טעם של עוד

פיוז’ן ישראלי במיטבו | צלם: קרן ביטון
פיוז’ן ישראלי במיטבו | צלם: קרן ביטון

במתחם התחנה בתל אביב, במבנה יפהפה וחצר פסטורלית, נמצאת מסעדת רג’ינה. יצאנו לבדוק את התפריט החדש וחזרנו עם טעם של עוד. פיוז’ן ישראלי במיטבו

88 שיתופים | 132 צפיות

רגע לפני שהעונה הקרה נגמרת, יצאנו לבדוק את תפריט החורף של המסעדה המסקרנת במתחם התחנה -רג'ינה. חצר הפסטורלית, רצפות הטרצו המעטרות את המקום וניחוחות של אוכל טוב, יצרו את התפאורה המושלמת לארוחה רומנטית במיוחד.

פתחנו את הארוחה במגוון של מנות ראשונות: ליבת חצילים קלויים, טחינה טבעית וחמוציות( 34 ₪) שהייתה פשוט מצויינת, כבד עוף קצוץ עם בצל סגול ( 38 ₪), קוביות סלק מוחמץ עם עלי זעתר ובורגול ( 32 ₪), פרוסות אבוקדו עם עגבניה בצל סגול, כוסברה ולימון ( 35 ₪) וסלמון מעושן, פרוסות אבוקדו וצלפים (38 ₪).המשכנו לשתי מנות ביניים: מרק עוף צח עם ירקות וקרעפלאך (38 ₪) שהיה מעט דלוח ומרק גונדי מסורתי עם תפו"א, בצל ואורז לבן (46 ₪).


חצר פסטורלית. צילום: נטע בר ציון

ואז הגיעו העיקריות- שתי מנות דגים טעימות במיוחד: דג מרוקאי דניס טרי מסורתי, מבושל ברוטב פיקנטי ירקות וחומוסים(78 ₪) ו"פילה דייגים"- דניס אורגני צרוב במחבת עם קונפי עגבניות שרי, שום ועלי תרד (92 ₪). שני סוגי קציצות: סופריטו קציצות בקר וטלה בבישול ארוך ,קוביות חציל, תפוח אדמה מנגולד ואורז לבן (71 ₪) וקציצות בגדד ברוטב שזיפים וסילאן עם אורז לבן (71 ₪). ומג'דרה אחת: עם ירקות צלויים, גרגרי חומוס וצנובר (48 ₪).

רגע לפני הסוף, הגיעה המנה המנצחת של הארוחה: סנייה קציצות בקר עשויות בטחינה וירקות במחבת חם עם לאפה בתוספת מג'דרה (74 ₪). הלאפה הגיעה מרוחה בשמן זית וזעתר, הקציצות היו עשויות בדיוק במידה הנכונה והטחינה הייתה פשוט מושלמת. קינחנו את הארוחה בשטרודל תפוחים צימוקים ואגוזי מלך עם גלידת וניל (36 ₪).


המנה המנצחת של הארוחה: סנייה קציצות בקר עשויות בטחינה וירקות במחבת חם עם לאפה בתוספת מג'דרה. צילום: דני יורדן

רג'ינה בקצרה:

שף: חסן עלי
הכי אהבנו: סנייה קציצות בקר עשויות בטחינה וירקות במחבת חם עם לאפה בתוספת מג'דרה
הכי פחות אהבנו: מרק עוף צח עם ירקות וקרעפלאך
שירות: מושלם
כתובת: מתחם התחנה, נווה צדק, תל אביב
טלפון: 03-7367474
כשר