יובל שרף: "היום יש לי אומץ להודות שאני רוצה לעבוד בחו"ל"

יובל שרף | צילום: גיא כושי ויריב פיין
יובל שרף | צילום: גיא כושי ויריב פיין

היא משועשעת מזה שמגדירים אותה כאייקון אופנה, שוקלת לעבור לעולם העסקים והכי היתה רוצה להיות כוכבת רוק. יובל שרף מחכה לטלפון מבמאי גדול שיעזור לה לפרוץ את הגבולות של עצמה

88 שיתופים | 132 צפיות

בסוף השבוע האחרון קרעה יובל שרף את פריז עם חברות טובות. "טיול בנות ופינוקים", היא קוראת לו. היו איתה אניה בוקשטיין, קרן מור, רוני אלתר ורוני הדר. "היה מדהים, פשוט חופש", היא מתפייטת, "בלי בעל, בלי ילדים, חופש אמיתי. הכי כיף שיש. והאמת? זה הכי מגיע לנו, אנחנו אימהות ואנחנו קרייריסטיות שעובדות קשה אז פירגנו לעצמנו". 

View this post on Instagram

????????????????

A post shared by yuval Scharf (@yuvalscharf46) on

View this post on Instagram

????

A post shared by yuval Scharf (@yuvalscharf46) on

אייקונית אופנה שכמותך ודאי לא ויתרה על קניות.
"זה נחמד לשמוע שחושבים עלי במושגים של אייקון אופנה, כי אני לא תופסת את עצמי ככזאת. אני כן אוהבת ומעריכה אופנה ואני חושבת שלעשות שופינג זה מוציא מאיתנו הורמונים משמחים. תמיד מרגש אותי לבחור בגד, להידלק על משהו מגניב. זה יכול להיות בזארה וגם בחנויות וינטג'. אני חושבת שאני יודעת לעשות את זה טוב ובשביל זה יש גם את בלאק פריידי ואז תמיד רואים אותי בקניוני עופר". 

>> המדריך המלא לבלאק פריידיי 2019

יש לך תחרות מבית כשמדובר באופנה. הבעל שלך, שלומי שבן, הכי בעניין.
"שלומי הוא מאוד פרפקציוניסט, מאוד ויזואלי בחשיבה שלו ומן הסתם גם מאוד מעריך אופנה טובה ומסתכל עליה כאומנות". 

אחרי שנים של הצלחות גדולות בקולנוע, בתיאטרון ובטלוויזיה השנה החולפת הייתה אחת הקשות שלה. בתחילת ההיריון חוותה סוג של דיכאון וכשהיה נדמה לה שהוא חלף, החלה לסבול מסימפיזיוליזיס, כאב גב נוראי שהשבית אותה לגמרי עד ששבועות לא הצליחה לזוז. גם התוכנית ללדת בלידה טבעית בבריכה לא צלחה לה, כי מרגע שהגיעה לחדר הלידה הכול קרה מהר. "לוקא, היום בן תשעה חודשים, הביא את האור אחרי תקופה חשוכה", היא אומרת.

בחרת שמות מקוריים לילדים.
"נורי זה אור ובערבית ולוקא בלטינית הוא נביא האור".

הבנים קיבלו את הכישרונות של ההורים?
"עוד אין לדעת. נחיה ונראה". 

מישהו מהם קיבל את הגן הג'ינג'י מאימא?
"לא. שניהם בהירים אבל לא ג'ינג'ים. אני הייתי ילדה כתומה. אני אוהבת להיות ג'ינג'ית. בתור נערה היו לי קומפלקסים, היום כבר לא". 

את צפויה להיות בקרוב על קו חיפה תל אביב בעקבות הצגה שתשתתפי בה בתיאטרון חיפה, איך את מג'נגלת בין הבית, הילדים והקריירה?
"זה הג'ינגול הכי גדול שלי בחמש השנים האחרונות מאז נולד נורי. שלומי ואני מתחלקים ולכל אחד מאיתנו יש את הזמן שלו, אבל אצל שנינו מדובר בעבודה תובענית שדורשת הרבה שעות, ואם שנינו עסוקים אז יש מטפלת ויש הורים ויש את האחים שלי. אין לי ספק שבלי כל התמיכה שמסביב לא היינו יכולים להמשיך. שני ילדים זה עוד יותר משפחה, ולגדל ילד אחד כשכבר יש לי שניים נראה לי לפעמים פיס אופ קייק מצד שני אני לא חווה את הקושי כמו בילד ראשון, שהקושי הגדול איתו הוא באובדן החופש. עם השני אתה כבר הורה, אתה כבר מנוסה, שום דבר לא קורה בפעם הראשונה, ובמובן הזה, זה קל יותר". 

View this post on Instagram

My men ????????????

A post shared by yuval Scharf (@yuvalscharf46) on

את אימא שמחה?
"כן. אימא שמחה זה אומר בית שמח. אני מאושרת שאני יכולה להמשיך בקריירה בידיעה שיש לי את המשפחה שלי, שאני נותנת דוגמה לילדים שלי ושאני לא מוותרת לעצמי". 

