ידי זהב

הטרנד של קיץ 2015: לקים חלביים וציפורניים ממוסגרות | צילום: יח"צ
הטרנד של קיץ 2015: לקים חלביים וציפורניים ממוסגרות | צילום: יח"צ

איך תשיגי לעצמך ציפורניים מטופחות, טבעיות, בריאות ומבריקות בבית ובכמה דקות?

88 שיתופים | 132 צפיות

 

נדמה שלא נתווכח על כך שלצרפתיות שמור מקום של כבוד בכל הקשור לשיק, לפחות זה שמשדר מראה לא מתאמץ, מדויק וטבעי. ואם בטיפוח עסקינן, הציפורניים הן אולי הראשונות שנפגעות כשלא מטפחים אותן על בסיס קבוע. עם כל הכבוד, אתן לא יכולות להרשות לעצמכן לחוש פריזאיות עם ציפורניים שאינן עשויות כהלכה.

כן בנות, הצרפתיות כבר יודעות: טיפוח מצוי בפרטים הקטנים, השוליים לכאורה. לא בשביל אף אחת, אגב, חוץ מאשר בשביל עצמך. ציפורניים מבריקות, נקיות, ורדרדות וטבעיות יכולות לשמח עד כדי חיוך מלא נחת וסיפוק.

לקים עם משחקי מרקמים של OPI בתצוגה של שרלוט רונסון חורף 2016 | צילום: יח"צ
לקים עם משחקי מרקמים של OPI בתצוגה של שרלוט רונסון חורף 2016 | צילום: יח"צ

אבל אידיאלים לחוד ומציאות לחוד. כי למי יש זמן לגשת כל שבועיים לטיפוח ציפורניים? (אם יש לך, בורכת ואת משוחררת לדרכך).

ציפורניים, כדאי לדעת, הן בין הראשונות להיפגע משלל פעילויות היומיום, ובעיקר אלה המשלבות מים ודטרגנטים שונים, וכן מתזונה לקויה, מחסור בוויטמינים, מיעוט בשתייה, ואפילו הלק האהוב, איך לומר בעדינות, לא עושה להן טוב. ואם לא נטפח אותן, הן יגיבו במהרה: יתפצלו, ייסדקו, יצהיבו או סתם ייראו רע.

מניקור פדיקור של Scholl | צילום: יח"צ
מניקור פדיקור של Scholl | צילום: יח"צ

מה שנחמד הוא שבניגוד לתחומי טיפוח אחרים, דווקא לציפורניים אפשר לדאוג בקלות בעצמך ובבית, אז הבאנו לפנייך מספר דרכים

לטיפול שבשגרה:

· כפפות בכל עבודות הבית יפחיתו משמעותית את הנזק המצטבר לציפורניים.

· קרם ידיים איכותי (של חברות שמתמחות בזה בבקשה) כל לילה לפני השינה – ובמיוחד בחורף! זה לא מסובך, וזה בהחלט משתלם.

· תזונה מאוזנת היא מפתח חשוב בהשגת מראה בריא של הציפורן: שלבי בתפריט היומי מזונות עשירים בברזל, סידן, אבץ, אשלגן וויטמינים מקבוצת B (פירות וירקות, ביצים, אגוזים למיניהם, ירקות ירוקים, טחינה, שומשום וחלבה)

מניקור פדיקור של Scholl | צילום: יח"צ
מניקור פדיקור של Scholl | צילום: יח"צ

לטיפול מסור:

· הקדישי יום בשבוע להשריית כפות הידיים (והרגליים) באמבט מים פושרים עם מלח ים ומעט שמן זית.

· שמעת על קיוטיקל? ובכן זהו העור העודף ששוכן סביב הציפורן. אחרי הריכוך באמבט, יש להשתמש במכשיר המיועד לכך ולדחוק את הקיוטקלס בעדינות רבה. התוצאה המיידית היא מראה מטופח ומסודר יותר של הציפורן.

· להשלמת המראה המטופח במינימום זמן תוכלי להשתמש ב־Velvet Smooth של שול (Scholl) – מכשיר חשמלי קטן וחמוד בעל שלושה ראשים להחלפה – שיוף, החלקה והברקה – כשלכל הטוב הזה מצטרף בערכה גם שמן ציפורניים. היתרון במכשיר הוא המקצועיות והקלילות שבהן הוא יודע לעשות את העבודה: עם ראש השיוף מעצבים את הצורה הרצויה; עוברים לראש המחליק להחלקת שטח הציפורניים; ומקנחים עם ראש ההברקה בתנועות סיבוביות ולחץ עדין.

לסיכום: עם הפריטים הנכונים בבית, מסתכם כל סיפור הטיפוח הזה בלא יותר מעשר דקות. פעם בשבוע והשיק הצרפתי – לפחות זה שמתחיל בקצות האצבעות – שלך.

הכתבה בשיתוף שול