יאללה מממ ביי: האם יהודה לוי עוזב את רנואר?

יהודה לוי ודניאל ליטמן | צילום: יח"צ
יהודה לוי ודניאל ליטמן | צילום: יח"צ

רנואר מתגאים בפרזנטור החדש שמצטרף לנבחרת - כוכב "תאג"ד", דניאל ליטמן, אבל האם הוא הגיע על חשבון הפרזנטור האהוב יהודה לוי?

88 שיתופים | 132 צפיות

השינויים בנבחרת הפרזנטורים של רנואר ממשיכים, חודש וחצי אחרי שנועה קירל עזבה את נבחרת הפרזנטורים הנוצצת (וקיבלה חסות מאתר האופנה טרמינל איקס על הקליפ "מיליון דולר") נשארו בנבחרת הזוהרת האקס שלה: ברק שמיר, האקסית שלו: יעל שלביה ובת הזוג הנוכחית, רומי פרנקל וכמובן עדן פינס הלוהטת, היום מודיעה רשת רנואר על כניסתו של כוכב הסדרה "תאג"ד", דניאל ליטמן, לנבחרת. בהודעה הרשמית נמסר כי הוא עתיד להוביל את הקמפיין הבא של הרשת ומי שלא ישתתף בצילומי הקמפיין המדובר הוא ה-פרזנטור (בהכי ה' הידיעה שאפשר) יהודה לוי, המלווה את החברה כבר חמש שנים. אז האם זה אומר שהיחסים בין יהודה לרנואר נגמרו? גורמים בתעשייה טוענים שאכן כן.

מרשת רנואר נמסר: "אנו שמחים על העניין הרב שמייצרת נבחרת הפרזנטורים העוצמתית של רנואר. נשמח לשתף אתכם בקרוב בהרכב הסופי והמנצח. עד אז, מאחלים לכם קיץ נעים, בריא ואופנתי".

כבר כמה חודשים ישנן שמועות בתעשייה על כך שלוי עומד לעזוב את רנואר אחרי חמש שנים בהן שימש כפרזנטור לצד כוכבים מתחלפים. אך אישור רשמי עדיין לא הגיע, באינסטגרם של רשת רנואר לא העלו פוסט של לוי מתחילת אפריל, ובימינו זה אומר הרבה. למרות שעוד מימי "האלופה" אנחנו לנצח בטים יהודה, נאחל בהצלחה לליטמן ומחכות לראות אותו שורף את המסך שלנו.

מזוהר יעקובסון המייצגת את יהודה לוי טרם נמסרה תגובה.