"יש אדם בעולם שפשוט אוהב אותך": ג'יי לו מרימה לגבר בחייה, וזה לא איי רוד

ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images
ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז | צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images

ג'יי לו מפרגנת לאקס ומאיה ורטהיימר מגלה מחדש את אביה. הסלבס מציינים את יום האב עם פוסטים מרגשים לגברים שהביאו אותם עד הלום

88 שיתופים | 132 צפיות

יום האב הבינלאומי אתמול צוין ברשת והסלבס בארץ ומעבר לים יישרו קו בפוסטים נשפכים, כי אהבה, כידוע, מביאה מלאה לייקים. חלק שיתפו תמונות נוסטלגיות מהאלבום המשפחתי, חלק שיתפו רגעים בלתי נשכחים, חלק כתבו טקסטים מרגשים וחזקים. מה שבטוח, אף אחד עוד לא מת מקצת קיטש ולכן אספנו את כל הפוסטים של הכוכבים לכבוד יום האב, כדי להמתיק גם לכן את היום.

ג'ניפר לופז

ג'יי לו מציינת את יום האב עם סרטון מקסים שבו היא מדבר באהבה והערכה על אביה: "יש אדם אחד בעולם שפשוט אוהב אותך ולא רוצה כלום", היא אומרת וגוררת אלפי תגובות של גולשים מרוגשים. יחד עם הסרטון המרגש היא מפרסמת גם תמונות של שני האבות האחרים בחייה: בן זוגה הנוכחי אלכס רודריגז, ואבי ילדיה, האקס מארק אנתוני.

מאיה ורטהיימר

מאיה ורטהיימר מרגשת לא פחות עם טקסט יפה שכתבה לאביה: "הרגע הראשון שאבא שלי החזיק את אסיה. זה היה בבית החולים ודמעות של אושר הציפו את שנינו. זה כנראה אחד הרגעים המאושרים בחיי ולא סתם.

היום יום האב! וזו אכן השנה הראשונה שבא אנחנו חוגגים גם לאספי. אבל השנה, זו גם הפעם הראשונה שאני הבנתי כמה ההורים שלנו הם הרבה יותר משידעתי או שחשבתי. וכמו שהלב שלי התרחב בלידה לאהוב את היצור הקטנטן שלי, כך גם ליבי התרחב והתחיל להבין כמה לא הערכתי מספיק את הוריי שלי. כמה וויתורים, כמה השקעה, כמה אהבה, ועוד הרבה לפניי. אבל וואו אבא – זכיתי. זכיתי באהבה הכי טובה שבעולם. אתה החיים והבסיס ללב שלי. ואני רוצה רק לומר תודה לאל ותודה לך שאתה אבא שלי, שעמדת מחוץ לחדר לידה שלי כל הלילה עד שידעת שכולנו בריאות. שחיכית לי ער כל לילה כשיצאתי-מטיולים שנתיים, מסיבות פיג’מות, לצאת עם החברים וכן, גם היום כשאני גדולה.

"תודה שאתה שר גם לאסיה כל פעם את 'פזמון ליקינטון' למרות שאתה לא סגור על המילים. תודה שאתה תמיד עונה לי. תודה על כל ארוחה ששמת בפנים תבלין 'אהבה'. עד כיתה ד' הייתי סגורה שיש תבלין כזה!! (אפילו פעם ישבתי אצל חברה ואמרתי לה 'אמא שלך חייבת לשים תבלין אהבה בפנים זה יוצא לא טעים").

"תודה על כל פעם שהחזקת לי את היד. תודה שאתה השומר מספר 1 שלי. המחנך הקשוח עם לב של מרגרינה, בשקט בשקט כשאף אחד לא רואה (כי בכל זאת אצל היקים זה לא כזה פופולרי). כנראה שזה לא משנה כמה גדולה אהיה. אני לעד אהיה קודם כל הילדה שלך".

צילום מסך מהפוסט של מאיה ורטהיימר
צילום מסך מהפוסט של מאיה ורטהיימר
צילום מסך מהפוסט של מאיה ורטהיימר
צילום מסך מהפוסט של מאיה ורטהיימר

מיכל אנסקי

מיכל אנסקי חוגגת יחד עם פאפאנסקי בתמונה משותפת וחמודה עם בתה דניאלה.

View this post on Instagram

Happy Fathers day PapAnsky

A post shared by Michal Ansky (@michalansky) on

מארינה מקסימיליאן

מארינה אף פעם לא חוסכת בסופרלטיבים בכל הקשור למשפחתה וגם הפעם היא כותבת: "לכבוד יום האב – הכירו נא את האבא הכי מדהים, נותן ביטחון, מרים, נדיב, חוסה, מדרבן, אנרגטי ומגניב שיכולתי לזכות לו בכל הגלגולים של כל הנשמות שלי. והגבר שלי שבנוסף לכל האושר שהוא בשבילי הוא גם האבא הכי מדהים מעצים תומך מצחיק שובב נדיב ואוהב שאפשר לזכות לו בכל קנה מידה של מציאות וגם של דמיון. בחיים לא חשבתי שאפשר בכלל לחלום על אב כזה לבנותיי. ואני לא יכולה לשבח את הגברים הנפלאים הללו מבלי להודות לאמא שלי שהיא הפרח הכי יפה שלי בכל העולם הזה. אני אוהבת אתכם ואיזה כיף שיש עוד יום שאפשר להגיד בו תודה על כל היופי והחיים שאתם בשבילי".

