יוז'י ימאמוטו בישראל

מעצב האופנה יוז'י ימאמוטו בישראל: המעצב הנודע מציג בתערוכת יחיד ראשונה בארץ, ובגדיו מוצעים למכירה בבית בנמל. זה הזמן לשיק

88 שיתופים | 132 צפיות

יוז'י ימאמוטו הוא אחד ממעצבי האופנה החשובים והמשפיעים ביותר בעולם. במשך יותר מארבעה עשורים מצליח המעצב בן ה-69 להוביל ולאתגר את עולם האופנה בסגנונו האוונגרדי, שאינו מושפע מטרנדים חולפים.

לציון חגיגות ה-40 של המותג יתארח מעצב העל, יליד טוקיו, במוזיאון העיצוב חולון לתערוכת יחיד ראשונה בישראל. "לישראל יש עושר תרבותי רב, וכאדם חושב, בעידן שבו אנו ניזונים ממידע מעובד שמוכן מראש, אני רוצה לראות את ישראל דרך עיניי, לחוות אותה על בשרי באופן ישיר וחי", מנמק ימאמוטו את התערוכה.

עיר סואנת בתוך המוזיאון

בתערוכה יוצגו כ-80 דגמים הבוחנים דיאלוגים בין אנשים, מקומות, לבוש ועיצוב. כמו כן, ייבחן גם הקשר המסקרן בין יצירתו פורצת הדרך של ימאמוטו לבין מוצגים אחרים במוזיאון, כמו גם המבנה האדריכלי הייחודי של מוזיאון העיצוב בחולון, שאותו תכנן האדריכל והמעצב הישראלי רון ארד.

הגלריה התחתונה במוזיאון תדמה מרכז של עיר סואנת ויהיו בה 38 דגמים צבעוניים שיוצגו דרך דמויות הנעות במקצבים קבועים, כשברקע יתנגן פסקול עירוני רנדומלי. בגלריה העליונה יוצגו כעשר שמלות ערב של ימאמוטו בצבעי אדום ושחור בחלל רך.

התערוכה תינעל באירועי שבוע האופנה של חולון, בין התאריכים 15-18 באוקטובר, אז ישוב ימאמוטו לחולון לטובת מפגשים עם הקהל ועם מעצבים צעירים.

מתי: עד ה-18 באוקטובר
איפה: מוזיאון חולון, רחוב פנחס איילון 8


שפתון סגול והרבה סטייל

איפה ניתן להשיג?

הקולקציה של ימאמוטו היא קולקציית וינטאג' ייחודית. לצד קולקציה זו תוצג קולקציית קפסולה נוספת שלו, ושתיהן תימכרנה בלעדית במתחם "הבית בנמל" – זאת במסגרת שיתוף פעולה ייחודי של בית האופנה "comme il faut" לבין המעצב הנודע.

איפה: "בית בנמל", האנגר 26, נמל תל אביב
מתי: עד יום שני ה-1.10.2012
זמני פתיחה: ימים א'-ה', בשעות 10:00-21:00; שישי, בשעות 10:00-16:30; שבת בשעות 11:00-23:00
מחיר: קולקציית קפסולה: 1,650-4,890 שקלים; וינטאג': 32,761 -5,890 שקלים
לאתר


מתוך קולקציית הקפסולה של יוז'י ימאמוטו