יובל שרף: "רציתי לבכות מהתרגשות, אבל גם מפחד"

יובל שרף בחנות פופ אפ של המותג Dodo bar or בכיכר דיזנגוף | צילום: אור גפן
יובל שרף בחנות פופ אפ של המותג Dodo bar or בכיכר דיזנגוף | צילום: אור גפן

מה גרם לשחקנית האדמונית יובל שרף לחוש תחושות סותרות, מה חיזק את רוחה ומה המסר שלה לכל מי שמרגישה כמוה בימים אלה?

88 שיתופים | 132 צפיות

מבין כל האנשים שיצאו היום לרחובות להפגין במסגרת יום השיבוש הלאומי, הייתה גם יובל שרף. השחקנית פתחה את הלב על המצב במדינה בסטורי עוצמתי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה, כשהיא לובשת אדום, כאות מחאה ואחווה נשית.

>> הסלבס יצאו לרחובות: "הגיע הזמן לעשות סוף לקרקס הזה"

שרף, שהקפיצה את ילדיה לגן, לא יכלה להישאר אדישה למה שראתה ברחובות. "בדרך לגן הבוקר ראיתי ארבע נשים לובשות את החולצה הזו, ועוד שתי נשים לובשות אדום," כתבה והמשיכה: "הנהנו אחת לשניה עם חיוך קל. רציתי לבכות מהתרגשות אך גם מפחד". שרף תיארה את התחושות הסותרות ושיתפה במתחולל בתוך ליבה: "זה היה חזק לראות אותן, להרגיש שייכות, להרגיש שאכפת. שלא נוותר ולא נשתוק. לרגע הרגשתי כמו בסיפורה של שפחה. שלכולנו יש סוד, שאנחנו יודעות אחת על השניה רק מאיך שאנחנו לבושות, שאנחנו מפחדות שאנחנו כלואות".

"רוצה לבכות מהתרגשות אבל גם מפחד" | צילום: צילום מסך מאינסטגרם yuvalscharf46@
"רוצה לבכות מהתרגשות אבל גם מפחד" | צילום: צילום מסך מאינסטגרם yuvalscharf46@

"זה שבוע קריטי במדינה שלנו", שלחה שרף מסר חשוב לעוקבות ולעוקבים שלה. "תעשו משהו, רק אל תעצמו עיניים", סיכמה ועודדה. אנחנו במערכת "את" מצדדות בשרף, ואף נוסיף ונציין כי מחר (רביעי) תחול שביתת נשים לאומית מטעם ארגון "בונות אלטרנטיבה", כאשר בשעה 17:00 תתקיים הפגנת חירום בכיכר הבימה בתל אביב. אנו מזמינות ומעודדות כל אישה שקוראת כתבה זו לצאת ולהפגין, זה בידיים שלנו.