יום האישה הבינלאומי: בליה לונדון מתרגלות פרגון עצמי

במיוחד ליום האישה. צילום: יח"צ
במיוחד ליום האישה. צילום: יח"צ

אם שכחת להזכיר לעצמך שמגיע לך, יום האישה הבינלאומי הוא בדיוק היום להרים לעצמך, ומה יותר מפרגן לך מסט לנז'רי חדש?

88 שיתופים | 132 צפיות

תוכן שיווקי | ליה לונדון

8 במרץ הוא יום שקורא לכולנו לחגוג את הנשיות שלנו. כל אישה, בכל צורה, בכל דרך – לאהוב את מי שאנחנו ולהשקיע בעצמנו. זו שאיפה שנוגעת כמובן בכל יום אחר, אבל ההתאחדות העולמית סביב העצמה וכוח נשי נותנות לנו תירוץ לא רע להזכיר לעצמנו שמגיע לנו.

כל אחת מכירה את עצמה ואת הדברים הקטנים שעושים לה את היום, ולא מעט יודו ששופינג הוא לגמרי אחד מהם, בקטע הכי מעצים שיש – להעניק לעצמך. סט לנז'רי למשל הוא דרך מעולה לתרגל באמצעותה פרגון עצמי.

תפנקי את עצמך. צילום: יח"צ
תפנקי את עצמך. צילום: יח"צ

לכבוד יום האישה, במשך יומיים (7.3־8.3) יינתנו 30 אחוז הנחה על מגוון רחב של דגמים ברשת ליה לונדון, ואנחנו יותר ממוכנות להרים לעצמנו. המותגים של הרשת היוקרתית מייצגים את כל מה שאנחנו אוהבות בגוף הנשי – משתנה, מגוון ומיוחד במינו. הפריטים מותאמים לניואנסים הקטנים, נותנים תמיכה מרבית, מדויקת וכזו שלא מתפשרת על הנינוחות והחופש.

הדגמים הנמכרים בחנויות הרשת שייכים למותגי עילית בעולם ההלבשה התחתונה, בהם Fantasie, Freya ו־Wacoal, שמשלבים בצורה מעולה אופנתיות, מחירים ידידותיים לכיס וטווח מידות רחב ביותר, הכולל 64 מידות שונות, מהיקף 65 ועד קאפ JJ.

יש מידות לכולן. צילום: יח"צ
יש מידות לכולן. צילום: יח"צ

חוץ מחזיות ותחתונים לשימוש יומיומי תוכלו למצוא בחנויות גם סטים יוקרתיים לכלות, מחטבים, חזיות ספורט, חזיות הנקה, בגדי ים וחוף ועוד הרשימה ארוכה. במילים אחרות, כל מה שאנחנו יכולות לרצות. הגיע הזמן שנתחדש, לא ככה?

קדימה, למה את מחכה? צילום: יח"צ
קדימה, למה את מחכה? צילום: יח"צ

לכלל הקולקציה של ליה לונדון

(על פריטים משתתפים במבצע. ללא כפל מבצעים. ללא בגדי ים. ההנחה על פריט במחיר מלא. ללא פריטי פרימיום. ללא מותג ביטמפטד. התמונות להמחשה בלבד. מלאי משתנה בסניפים. ההנחה לכלל הלקוחות. טל"ח)