שרופים אצלנו: 9 טרנדים מאוסים שהיינו משליכות למדורה

ררררר | צילום: Shutterstock
ררררר | צילום: Shutterstock

מכיוון שהשנה המדורות אסורות, בל"ג בעומר הזה אנחנו נפטרות ממשקפי השמש החתוליים שעושים לנו פלאשבק רע לניינטיז, מהמכנסיים שקים קרדשיאן אוהבת ומעוד פריטים שכבר אי אפשר לראות יותר

88 שיתופים | 132 צפיות

עידן הקורונה הפך את חגיגת ל"ג בעומר השנתית לאסורה. כאזרחיות שומרות חוק החלטנו להישמע לרשויות ולאסוף למדורה שלנו אך ורק טרנדים מעיקים, חרושים ומאוסים, כאלה שהעלתם באש היא למעשה הדבר הכי מתחשב וידידותי לסביבה. הקרטושקעס עליכן, הפאטוץ' עלינו.

ואלה הטרנדים שרצינו לשרוף בפעם הקודמת שהייתה לנו הזדמנות

טייץ צמוד עד הברכיים

כמה לא מפתיע, עוד טרנד נוראי מבית היוצר של קים קרדשיאן וקנייה ווסט. גזרת עד הברכיים, שהפעם האחרונה שנתקלנו בה הייתה בכיתה ב' וגם אז זה לא היה מחזה מרנין, הגיחה שוב לחיינו בקולקציה האחרונה של המותג של ווסט YEZZY, ומאז היא מסרבת לעזוב. קים, חיים שלנו, שחררי. כשמשהו לא מחמיא אפילו לך אנחנו יודעות שהוא כבר לא יחמיא לאף אחת.

נעלי גרב

זה גרב? זה נעל? לא, זה הטרנד הכי מכוער בעולם! נכון, בית האופנה בלנסיאגה הפך את נעלי הגרב להצלחה מסחררת רק לפני כמה שנים כשהוא מעניק בחסדו מראה של צוללן במיל' לכל אושיות האופנה מטעם עצמן. מאז זרמו הרבה מים בנהרות הטרנדים השוצפים וחיקוי שלהן הציף כל רשת הידועה לאדם. רגע לפני שנדמה שאפילו 'דיוטי מוטי' יוציאו דגם נעלי גרב, הגיע הזמן לומר די.

View this post on Instagram

#balenciaga #balenciagashoes #shoes #sneakers

A post shared by balenciaga shoes (@balenciagashoes) on

חולצות עם כיתובים

זה לא מצחיק, זה לא שנון, זה לא חכם וזה גם לא המקום להצהיר הצהרות פוליטיות. בשביל חפירות יש את פייסבוק, שם לפחות אנחנו יכולות לעשות בלוק ואיגנור.

View this post on Instagram

Mac my day. ⚔️????

A post shared by Avishag Nagar (@avishagnagar1) on

משקפי שמש חתוליים כמו של ג'יג'י חדיד

אתן בניינטיז? אתן חתול? אתן ג'יג'י חדיד? אם לא עניתן 'כן' לפחות על אחת משלוש השאלות הניחו לדגם משקפי השמש שהפך מלהיט למעיק מהר יותר ממהירות האור. נתראה בגן העדן לטרנדים, תהיה מנוחתו עדן.

הטרנד המטאלי

בשנים האחרונות עולם האופנה מנסה שוב ושוב לנחש כיצד נתלבש בעתיד. המחשבה על העתיד לבוא והניסיון לנחש מה יהיה, כמו גם הפחד מהלא הנודע הם טבעיים ונורמליים לגמרי. מה שלא נורמלי הוא כמויות הבדים המטאליים והזרחניים וגזרות האה-לה חליפות חלל שנצפות בכל חור. בואו רק נאמר שעד שלא נוכל לטוס לירח במונית של גט או לפחות עם חללית צמודה, אפשר להוריד מינון. העתיד יגיע גם בלי שנלבש כולנו בגדים בצבע הולגרמת מרקר.

מתוך תצוגת אביב-קיץ 2018 של בלמיין | צילום: Gettyimages
מתוך תצוגת אביב-קיץ 2018 של בלמיין | צילום: Gettyimages
חנקתם, סינוורתם הגזמתם, די! הטרנד המטאלי בתצוגה של בלמיין | צילום: Gettyimages
חנקתם, סינוורתם הגזמתם, די! הטרנד המטאלי בתצוגה של בלמיין | צילום: Gettyimages

נצנצים בכל מקום

ואם כבר דיברנו על מטאלי, אי אפשר שלא לרצות להעלות באש גם את אחיו המאוס והמעיק לא פחות. תקראו לזה גליטרס, נצנצים או סתם עאלק גלאם. בין אם מדובר בשמלה עטויית פאייטים או סתם כמויות שימר בלתי נגמרות, בשורה התחתונה זה בעיקר גורם לכן להיראות מזיעות.

צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של NikkieTutorials
צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של NikkieTutorials

הפס ששבר את גב הגמל

בואו נעשה סדר, יש טרנינג ויש מכנסיים אלגנטיים, ופליז, בואו נשאיר את זה ככה. אין שום צריך לשלב בין השניים, ברגע שהמכנסיים האלגנטיים מקבלים תוספת פסים בצדדים, זה לא אלגנטי זה סתם טרנינג.

ביקיני עם שרוולים

הסיבה היחידה שבגד ים עם שרוולים ארוכים יכול להיות טוב היא עוד כיסוי לגוף מהשמש האימתנית בארצנו. לכן אולי לא כדאי לגמרי להשמיד אותו, אבל את גרסת הביקיני שלו, לגמרי כן. היא לא מחמיאה בשום צורה ותגרום לכן להסתבך עם הפוטושופ, כמו בתמונה הזו.

הטרנד המנומר

התהפוך פאשניסטה חברבורותיה? נדמה שכרגע התשובה היא כן. אחרי שכולנו לעגנו לטרנד המנומר, ואז שוב התאהבנו בו מחדש, הדחנו אותו מהכתר והנה הוא שוב חזר. כרגע הוא כמו אקס שאת עדיין אוהבת אבל פשוט לא רוצה לשמוע עליו לעולם. אז אולי לא חייבים ללכת על שריפה בכל הכוח אבל הפסקה קצרה מהחרישה האינסופית תעשה רק טוב. האמינו לנו, חברות, יש עוד הרבה פרינטים בים.