עיצוב ואדריכלות

8 טרנדים מאוסים בעיצוב הבית

הכי נדוש שיש. שלט "home". צילום: Shutterstock
הכי נדוש שיש. שלט "home". צילום: Shutterstock

תוקעות גרילנדות בכל חור בבית ועפות על ספות מקטיפה? כל הטרנדים שהגיע הזמן שנתגבר עליהם. וכן, זה כולל את השטיח מאיקאה

88 שיתופים | 132 צפיות

השמועות גורסות כי ישנם שטיחים גם מחוץ לאיקאה, שיש בעולם ספות שאינן מקטיפה ושאפשר להוסיף צבע לקירות בלי לתקוע עליהם טפט של פיקוס. כי כמה שזה פאן לשוטט בפינטרסט, הגיע הזמן להתקדם. הטרנדים הבאים מתבקשים להיעלם מחיינו. תודה.

ספות מקטיפה

אין ספק שזו הייתה שנת הקטיפה. הבד החלקלק שטף באופן מוחלט את כל חנויות הרהיטים על שלל צבעיו. מה שנחשב פעם לבד ייחודי שקשה למצוא, נכנס לאחרונה עמוק לתוך המיינסטרים והוולווט כבר מזמן לא אנדרגראונד. למרות שחיבבנו את הטרנד בהתחלה, האמת היא שקצת נמאס לראות את אותה ספה בכל דירה תל אביבית מצויה. היית נעימה, אבל הגיע הזמן להיפרד.

 

גרילנדות

הו גרילנדה, המשדרגת הלאומית של כל חלל סטנדרטי, שמרוב שחרשנו עליה הפכה לדבר הכי לא מעניין שיש.

View this post on Instagram

????เป็นเซ็ทแบบนี้ เราก็มีให้เลือกนะครับ ราคาเริ่มต้นเพียง 250 บาท เท่านั้น ได้ครบเซ็ทเลย✨ สอบถาม Add Line ได้เลย ✅line: @fft6700p หรือ???????? http://bit.ly/2javeoz IG : led_stringlight ✅พร้อมส่ง สีวอร์มไวท์ สีขาว สีรุ่ง สีน้ำเงิน สีชมพู สีเขียว #ไฟประดับ #ไฟตกแต่งห้อง #ไฟตกแต่ง #ไฟกระพริบ #ไฟกระพริบราคาถูก #ไฟตกแต่งห้อง #ไฟกระพริบและไฟค้าง #diy #ส่งฟรี #ถูกและดี #stringlights #ไฟแต่งบ้าน #ไฟเชอร์รี่ #ไฟปิงปอง #ไฟวินเทจ #ไฟตกแต่งห้องนอน #ไฟกระพริบ #เซอร์ไพรส์ #ของขวัญวันเกิด #ของขวัญ #ถูกและดี #iphone #samsung #case #lighting #lightstring #lightroom #ไม้หนีบ #ไม้หนีบรูปภาพ #ไม้หนีบราคาส่ง

A post shared by (ถูกที่สุด) ไฟแต่งห้อง 10 เมตร (@led_stringlight) on

 

שטיח שחור לבן של איקאה

למרבה הצער, המעויינים המחרידים האלה עדיין מכסים את רצפותיהן המחרידות יותר של לא מעט דירות בארץ. נכון, הוא אומנם זול וגדול, אבל בואו נהיה קצת יותר מקוריים.

 

בטון חשוף

הטרנד הברוטליסטי של שנות ה-50 חזר בשנים האחרונות בענק. אלא שמה שבזמנו היה סמל לתקופת הצנע, הפך לאלמנט עיצובי שמעיד על יוקרה אבל מרגיש בעיקר כמו יד ושם.

 

צינורות אינסטלציה

הטרנד התעשייתי שכבש את הפינטרסט בסערה וגרם למיטב חובבות העיצוב לרוץ לטמבוריה הקרובה ולרכוש, למרבה ההפתעה, צינורות אינסטלציה. אבל כמו כל אופנה טובה, גם זמנו של הטרנד הזה הגיע ואפשר להחזיר את הצינורות למקומם הטבעי. בשירותים.

 

רשתות ברזל

המחליף המרענן של לוחות השעם המשרדיים הפך מהר מאוד לאלמנט עיצובי שחוק וממש אוברפרייסד. רק חסר שתשימו על הרשת גם גרילנדה ויש לכם חלל נדוש לתפארת.

טפטים 

על הקירות, על התקרה ואפילו בשירותים. הטרנד הלוהט של המאות ה-19 וה-20 המציא את עצמו מחדש בשנים האחרונות ונכנס כמעט לכל בית שמחשיב את עצמו מעוצב, בייחוד בהדפסים של צמחים. אומנם זה לא אותם הטפטים שיש בבית של סבתא, אבל מה ששייך לסיקסטיז צריך להישאר שם. אין צורך בציורים של עציצים, אפשר פשוט להשתמש בדבר עצמו.

שלטי השראה

תודה על ההכוונה, אבל הבנו שכאן זה בית.