבר, הוא היום בו נציין את יום המאבק באלימות כלפי נשים. התאריך הזה מקבל השנה משמעות עמוקה וכבדה מאי פעם, והצעדה השנתית שמתקיימת במסגרתו השנה חשובה מאי פעם

88 שיתופים | 132 צפיות

שבת, 25 בנובמבר, הוא היום בו נציין את יום המאבק באלימות כלפי נשים. התאריך הזה מקבל השנה משמעות עמוקה וכבדה מאי פעם, והצעדה השנתית שמתקיימת במסגרתו השנה חשובה מאי פעם.

עשרות רבות של ילדות, נערות ונשים ישראליות נמצאות בשבי חמאס לאחר שנחטפו באכזריות. מאות רבות של נשים קיפחו את חייהן לאחר שנרצחו באלימות, חלקן אף חוו תקיפה מינית. אלפים של נשים שרדו את מעשיהם האלימים והרצחניים של חמאס, ומנסות מאז השבעה באוקטובר לשקם את הריסות חייהן.

עיריית תל אביב-יפו, בשיתוף מטה משפחות החטופים והנעדרים, מרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית תל אביב וארגוני הנשים בישראל, קוראים לכולנו לצעוד במוצ"ש למענן ולמעננו, הנשים, בצעדה לציון יום המאבק הבינלאומי באלימות כלפי נשים, ובקריאה לחברות ארגוני הנשים בעולם להפר את שתיקתן ולצאת נגד האלימות הקשה כלפי קורבנות מתקפת הטרור, והחטופות והחטופים בשבי חמאס.

18:30 – התכנסות בכיכר התרבות (הבימה)
20:00 – עצרת מרכזית בכיכר החטופים, רחבת מוזיאון תל אביב לאמנות

בין ארגוני הנשים שישתתפו בצעדה: איגוד מרכזי הסיוע, שדולת הנשים בישראל, בונות אלטרנטיבה, נעמ"ת, רוח נשית – עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות, אמ"ן, קרן בריאה, מרכז רקמן לקידום מעמד האישה-הפקולטה למשפטים אוניברסיטת בר-אילן, פורום של תקווה לנפגעות ונפגעי כתות ובני משפחותיהם.