יוצאת "האח הגדול" יובל לוי: "אני לא ברבי. מי שנגעל שלא יסתכל"

יובל לוי | צילום: מיקה גורביץ
יובל לוי | צילום: מיקה גורביץ

השחקנית ויוצאת הריאליטי יובל לוי ענתה על שאלות העוקבים שהתעניינו (שוב) בשיערות בית השחי שלה, ולא נשארה חייבת. אפשר שתהיי שרת ההסברה?

88 שיתופים | 132 צפיות

בעיקרון השנה היא 2023, אז היינו בטוחות שהתקדמנו מנושאים כמו "שיער גוף לנשים – בעד או נגד?", אבל כנראה שיש עוד דרך לעבור.

>> אתי מ"האח הגדול" חושפת את הדרמה האמיתית בחייה

נשים שבוחרות שלא להסיר את שיער גופן, כמו השפית דניאל קיציס, מקבלות לא פעם תגובות מופתעות וביקורתיות על הבחירה, כאילו גופן הוא רשות הכלל ויש לעצבו בהתאם למתבוננים בו. כך גם השחקנית יובל לוי. כבר עם כניסתה לבית "האח הגדול", הפך שיער בית השחי שלה לנושא שיחה בבתים רבים בישראל. אך למרות שלוי הבהירה ללא הרף את בחירתה שלא להסיר את שיער הגוף שלה ואף סירבה לככב בקמפיין הסרת שיער בלייזר – העוקבים שלה באינסטגרם פשוט לא משחררים מהסוגיה.

הבוקר ערכה לוי סשן שאלות תשובות עם העוקבים והעוקבות שלה בסטורי, וקיבלה שתי תגובות ישירות במיוחד הנוגעות לבחירתה שלא להסיר שיער. "את אישה מדהימה", כתב לה אחד העוקבים. "אולי תכניסי לראש רק שעווה, לא יזיק, וגם המעריצים שלך לא יגעלו". על התגובה הספק מרימה-ספק עוקצת הזו השיבה לוי כי "אם היו מעריצים שיגידו למישהי שהיא שמנה אז שתרזה כי היא מגעילה אותם – זה היה סבבה? ואם היו אומרים לך שיש לך אף גדול ותנתח כי זה מגעיל, זה היה סבבה? לא. כל אחד אוהב או נרתע ממשהו אחר וזה לא יגמר לעולם. אני לא בובת ברבי לפי בקשת מעריצים, ומבחינתי מי שנגעל שלא יסתכל. זו אני. אני לא מעצבת את גופי לפי בקשת קהל, כי מה יישאר ממני בסוף?", סיכמה.

מתוך הסטורי של יובל לוי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם yuvalevyyuvalim@
מתוך הסטורי של יובל לוי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם yuvalevyyuvalim@

כשנשאלה כיצד הסביבה הקרובה לה מגיבה להחלטה, שיתפה בנונשלנטיות: "לסביבה הקרובה שלי זה ממש לא מפריע ומעולם לא מנע ממני כלום, וזה תכלס מה שחשוב לי". מלכה.