קינקי ליידי: יובל לוי מ"האח הגדול" לוהטת בלוק ייחודי

יובל לוי באירוע של YSL | צילום: אור גפן
יובל לוי באירוע של YSL | צילום: אור גפן

נא להתלבש בהתאם: יוצאת "האח הגדול" יובל לוי מתרגלת לחיים מלאי ההשקות שבחוץ. תחנה ראשונה: אירוע אופנתי של מותג יוקרה. הלוק: היסטרי

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו מחבבות מאוד את יוצאת "האח הגדול" יובל לוי, בין אם על המסך ובין אם בימים העליזים בבית האח. המתמודדת המפתיעה שהודחה לא מזמן, מתרגלת בימים אלה לחיים רוויי ההשקות של יוצאי ריאליטי, והיא עושה זאת בסטייל רב.

>> יוצאת "האח הגדול" יובל לוי: "אני לא ברבי. מי שנגעל שלא יסתכל"

השחקנית והכותבת שהפכה את שיער הגוף לדבר הכי לוהט שיש, הגיעה בלוק סקסי להחריד לאירוע השקת הבושם MYSLF של המותג הבינלאומי YSL, והתלבשה בהתאם לדרס קוד השחור. לוי לבשה חליפה אדג'ית של המעצבת הישראלית נוי חודר, המורכבת מטופ שחור דמוי מחוך עם יריעות בד שקופות לחלוטין, ומכנסיים מחויטים בשתי טקסטורות ושני גוונים של שחור. את הלוק היא השלימה בעזרת צ'וקר כסוף עם תליון לב ועגילים כסופים, תיק שחור קטן, שיער אסוף לאחור ואודם אדום, כמובן.

יובל לוי באירוע של YSL | צילום: אור גפן
יובל לוי באירוע של YSL | צילום: אור גפן

>> יוצאת "האח הגדול" ספיר בורגיל: "שורף לי וכואב לי"

לאחרונה התייחסה לוי באינסטגרם לרעש שעוררה החיבה שלה לשיער גופה, וכתבה: "כל אחד אוהב או נרתע ממשהו אחר וזה לא יגמר לעולם. אני לא בובת ברבי לפי בקשת מעריצים, ומבחינתי מי שנגעל שלא יסתכל. זו אני. אני לא מעצבת את גופי לפי בקשת קהל, כי מה יישאר ממני בסוף?". אהבנו אז, ואוהבות שוב עכשיו.