שיער פלאפי? הטרנד מהניינטיז שסוחף את כולן בטיקטוק

שר מ"קלולס" | צילום מסך
שר מ"קלולס" | צילום מסך

טרנד השיער החדש באפליקציית טיקטוק מחזיר אותנו אחורה בזמן לשנות ה-90 העליזות. שר מ"קלולס" מוסרת ד"ש, ושכדאי לכן לאמץ את הדבר הגדול הבא - שיער פלאפי

88 שיתופים | 132 צפיות

איך אפשר לשכוח את שר הכובשת מ"קלולס" ואת השיער המושלם שלה? או את דונה וקלי מ"בוורלי הילס 90210", שניפנפו בשיער הרך שלהן ברחבי בוורלי הילס? התשובה היא שאי אפשר, ועל כן אפשר להכריז בפעם המי יודעת כמה ששנות ה-90 הטובות והאהובות חזרו! טוב נו, לפחות באפליקציית טיקטוק הן חזרו ובגדול, אז התחילו לשנן את המושג "שיער פלאפי". מה זה בעצם אומר ואיך מאמצים את הטרנד הזה? כל התשובות במדריך הבא.

"בוורלי הילס 90210" | צילום מסך
"בוורלי הילס 90210" | צילום מסך

מה זה שיער פלאפי?

כל מי שמכירה את שנות ה-90 מקרוב, בוודאי שמה לב שהרבה מהדוגמניות והשחקניות הגדולות של התקופה היו מכורות למראה השיער הנפוח והסקסי, החל מג'וליה רוברטס ועד סינדי קרופורד. זה קצת טריקי – כי לא מדובר בשיער נפוח כמו באייטיז, אלא בשיער חלק ורך עם נפח. היופי הוא שהמראה הזה נותן לשיער מראה מרשים וקליל בו זמנית, ובמילים אחרות, את נראית כאילו רק התעוררת אבל במקביל את נראית כאילו את בדרך למסלול בתצוגת אופנה.

ג'וליה רוברטס | צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic
ג'וליה רוברטס | צילום: Jeff Kravitz/FilmMagic
סינדי קרופורד | צילום מסך
סינדי קרופורד | צילום מסך

למה הטרנד חזר בעצם?

על שובו של השיער הנפוח משנות ה-90 אחראיות בעיקר משפיעניות וסלבריטאיות מעבר לים, החל מהדוגמנית היילי ביבר ועד כוכבת היוטיוב אמה צ'מברליין, שהחליטו להחזיר את כולנו אחורה בזמן יחד איתן בזמן. הטרנד הגיע לטיקטוק, והשאר היסטוריה.

איך משיגים שיער פלאפי נפוח?

אם את מעוניינת לאמץ את הטרנד ולא יודעת מאיפה להתחיל, הפיתרון הפשוט ביותר הוא ללכת למספרה הקרובה לביתך. הצטיידי בתמונה של סינדי קרופורד, ותבקשי מהספר שינפח לך את השיער בהתאם.

אם את נועזת ומעדיפה לנסות בעצמך, הכנו עבורך מדריך קליל וקצר שיסביר לך איך לאמץ את הטרנד, וצירפנו כמה סרטונים מטיקטוק להמחשה:

שלב ראשון: הכיני פן, מברשת פן, רולים ותרסיס מגן חום (כי אף אחת לא רוצה קצוות מקורזלים ושרופים). מומלץ להתחיל עם שיער לח אחרי חפיפה במרכך שיער.

שלב שני: חלקי את השיער שלך לחלקים אחידים, ותרססי עליו מגן חום. התרסיס גם מגן על השיער וגם נותן מראה זוהר ומלא ברק.

שלב שלישי: עטפי כל קטע שיער במברשת פן, וכווני את האוויר מהפן אל שורשי השיער. בשביל להשיג את הנפח המדויק צריך להמשיך להחליק את השיער בתנועה מעגלית, ולסובב את הקצוות פנימה.

שלב רביעי: אם את מעוניינת במראה פלאפי יותר, השתמשי ברולים כדי להוסיף נפח גדול יותר לכל קטע שיער (אפשר לדלג על שלב 3 אם הולכים לישון עם הרולים בלילה).

שלב חמישי: ברגע שהשיער מתקרר הורידי את הרולים, ותנערי את השיער כלפי מטה כאילו את רוק סטאר.

שלב שישי: השלימי את המראה עם ספריי שיער כדי לשמור על השיער קופצני ויפה. בהצלחלה!

@nessaamazin

This is for my girl who don’t have naturally straight hair ???? & who don’t wanna do a blow out #90sblowout #curtainbangs #hair #hairstylesvideos #fyp

♬ Euphoria (feat. Travis Scott & Kaash Paige) – Don Toliver