הקושי הגדול עם הילד הראשון הוא באובדן החופש. עם הילד השני אתה כבר הורה, אתה כבר מנוסה, שום דבר לא קורה בפעם הראשונה, ובמובן הזה, זה קל יותר"

מי שפרצה לחיינו כדוגמנית בגיל 15 אצל רוברט בן שושן, לא נזכרת בערגה בתקופה הזאת. "למרות שהתחלתי בפרסומות, לא החשבתי את עצמי כדוגמנית, כי תמיד רציתי להיות שחקנית ובהמשך לא ויתרתי לעצמי ולמדתי שלוש שנים משחק בניסן נתיב. היום, בגיל 34, אני יכולה ליהנות מדוגמנות כי אני באה לזה ממקום של משחק. הדוגמנות היא גם תפקיד שאני משחקת". 

זו העונה השישית שהיא משמשת כפרזנטורית של קניוני עופר ובקרוב נראה אותה בקמפיין חדש שיעלה לקראת מבצעי הבלאק פריידי בקניוני הקבוצה. "אני מביאה לידי ביטוי גם את יכולת המשחק שלי ואני אוהבת את זה כי הקמפיין משלב אופנה עם הומור. אני מגלמת אסירה שמבקשת מהסוהרת לצאת מהכלא כדי להשתתף בחגיגות הבלאק פריידי. אגב, בחיים האמיתיים, אני תמיד שם כי זה זמן נהדר לקניות טובות". 

יובל שרף בקמפיין בלאק פריידיי של קניוני עופר | צילום: דור שרון
יובל שרף בקמפיין בלאק פריידיי של קניוני עופר | צילום: דור שרון

בימים אלה היא נמצאת בחזרות לקומדיה "הנשים של ג'ק" של ניל סיימון שמביים אלון אופיר בתיאטרון חיפה, ושתעלה במרץ. "כיף נורא להתארח בתיאטרון חיפה ולחזור לבמה אחרי ארבע שנים, אני מאוד מתרגשת מזה. אני משחקת את ג'ולי, אהבת חייו המתה של ג'ק שאותו מגלם רמי הויברגר ואני מופיעה בזיכרון שלו ובכל סצנה אני נמצאת בשלב ובגיל אחר בחיים, מגיל 25 ועד 40. זה תפקיד מקסים ומרגש. 

ואיפה נמצא הלב שלך, בתיאטרון או בקולנוע?
"קולנוע. יש כוח מיוחד לקלוז אפ הנצחי, לטוב ולרע". 

יש משהו קרוב בקולנוע?
"יש דיבורים". 

יש מחשבות על עבודה בחו"ל?
"הייתי רוצה להתפתח בחו"ל. ואם אצטרך לנסוע – אסע. לפני שנה וחצי השתתפתי בסדרה בריטית אמריקאית, היו לי הרבה כמעטים מאוד גדולים, הגעתי עד למקומות אחרונים וכל פעם קרה משהו ובסוף זה לא קרה, אבל אני מרגישה על המגרש, אני שולחת אודישנים, ואני לגמרי מכוונת לשם, היום יש לי כבר אומץ להגיד את זה לעצמי". 

מה ייחשב לשיא מבחינתך?
"החיים מורכבים מהרבה שיאים קטנים וכל שיא חדש שובר את השיא הקודם, אבל השיא הבא הוא תפקיד בחו"ל, או תפקיד בארץ שיאתגר וירגש". 

לאיזו שיחת טלפון את הכי מחכה?
"להרבה שיחות. אלה חייו של שחקן, תמיד צריך לחכות לתשובות, לחכות להזדמנות. לא הייתי מתנגדת לשיחת טלפון שתגיע מבמאים ענקיים ובעיקר לתפקיד שייתן לי הזדמנות לעבור תהליך, לעשות משהו שלא עשיתי ולפרוץ עוד גבולות של עצמי". 

יובל שרף | צלם: יח"צ
יובל שרף | צלם: יח"צ

איזה כישרון שאין לך היית רוצה?
"הייתי רוצה להיות כוכבת רוק. כוכבי רוקנרול הכי נהנים והם עם האדרנלין הכי מטורף. הלוואי שהייתי מוזיקלית ומוזיקאית. יש בזה משהו כזה מדהים. אני לא יכולה פתאום לעשות מונולוג על במה ומוזיקאי תמיד יכול לעמוד, לנגן ולשיר וכולם ישמעו את המוזיקה שלו. ואיזה אדרנלין יש שם, אין את זה באותן עוצמות בתיאטרון". 

יש בך פחד שיום אחד זה ייגמר?
"אני לוקחת הכול בחשבון. בגלל זה אני מנסה לעשות דברים שתלויים רק בי. יש לי רעיון בתחום העסקים שקשור בהורות ומעבר לזה כרגע אני לא יכולה לפרט". 

מה דעתך על סערת הרב פירר?
"אני הכי בעד שיתנו לנשים את המקום שלהן". 

אם לא היית שחקנית, מה היית בוחרת לעשות?
"הייתי קוסמטיקאית. אני מתה להוציא שחורים". 

>> יובל שרף פשוט רוצה שתאהבו אותה
>> סודות הטיפוח של יובל שרף