יום בלי חיוך הוא בהחלט יום מבוזבז

מחייכים מעט כי החיוך שלכם לא מספיק יפה? המשיכו לקרוא. בסוף גם אתם תחייכו

88 שיתופים | 132 צפיות
הפתרונות שיחזירו לכם את החיוך לפנים | צילום: יח"צ
הפתרונות שיחזירו לכם את החיוך לפנים | צילום: יח"צ

נתחיל מזה שחיוך – אחת המחוות האנושיות המקסימות ביותר, אם לא המקסימה שבהן -הוא התוספת הכי חיננית שאנחנו יכולים "ללבוש". השאלה הגדולה היא מה מסתתר מאחורי החיוך הזה, משום שלעיתים התשובה עליה היא זו שגורמת לכם לחייך פחות, או לחייך בפה סגור, או לחייך מאחורי כף יד.

כן, הבנתם נכון, אנחנו מדברים על השיניים. חיוך יפה, בריא, מקושט במחרוזת שיניים לבנות וישרות הוא כבר מזמן סימן מובהק לסל שלם של דברים טובים: בריאות, הצלחה, חיים נכונים ועוד.

תחשבו למה אתם שמים לב כשאתם פוגשים אדם. לבגדים? אולי, אבל לא תמיד אנשים נותנים את הדעת ללבושם, או שפשוט… טעמם לא כטעמכם. לאוטו? אולי, אבל רבים מאיתנו מתייחסים אליו כאל פונקציה בעלת 4 גלגלים בלבד, מה גם שלא תמיד תראו עם מה הדייט שלכם הגיע.

אבל חיוך? זה כנראה הדבר הראשון שמבטכם נופל עליו, מקסימום השני. העניין הוא שלא כולם נולדו עם חיוך מושלם. אבל כמו בעוד הרבה דברים אחרים בהם אנחנו והטבע לא התכוונו לאותו הדבר, גם בתחום הזה פרצה עבורנו הרפואה המערבית את הדרך.

היום, יותר מתמיד, מאפשרת לנו רפואת השיניים המודרנית לתקן או לשפר את מראה השיניים, גם אם כך נולדנו, והאמת היא שזה לא רק פופולרי אלא גם נגיש לכל אחד ואחת.

איך? ביררנו לעומק את הסוגיה עם ד"ר דניס וולודשיק – העוסק ברפואת שיניים אסתטית מזה 14 שנה – וקיבלנו תשובות שאכן גרמו לנו לחייך בנחת.

מה עושים כדי לחזור לחייך? | צילום: יח"צ
מה עושים כדי לחזור לחייך? | צילום: יח"צ

ציפויי חרסינה – LAMINATES

מה זה? ציפויי חרסינה לשיניים הם ציפויים דקיקים המודבקים על השן (על השיניים הקדמיות בעיקר). ציפויים אלה נועדו לפתור פגמים אסטטיים כמו סגירת מרווחים, הארכת שיניים קצרות, שינוי צבע במקרים בהם הלבנה לא תעזור ועוד.

איך זה עובד? מסירים שכבה דקיקה של השן (בניגוד לכתר) ומדביקים את הציפוי המותאם אישית למטופל.

התהליך? התהליך הממוצע הנדרש הוא של 2 פגישות. בראשונה מכינים את השיניים, לוקחים מידות ומדביקים ציפוי זמני. בשנייה "מודדים" את הציפויים ומדביקים לשביעות רצונו של הלקוח.

היתרונות? טיפול קונסרבטיבי המעניק מראה טבעי, עמידות בפני שינויי צבע ומענה אסטטי ותפקודי.

הלבנת שיניים

מה זה? הרבה אנשים, מסתבר, מתבלבלים בין ניקוי שיניים סטנדרטי להלבנה. ובכן, ניקוי שיניים מוריד כתמים או פיגמנטים משטח השן. דומה הדבר לספל חרסינה ששתיתם בו קפה הרגע, ורחצתם אותו. כתמי הקפה ירדו, אבל החרסינה לא תיעשה לבנה יותר. הלבנה מקצועית לעומת זאת, תשנה את צבעה הטבעי של השן.

איך זה עובד? חומר ההלבנה מנטרל את הפיגמנטים הפנימיים והחיצוניים של השן וכתוצאה מכך היא מלבינה.

כמה זמן? תהליך ההלבנה אורך בין 7-10 ימים (כל יום – כשעה בבית).

מה עובר המטופל? בפגישה אחת נלקחות המידות ליצירת סדים אישיים וניתן ללקוח חומר ההלבנה והסבר על אופן השימוש.

זה כואב? לא. יש אחוז קטן של אנשים שחשים רגישות מסוימת בשיניים לאורך תהליך ההלבנה, אך בסיומו היא חולפת מעצמה.

והתוצאות? תוצאות ההלבנה תלויות בצבע ההתחלתי ובהתנהגות השן. ברוב המקרים השיניים יהיו לבנות יותר מאלה שאיתן התחלתם.

 

ד"ר וולודשיק הוא מרצה בקורסים לאסתטיקה דנטלית בעולם. הוא בוגר קורס להשתלות דנטליות של Zimmer Institute (שוויץ), שנחשב לאחד מבתי הספר הטובים בעולם לקורסים להשתלות דנטליות.

לפרטים נוספים, ד״ר דניס וולודשיק: 054-7310100 | denismilespa@gmail.com

רח’ בר כוכבא 23 V Tower, גבול רמת גן – בני ברק