יד שנייה מסלבס: הזדמנות חד פעמית לקנות את הבגדים של רוסלנה ומאיה ורטהיימר

רוסלנה רודינה | צילום: אדריאן סבל
רוסלנה רודינה | צילום: אדריאן סבל

ביריד של 'עמותת נהרה' ימכרו פריטי לבוש ומזכרות מעניינות של סלבס שנתרמו למען היריד, המטרה החשובה: לקדם ילדים ונוער בסיכון. כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

ביום שלישי ה- 24.5, 'עמותת נהרה' הפועלת בשיתוף קרן ראשון העוזרת לילדים ומתבגרים הנמצאים בסיכון, תקיים לראשונה את יריד תרומה בסטייל. העמותה תומכת ומעניקה לילדים ולמתבגרים בסיכון כלים שונים להתקדם ולהתמודד עם החיים. "אחד העקרונות המנחים אותנו כעמותה הוא כי בני הנוער אשר עבורם נאספות התרומות יתרמו בחזרה לקהילה. לכן, חלק גדול ממפעילי הדוכנים והיריד יהיו בני נוער בסיכון שיהיו שותפים גם לפרויקט זה ויפעילו את הדוכנים ופעילות היריד בעצמם" – סיפרה נאוה הראל- כרמלי, יו"ר ומייסדת עמותת נהרה, הנוסדה ב- 2020 ופועלת בהתנדבות מלאה.

נערות ממעון צופיה שתפעלנה דוכן עם יצירות קרמיקה פרי ידיהן שימכרו ביריד תרומה בסטייל | צילום: שלי בוהדנה
נערות ממעון צופיה שתפעלנה דוכן עם יצירות קרמיקה פרי ידיהן שימכרו ביריד תרומה בסטייל | צילום: שלי בוהדנה

היריד מיועד לכל המשפחה ויהיה גדוש בדוכני אופנה, עיצוב ולייף סטייל שונים ומגוונים. אחד הדוכנים המסקרנים אותם תפעיל העמותה, יציע פריטי אופנה הישר מארונם הפרטי של סלבס וידוענים ישראליים שנתרמו לצורך היריד. בין היתר תוכלו למצוא שם שמלה של מאיה וורטהיימר, זוגות מגפי עור מארונן של רוסלנה רודינה ואורנה בנאי, ז'קט עור של לוסי האריש, נעליים, חגורת עור ומכנס סווטשירט של אסף גורן, מסכה ונציאנית של חנה לסלאו, תקליט דיגיטלי ממיטב להיטיה של ציפי שביט, מכנסי ספורט של ירדן אדרי, ספר בישול חתום של השף מאיר אדוני, קערות בעבודת יד של איריס קדישמן ופריטים מגניבים נוספים מארונם של הכוכבים. ניתן יהיה למצוא ביריד גם מגוון רחב של דוכני אופנה ממעצבי אופנה ותיקים וצעירים, בגדי יד שנייה באיכות טובה, אקססוריז, ציורי שמן, פריטי אומנות ונוי של אומנים צעירים, עבודות קרמיקה ואומנות שיצרו בנות ממעון צופיה לילדות ונערות בסיכון, שגם תפעלנה את הדוכן.

ז'קט רקום של שלי גפני | תרומה בסטייל
ז'קט רקום של שלי גפני | תרומה בסטייל

היריד יתקיים במוזיאון ראשון לציון, הכניסה חינם ופתוחה לקהל הרחב, שיזכה לאפשרות לפתוח את הלב ואת הכיס לצורך רכישת פריטי אופנה ועיצוב ייחודיים, לתרום להעצמת בני נוער בסיכון ולעזור להם לצאת ממעגל העוני והאלימות.