לא באמת עשית את זה: כך מעיין אדם בישרה לבן זוגה על ההיריון

מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם maayanadam@

מעיין אדם ממשיכה בסשן הווידויים החושפניים ושוב מציפה ברשת תופעה מביכה שנשים רבות יכולות להתחבר אליה. על הדרך היא חושפת את הדרך המקורית בה בישרה לבן זוגה יובל צלנר על ההיריון

88 שיתופים | 132 צפיות

כל מי שהייתה אי פעם בהיריון יודעת שמדובר בתקופה קסומה של עייפות, בחילות, כובד ואמוציות. מעיין אדם לא מתביישת לשתף את 273 אלף העוקבות והעוקבים שלה באינסטגרם בצדדים הפחות פוטוגניים של תהליך הבריאה, ואחרי שבשבוע שעבר היא חשפה בפנינו את התופעה השכיחה והמביכה שכל היריונית מכירה, הנה היא מציפה תופעה חיננית נוספת.

>> מעיין אדם חשפה את מה שכל אימא מכירה היטב ומתביישת לדבר עליו

אדם העלתה לסדר היום את טפשת ההיריון, אותה תופעה שגורמת לנו להתבלבל ולשכוח מילים, תאריכים, שמות ושבטעות שמנו את המפתחות בפריזר. העוקבות שלה החליטו לשתף עמה פעולה ואדם פרסמה את מיטב הטפשת ברשת. עוקבת אחת סיפרה שחיפשה במשך רבע שעה את הטלפון תוך כדי שהיא מחזיקה אותו ורואה בו סרטונים, אחרת סיפרה שזרקה את כל הכביסה לפח הזבל במקום למכונה, נוספת סיפרה שעמדה מול המקרר וניסתה לפתוח אותו עם המפתחות של האוטו, מישהי שטפה בננה עם הקליפה ומישהי שמה דאודורנט מעל החולצה במקום מתחת.

אחרי סבב הגילויים נתנה אדם הדרן ושיתפה בווידוי משלה, לאו דווקא על טפשת היריון, אלא על האופן בו בישרה לבן זוגה יובל צלנר שהם בהיריון. אדם העלתה צילום של פתק, בו היא כתבה לו: "אהובי, אני מתנצלת על התנהגותי בתשעת החודשים הקרובים. אוהבת אותך".

מקורית. מעיין אדם בתגלית מפתיעה | צילום: אינסטגרם maayanadam@
מקורית. מעיין אדם בתגלית מפתיעה | צילום: אינסטגרם maayanadam@

מודות שזאת אחת הדרכים החמודות שנתקלנו בהן לעשות אאוטינג. מי יודעת, אולי עוד נאמץ את הטריק הזה בעתיד.

>> ככה לא ראיתן אותו: אסף גרניט בתמונות משפחתיות מרגשות