View this post on Instagram

לכבוד יום האב – הכירו נא את האבא הכי מדהים,נותן בטחון,מרים,נדיב,חוסה,מדרבן, אנרגטי ומגניב שיכולתי לזכות לו בכל הגלגולים של כל הנשמות שלי . והגבר שלי שבנוסף לכל האושר שהוא בשבילי הוא גם האבא הכי מדהים מעצים תומך מצחיק שובב נדיב ואוהב שאפשר לזכות לו בכל קנה מידה של מציאות וגם של דמיון .בחיים לא חשבתי שאפשר בכלל לחלום על אב כזה לבנותיי. ואני לא יכולה לשבח את הגברים הנפלאים הללו מבלי להודות לאמא שלי שהיא הפרח הכי יפה שלי בכל העולם הזה ???? אני אוהבת אתכם ואיזה כיף שיש עוד יום שאפשר להגיד בו תודה על כל היופי והחיים שאתם בשבילי . 1.My greatest daddy in the whole world . In a typical moment of being a free spirit 🙂 2. my Love my husband and my lover who happened’s to be also the most loving supportive funny and incredible dad for our girls -i could never even imagine such a family. And i cannot thank these marvelous men without mentioning and adoring my mother witch is the most beautiful flower of my existence. I love you and thank you for the opportunity to be great full for everything you are for me @igor_blumin @guymentesh ???? @shoot.it.pretty

A post shared by Marina Maximilian (@marinamaximilian) on

קים קרדשיאן

קים קרדשיאן פרסמה שתי תמונות, האחת של בעלה קניה והילדים ובה היא כותבת: "לאבא הכי טוב בעולם תודה שהפכת את החיים שלנו לכיף, נתת לילדים שלנו את החיים הכי טובים שאפשר". התמונה השנייה שפרסמה קרדשיאן היא של אביה שהלך לעולמו ולצדה הכיתוב: "הלוואי שהיית כאן איתנו".

מדונה

"יום אב שמח לי ולכל ההורים שעושים את הכי טוב שלהם", כותבת מדונה ומסכמת הכי טוב את הדרך להתמודד עם רגשות האשם של כל ההורים בעולם. כן, גם אנחנו פשוט עושות את הכי טוב שלנו. זו לא אשמתנו שהכי טוב שלנו הוא רק בינוני וסביר.

דיוויד בקהאם

בקהאם מפרסם שתי תמונות, באחת הוא מודה לאביו על הדרייב שנתן לו ובשנייה כותב לילדיו כמה הוא אוהב אותם: "אני כל כך בר מזל וגאה להיות אבא שלכם". חמודון, מתי תאמץ גם אותנו?

 

משי קליינשטיין

משי קליינשטיין משתפת את עוקביה ברגע נוסטלגי עם אבא רמי וברכה פשוטה שמסתכמת ב"יום אב שמח".

דה רוק

דווין ג'ונסון (AKA דה רוק) הוא כנראה האב המתוק בתבל שכל פעם מחדש גורם לנו לקנא שאנחנו לא אחת הילדות שלו. לכבוד יום האב הוא פרסם תמונה עם בתו וכתב: "ארוחת בוקר של יום האב עם הפרטנרית שלי שהפתיעה אותי עם פאנקייקים וניסתה לאכול את כולם לבד".

דרייק

לפני כמה חודשים חשף דרייק את בנו והסעיר את הרשת כולה. כעת הוא משתף תמונה נוספת של הילד החמוד הזה שגורפת גם היא לא מעט תגובות על כמה שהוא מתוק ביניהן גם של הזמרת ליזו.

ג'סטין ביבר

ג'סטין ביבר מתעלם מהסערה שפרצה אחרי ששתי נשים טענו כי תקף אותן מינית והלך בכל הכוח על משפט מרגש במיוחד: "חבל שאני לא יכול להיות איתך".

כריסי טיגן וג'ון לג'נד

"לא יכולתי לדמיין אב טוב יותר לילדים שלי, נועדת להרבה דברים בחיים ואחד מהם זה בוודאות להיות אבא", כותבת כריסי טיגן לבעלה ג'ון לג'נד יחד עם תמונה שבה הוא מחופש לטאקו או לעציץ מוזר במיוחד.

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון

אתמול חגג הנסיך וויליאם יום הולדת ובית המלוכה שיתף את שתי התמונות החמודות האלה. משמאל קייט מידלטון הקטנטנה עם אבא מיכאל ומימין הנסיך וויליאם ואביו הנסיך צ'ארלס.

ניקול קידמן

ניקול קידמן משתפת בתמונות משפחיות שמוכיחות שהיופי עובר בגנים.

קריס ג'נר

קריס ג'נר מרימה לכל האבות הרבים בחייה, אלו שהפכו אותה לאימא וסבתא: "תודה שלימדתם, אהבתם ותמכתם בילדים ובנכדים". ומה איתנו? גם אנחנו היינו שם כל הדרך כדי לתמוך.

 

קיילי ג'נר

קיילי ג'נר לא חפרה ולא העיקה עם קלישאות ושיתפה פשוט שתי תמונות חמודות שאומרות הכל – תמונה אחת של אבא טראביס עם סטורמי ותמונה שנייה ונוסטלגית שלה עם אבא קייטלין (כשהוא עוד היה פשוט ברוס).

View this post on Instagram

happy father’s day ????

A post shared by Kylie ???? (@kyliejenner) on

View this post on Instagram

happy dads day ???? love you

A post shared by Kylie ???? (@kyliejenner) on